Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13001 til 13020 af 20009
-
hjælp til afsætning b
Forumindlæghejza alle sammmen Ville lige høre om nogen af jer har en afsætning b eksamens opgave fra sommer 2003 og den hedder "Tøj krig på vej". Eller en anden afsætning eksamens opgave fra januar 2002, navnet på opgaven er "Fyrre, frisk og fyrig". jeg skal nemlig fremlægge en af opgave... -
Perioder - Sidste 5 år
ForumindlægHey folkens! I plejer at være ret hjælpsomme og flinke, så nu vil jeg i al ydmyghed fremlægge mit problem :-)....Som bekendt er der forskellige perioder indenfor dansk litteratur, f.eks. de sidste 5 år. Nogle der ved hvda der karakterisere de sidste 5 år? Ville være super med en stil om det eller... -
Projekt
ForumindlægVi er 3 piger der går i 9. klasse. Vi er lige opstartet på projektuge, hvor vi har valgt emnet "Pressens rolle i dagens Danmark". Det er første dag i dag, og vi er ikke helt kommet fremtil hvordan vi vil fremlægge, og hvilke underemner vi vil have med i opgaven. Hvis i har nogle i... -
Projekt 9. klasse - skolen
ForumindlægHej alle(-: Vi har et overemne der hedder indflydelse, og vi har valgt et underemne der hedder "Folkeskolens indflydelse på samfundet." Vi vil rigtig gerne have lidt hjælp til hvordan vi kan gøre fremlæggelsen spændende og til hvad vi kan lave som kreativt produkt, meget gerne noget... -
Musikanalyse - Hvordan strukturerer jeg?
ForumindlægSkal op i musik B i morgenMen hvordan skal jeg strukturere fremlæggelsen af fx soul?Form, instrumentation, harmonik, melodik er jeg godt med påMen så kommer problemet - instrumenternes rolle. Hvor jeg også har noter til hvad der sker fx eksempler på særlige ting. men hvordan skal jeg strukturere ... -
HASTER HASTER HASTER
ForumindlægHej Jeg har en projektopgave (eksamen) i min klasse. Vores overordnet emne er demokrati og mit underemne er: ligestilling mellem køn. Jeg skal fremlægge på fredag og jeg er godt i gang, men jeg ved ikke hvilke kreative produkt jeg skal vælge at lave? Er der nogen kunstner som vil hjælpe vil det v... -
Halveringskonstant
ForumindlægHej jer derude. Jeg skal i morgen fremlægge om halveringskonstant, hvor jeg skal udlede halveringskonstanten, men det er jeg dog lidt usikker på nogle ting. Jeg har nedskrevet mine noter, fra da min lærer gennemgik det, i et worddokument, og det jeg har markeret med rødt, er jeg ikke sikker... -
engelsk synopse
Forumindlægjeg skal til at lave min engelsk synopse til min mundtlige eksame jeg har valgt at fremlægge om teenage troubles, om hvordan man kan blive mobbet fordi man er anderledes, primært i de amerikanske highschools. så alt hjælp i form af råd eller links, eller hvordan i kan hjælpe vil med glæde blive t... -
Kriterier for upræcis målgruppe
ForumindlægHej :) Jeg er ved at udarbejde en powerpoint præsentation til min fremlæggelse af JBS. Jeg har valgt problemstillingen "Upræcis målgruppe". Jeg har fundet en masse symptomer, løsninger og konsekvenser, men jeg mangler nogle kriterier. Er der nogen der har kriterier, må i meget gerne bes... -
Arvelig sygdomme incl genetik Hjælp :søges :)
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave biologi fremlæggelse/rapport, og jeg kan ikke finde så meget matriale.... Jeg har om knogleskørhed og hvorfor hvordan man arver en sygdom og hvordan det overføres osv, nogle der har en rapport eller ligende ville være en stor hjælp :)Vil ogs gerne hvis det ka lade sig... -
biologi knogleskørhed rapport eller evt en der ved meget? :D
ForumindlægJeg skal lave en rapport og en fremlæggelse om knogleskørhed til imorgen men er virkelig looost lige nu.... Nogle der kan fortælle mig hvordan den viser sig og hvordan man kan få den væk osv altså i det hele taget alt om knogleskørhed? Ikke bare 3 linjer håber virkelig åp nogle har en rapport jeg... -
Projektopgave 9 klasse 'Kvinderettighedder'
ForumindlægHej! Vi har projektopgave om 2 uger, er i gruppe med 2 andre. Vi ville spørge om , I kunne give nogle eksempler på kreativ produkt i fremlæggelsen ? Jeg tænkte på en tidslinje og aftenshow som en underholdning.... har I nogle ideer? - så er I velkommen til at svare'rre :) Også nogle id... -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
Analyse af Hiphop tekst... HASTER
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en fremlæggelse til imorgen, hvor jeg skal tale om Hiphop sprog og sangtekster. Jeg har nogle analysepunkter, som jeg skal benytte. - Rimstruktur - Ordleg - Semantiske skemaer - Sammenligninger - Sproglige virkemidler Der er to af punkterne, som jeg ikke kan f... -
Hvem har??
ForumindlægHej alle.. Jeg skal fremlægge i dansk på tirsdag. Og ville derfor høre om, der er nogen af jer, der kender til billedet: afsked af Christen Dalsgaard fra 1860 Jeg har VIRKELIG brug for info, og analyse af billedet!!!! Jeg har prøvet at analysere den så godt som jeg kan selv.. Men det er A... -
konfidensinterval - hurtigt
ForumindlægJeg sidder med en matematisk opgave jeg skal fremlægge imorgen. Er lidt ude at skide, da jeg skal forklare hvad konfidensinterval er. Mit lille problem består i at jeg ikke helt selv er med på det. Jeg kan godt forstå at det er et interval, hvori middeltallet ofte vil ligge i. Men hvorfor kalder ... -
Humaniora/naturvidenskab
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge noget i AT, hvor jeg bl.a. skal gøre rede for forskellene på naturvidenskab og humaniora. Jeg har dog lidt svært ved at få skrevet og formuleret noget ordentligt ned. Jeg kan godt finde oplysninger om de forskellige ting, men synes bare det er svært, at forklare hvad for... -
Søger ideer..
ForumindlægHej med jer Jeg har lige afleveret eksamenprojektet på HF. Jeg har valgt emnet atomvåben med fokus på Hiroshima og Nakasaki i fagene samfundsfag og historie. Jeg skal komme med en lille "overraskelse" til min fremlæggelse.. Jeg ved bare ikke lige, hvad "overraskelsen" skal vær... -
Kriminaltekniker uddannelsen
ForumindlægHej Jeg går i 10. klasse og er lige gået i gang med OSO, men jeg har svært ved at vinde en brugbar hjemmeside om uddannelsen og dens forløb, så jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en der kunne give mig et brugbart link, og måske også nogle oplysninger jeg kunne bruge til fremlæggelsen ... -
Erhvervscase
ForumindlægHej, jeg har arbejdet med THansen og skal imorgen fremlægge min case. Jeg har valg at udybe et problem kaldet "Dårlig markedsføring". Løsningen er selvfølgelig at der udarbejdes en ny markedsføringsstrategi. Til det skal jeg bruge nogle tal på hvor meget nye kampagner eller reklamer vil...
