Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13161 til 13180 af 20009
-
Kemi eksamen
ForumindlægHvordan er tidsfordelingen til kemi eksamen med 24 minutters forberedelse? Jeg ved, at man får 24 minutters forberedelse og 24 minutters eksamination. Men hvor lang tid får man under eksaminationen til at fremlægge det man selv har forberedt? Og skal man egentlig medbringe noget med til lærer o... -
Fysik B Eksamen STX
ForumindlægHej under den teoretiske del af fysik eksamen skal de 24 minutter så udfyldes af mit "oplæg" eller vil resten være en diskussion med lærer og censor. Og i så fald, hvad er en god ratio for fremlæggelse/diskussion. Jeg tror i hvert fald jeg får svært ved at køre i ét go i 20 minutter..... -
Eksamensprojekt - ideer
ForumindlægJeg har brug for ideer til hvad jeg evt. kunne skrive om i eksamensprojekt. Lige nu står jeg på bare bund :( Jeg ønsker at skrive i samfund og historie eller religion og filosofi, men har endnu ikke fået en idé som er lige mig. Det er noget der skal fremlægges mundtligt og derfor vil jeg være på... -
4feS2 + 1102 = 2fe203 + 8so2
ForumindlægHej allesammen Jeg skal fremlægge noget til kemi Først skulle jeg afstæmme/balancere det her: feS2 + o2 = Fe2o3 + so Som jeg fik til: 4feS2 + 1102 = 2fe203 + 8so2 Nu skal jeg svare på "Hvordan udføres reaktionen i praksis?" Og "Hvad bruges produkterne til?" Er der måske ... -
Ministerrådet :O
ForumindlægHASTER! Hej alle sammen.. (: Vi er en gruppe på 6 mennesker, der har om ministerrådet.. Det er noget der skal fremlægges imorgen, og vi er løbet tør for emner og idéer. Emnerne vi har: Fakta (altså bare generelle fakta om ministerrådet, i er velkomne til at skrive nogle fakta) Ministerkomitéen T... -
Ytringsfrihed - Projektopgave
ForumindlægHej jeg skal til at lave min afgangsprojektopgave til niende klasse. Og har om emnet ytringsfrihed og hovedetteamet er kriser og konflikter Er der nogle der har 1-2 gode problemformulerings spørsmål har selv følgene: Er der grænser for ytringsfriheden? Hvorfor har nogle lande (Bl.a. de muslims... -
Analyse af Poetry Partition VIGTIGT
ForumindlægJeg skal analysere digtet Poetry Partition i Engelsk til imorgen. Men jeg forstår ikke digtet. Jeg skal svare på følgende: Setting, Poetic language title, form and structure, wider contexts, Narration, Thema and message, title? Ligger i inde med en analyse for er lidt fucked da jeg skal fremlægge... -
Hey. Mundtlig matematik C på mandag
ForumindlægHey Jeg er ny her inde og skal op i mat c undtlig på mandag. Jeg ville derfor høre om der var nogen herinde der kunne hjælpe mig med nogen notater så jeg muligvis kan opdatere mine egene lidt samt gode tips til tale papir og eksamens fremlæggelse Vh Anders. -
HJÆLP HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg håber i vil hjælpe mig denne her opgave, som er meget underlig.. :( "Det koster 25 kr i startpenge plus med 10 kr, pr km. at køre i taxi, 2 personer kører henholdvis 43 og 86 kr længere end den anden"? Håber i vil hjælpe mig, da jeg sikkert skal fremlægge i nogle opgaver ... -
hjælp til eksamens spørgsmål
ForumindlægHej venner! Nogen som har tid til at hjælpe mig trin for trin med et eksamens spørgsmål? Det er et mundtligt spørgsmål som skal fremlægges. Jeg har fået afvide jeg skal have skitser beregninger.. Alt hvad jeg kan finde om opgaven. Spørgsmålet er: RUMGEOMETRI - - Redefør for planen og hvad de... -
HJÆLP PLEASE!!
ForumindlægHej venner! Nogen som har tid til at hjælpe mig trin for trin med et eksamens spørgsmål? Det er et mundtligt spørgsmål som skal fremlægges. Jeg har fået afvide jeg skal have skitser beregninger.. Alt hvad jeg kan finde om opgaven. Spørgsmålet er: RUMGEOMETRI - - Redefør for planen og hvad d... -
AT synopsis 2g
ForumindlægHejsa. Jeg er en stakkels 2g'er med nogle yderst uansvarlige lærere, som først nu har opgivet fagene til den AT-uge hvor jeg selv skal lave en synopsis og fremlæggelse. Nogle forslag til emner? Jeg kan vælge to fag ud af tre. Dansk Naturgeografi religion Hjælp mig, er helt blank! Venlig hils... -
Besat af Teknologi (PROJEKT)
ForumindlægHejsa. Mig og en ven går i 8. klasse og skal til at starte på et nyt projekt. Hele klassens overemne er: Besat og Delemnet er: Teknologi Hvis det nu var jeg vi skulle fremlægge for, hvad gad i så at hører om? Hvad kunne være interessant at vide? What ever? :) God fre... -
Eksamen!!!
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har min aller første eksamen om under en måned.. Mit overemne er kontraster men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge at fremlægge om og det haster virkeligt! Hvis der er nogle som har en ide så skriv endelig! Gerne et emne som kan forklares med en med en masse produkte... -
Projektopgave Kinas skole
ForumindlægHej venner! :) Jeg er i gang med at skrive projektopgave i folkeskolen. Overemnet er "Anderledes" og jeg har valgt delemnet "Uddannelse i Kina". Er godt i gang med at skrive opgaven og den skal afleveres om et par dage. Fremlæggelsen af opgaven skal ske om et par ug... -
Engelsk mundtlig eksamen - Hvordan? (HHX)
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk niveau A som afslutning på min HHX. Jeg er en del i tvivl om hvordan de foregår. Har hørt noget om man skal fremlægge sin dispositon. Er det bare kort at forklare om denne eller skal man have overhead e.lign.? Er ligeledes i tvivl om det kun er en enk... -
AT - evolutionsteori og ID
ForumindlægHej.. Jeg har om evolutionsteorien og intelligent design! Jeg er meget i tvivl om hvilke metoder jeg præcist benytter mig af? Skriver i fagene biologi og religion og er næsten sikker på at metoden i religion er historisk-kritisk men ved ikk med bio-delen? Og forresten skal man vægte begge fag li... -
Ændring af problemstilling, tilladt?
ForumindlægHej.. Jeg har fundet ud af at en af mine problemstillinger i synopsen er fuldkomen irrelevant, og der istedet er en andet problemstilling(underspørgsmål) der passer meget bedre ind under min problemformulering, og er en meget bedre naturlig fortsættelse af min analyse... så DERFOR: Er det tilladt... -
Strukturering af eksamen
ForumindlægHej. Skal op til AT-eksamen imorgen og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal strukturere min fremlæggelse og hvad der skal inddrages. Især perspektivering og metodeafsnit. Har skrevet om doping i samfundsfag og idræt og har primært brugt Verner Møller og hans positive syn på doping i cykling og el... -
Der er et yndigt land
ForumindlægHej. Jeg har analyseret billedet "bøgeskov i maj", også skulle jeg vælge noget der passede til billedet, så valgte jeg den danske nationalsang: "der er et yndigt land" . Vil gerne have i hjælper med at skrive nogle gode argumenter for, hvorfor jeg lige netop har valgt "...
