Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13041 til 13060 af 60468
-
vurdering af dansk stil - eksamen
ForumindlægHej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den?? -
HJÆLP SVAAAAR ENGELSK STIL TIL IMORGEN PLZZZZZZZZ
ForumindlægHej alle kloge hoveder derude :-) Har skrevet en engelsk stil der skal afleveres i morgen, oplægget lyder (oversat til dansk): Du skal være sammen med Robinson-familien under dit ophold i New York. Robinson familien består af Mr. Peter Robinson, Mrs. Mary Robinson, og deres 2 tvillingeb... -
Skal bruge lidt hjælp til at finde på et emne til mundtlig eksamen :"/
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen næste måned og har fået at vide jeg skal have fundet et emne til mundtlig eksamen, der skal indholde potens funktioner eller eksponentielle funktion, og alt muligt andet, ved siden af som jeg skal forklare. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge der har masser ... -
Skf. Dansk eksamen
ForumindlægHej :) Da jeg skal til skriftlig dansk eksamen imorgen, vil jeg lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med perspektivering, for hvad er forskellene på: Genremæssig perspektivering Stilmæssig perspektivering f.eks. Periodemæssig perspektivering -
Lineær Vækst og potensvækst til eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen her der kan give mig en grundig forklaring på hvad en lineær vækst og potensvækst er, og hvordan man formulerer det godt til eksamen i 1.g her til sommer. Håber at der er nogen der kan hjælpe:) -
gode råd til en skriftlige eksamen
Forumindlægjeg skal til matematik skriftlig eksamen imorgen. Det betyder meget for mig at jeg ikke går i panik under prøven uden hjælpemidler. er der nogen der har en eller to gode råd til mig :-) -
SPANSK EKSAMEN VIGTIGT!
Forumindlægjeg skal op imorgen og jeg har trukket min tekst, men hvor lang tid skal jeg bruge på at fortælle om den? og hvor meget tid skal jeg bruge på de to andre dele af eksamen? og hvad med perspektivering? Mvh Magnus -
Hvordan forbereder man sig bedst til historie eksamen?
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst til historien eksamen? Vil man have fordel af at have læst hele pensum, eller kan dette udelades sålænge man går amok under de 24 timer? -
Socialrådgiver, 1. semester, eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen som har været til eksamen på socialrådgiveruddannelsen på 1. semester? Der skal laves et interview af en person fra en organisation og holdes et oplæg omkring interviewet og den forudgående undervisning. Kan nogen hjælpe? Tak :) -
Nogle der gider at læse min engelsk stil?
ForumindlægSom overskriften pænt fortæller. Først: engelsk er min svage side og jeg skal aflevere noget imorgen. Så hvis der er nogle, som har tid, må i gerne rette og læse den. Det vil jeg sætte pris på, har ikke så meget hjælp at hente hjemmefra. Så, skriv hvis du gider at læse den og give lidt konstruk... -
AT_EKSAMEN_VIGTIGT!
ForumindlægHej.. Jeg ville lige høre om nogen herinde ved, hvad der kræves til AT mdt. eksamen mht. stof? Altså hvor meget skal det nye stof fylde i vores mundtlige præstation? Jeg har slrevet en synopsis og afleveret den til min lære som så er blevet sendt til censor også.. Men jeg har ikke rigtig fundet m... -
tips til læsning-eksamen dansk
ForumindlægHej, jeg skal til dansk eksamen i læsning i morgen. I eksamen er der 5 tekster, der skal læses igennem på 30 minutter, og man skal herefter besvare nogle spørgsmål ud fra teksterne. Jeg er en rimelig god læser, og har et stærkt ordforråd, men problemet er bare, at jeg hurtigt løber tør for tid :(... -
Hjælp til engelsk aflevering. (rettelse)
ForumindlægDet her er min engelsk aflevering :)`. Tænkte på om der var nogen der gad at rette min engelsk aflevering :). I må godt fortælle mig hvad jeg laver fejl, og evt fortælle mig hvad jeg kan øve mig på. Som i kan se er jeg ikke særlig god til at bruge varieret ord, og mit ordforråd i engelsk er rig... -
Engelsk rettelse(stil)- skal afleveres imorgen!
ForumindlægJeg går i 9.klasse og har skrevet en stil om en halvkriminel mand. Den er lidt lang, men jeg håbede på, at der var nogen, der lige ville skimme den igennem for fejl, inden den skal afleveres imorgen. Og evt. lige vedlægge kommentar, hvis der er noget fuldkommen usammenhængende. Jeg håber meget I... -
Hvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ??
ForumindlægHvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ?? Så er de skriftlige prøver færdige, nu mangler der bare udtræksfagene biologi eller geografii .. Vi skal op i geografi .. Er nervøøøs :(.. Hvordan kan man øve siig ?? -
Engelske Socialister analyse
ForumindlægHej allesammen! Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude, da min prøve er i morgen, men er der evt. nogen der kan hjælpe mig med en stofe i Holger Drachmann's digt 'Engelske Socialister'? :) Den lyder: »Guds Død! Hvi kende I ej Eders Styrke, Hvi fordre I ikke med tusinde Stemmer Af G... -
Engelsk og Kommunikation kvote 2
ForumindlægJeg blev færdig med min studentereksamen i 2009. Jeg har i år fundet ud af at jeg rigtig rigtig gerne vil læse engelsk og kommunikation. Problemet er at snittet ligger på omkring de 7,6 og mit snit er 6,3. Jeg kan selvfølgelig gange mit snit med 1,08, men det er jo heller ikke nok til at komme in... -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægHej! jeg vil blive glad, hvis nogen af jer herinde kunne tag et kig på min engelsk oversættelse og måske rette noget som ikke er rigtigt :) Den oprindelige danske tekst: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort... -
Engelsk stil - smoking ban
Forumindlæghej Studieportalen. Jeg er i gang med at skrive en engelsk stil om rygeforbud i England og jeg har netop færdiggjort min konklussion. Jeg har altid haft lidt svært ved det grammatiske så jeg ville bare spørge om der ikke var en der kunne se på den se om det ser rigtigt ud smoking ban - uddrag: ... -
Engelsk mundtlig VIGTIGT
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig god bruge noget hjælp! Jeg skal til at have valgt et emne i Engelsk og har valgt at tage Reality TV. Ikke fordi jeg syntes det er interessant men fordi den anden del af prøven er længere og vigtigere og der kan der trækkes et spørgsmål i emnerne "South Africa",...
