Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13001 til 13020 af 32040
-
Redegørelse?!?!?!
Forumindlægheeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D) -
Just a little help :)
ForumindlægHej. Jeg skal bare lige hører om der er nogen af jer der kan nævne hvilke cider der er på det danske marked ? Det jeg ved: Mokai, tempt, somersby, cult. Tak :D -
Indholdsfortegnelse? help please
ForumindlægHej Alle sammen, Jeg har skrevet en opgave og ønsker at lave en indholdsfortegnelse, men hvordan gøre man det? Har virkelig prøvet, men uden held... Håber på jeres hjælp. ps. har word 2007 tak på forhånd! -
AT
ForumindlægBliver AT et udtrækningsfag næste år? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHeysa... Når man nu engang afslutter gymnasiet og får beregnet ens gennemsnit bliver det så kun beregnet på baggrund af eksamenskarakterene eller bliver de afsuttende (dem man ikke har været til eksamen i, men kun har årskarakter i) også talt med? Og hvilke karakterer vises på eksamensbeviset? Ku... -
Folkedrab Rwanda SSO
ForumindlægJeg skal snart til at gå igang med min SSO i historie om folkedrab i Rwanda. Ville i den forbindelse hører om der er nogen der har nogen gode titler på værk der har relevans hertil. På forhånd tak :) -
Rettelse til Dansk Historieopgave
ForumindlægDansk-Historieopgaven skrives ikke længere i 2.g, men i 1.g. Det skal ændres. -
stråling og DNA
Forumindlæger i gang med en opgave, og skal finde på nogle forsøg om stråling og dna tænkte noget med radon me kan ikke finde på noget hjælp? <3 -
Forbedring
ForumindlægHej med jer, det er måske et lidt usædvanligt spørgsmål at stille her i den travle eksamensperiode, men håber alligevel i kan give mig et par gode råd :-) Jeg er lige blevet færdig med 2.g, og det er dermed min tur til at få huen på næste år (yeah), men der er dog en ting som går mig lidt på.. J... -
Hvilket gymnasium
ForumindlægHej! Jeg skal på efterskole til næste år og derefter skal jeg på gymnasiet. Men! Jeg vil meget gerne have Dansk på A, Samfundsfag på A, Engelsk på A og Spansk på A. Kender i nogle steder, hvor man kan få det? Mvh Dampe -
hvad betyder det når noget er "episk"?
ForumindlægEpisk er tillægsord (adj.) Men hvad betyder det??? Er meningen anderledes i engelsk og dansk? I engelsk bruger man fx. hele tiden ordet "epic", "its epic", ja... ..så..? -
Klokken er 04.10 og jeg er færdig!
ForumindlægSå det sket. Det man i sin tid fandt usandsynligt og utilnærmeligt er nu i dette øjeblik sket: SRP er færdig. Okay, nu skal jeg heller ikke lyde alt for overskuds agtig ;) mangler stadig rette alle 20 sider igennem, skrive abstracht, konklusion, lave indholdsfortegenelse og forside. Men ork - det... -
Idéer og tanker omkring menneskerettighederne
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive SRO omkring menneskerettigheder. Et af mine spørgsmål lyder på: "Hvilke tanker og idéer ligger til grund for menneskerettighederne?" Jeg mangler lidt materiale og det ville være dejligt hvis nogle vidste nogle gode hjemmesider/artikler eller noger brugbar... -
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj... -
Tage notater med
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk i morgen og har altid gået ud fra, at jeg gerne må tage notater med ind til forberedelsen. Nu har jeg lige fået at vide af min veninde, at det må man ikke.- Er det korrekt?Jeg har prøvet at søge på UVM, men jeg formår ikke at kunne finde noget.Mvh.Tissi -
Lære mere?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige, som går i 8. kl. Jeg ville gerne bliver bedre til nogle fag, såsom engelsk, tysk, matematik, f/k & dansk. Derfor ville jeg spørge om, har I nogen idéer til hvordan jeg kan blive bedre? (eventuelt gratis hjemmesider) -
Speciel glose
ForumindlægHej.Jeg har i forbindelse med fortolkningen af en engelsk novelle fået behov for at kende udtykket "ødipal binding" på engelsk. Jeg har forsøgt forskellige ordbøger, men kan kun finde "ødipuskompleks", hvilket ikke er nøjagtigt hvad jeg ønsker at udtrykke. Er der nogen der kan... -
American Values?
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der kan forklare på engelsk, hvad disse nedstående ord, skal betyde? - Individual Freedom - Self - reliance - Equality of Opportunity and Competion - Material Wealth and Hard work Håber nogen vil hjælpe, og husk, det skal helst være på engelsk! :) -
endelig ferie. !!
ForumindlægSå er ferien omkring hjørnerne, og nu skal der slappes af, MEN jeg har valgt at bruge en del af min ferie på at blive bedre til mundtlig engelsk. Så jeg tænkte på om I kender nogle engelske romaner, som er læsevenlige for en 9. kl. elev. ?? (ingen kærligheds romaner. TAK ;D) -
Harry Potter and the Philosopher's Stone
ForumindlægHej! Jeg skal i morgen fremlægge Harry Potter1 på engelsk.. Jeg skulle havde læst den til i morgen, men da jeg har været syg har jeg ikke haft overskud.. Jeg har læst den et par gange på dansk, så skulle da nok kunne fremlægge den alligevel, men vil bare høre om nogle har fremlagt den på engelsk ...
