Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13201 til 13220 af 25374
-
engelsk stil
ForumindlægJeg søger hjælp med hensyn til en engelsk opgave om british imperialism. Jeg skal herunder skrive om Darwin, og hans teori. Derudover vil jeg gerne have en oversættelse på 9½ linje rettet. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig - det haster lidt da der er aflevering på onsdag. -
Martin Luther King
Forumindlæghej jeg skal lave en projekt opgave om martin luther king i 9.klasse og "den skæve verden" men problemet er bare at det jeg skriver i rapporten må ikke fremlægges men hvad kan jeg så snakke om i min power-point. Rapporten indeholder følgende punkter * Hvorfor jeg har valgt emnet? * Fa... -
Logaritme opgave.. e^8x = 91-6*e^8x
ForumindlægHej.. Som sagt.. Jeg roder meget med den her, da e^8x forekommer på begge sider af lighedstegnet.. Altså: e^8x = 91-6*e^8x Hvordan griber jeg den an.. mit bud: e^8x / e^8x = 85 men det giver jo så 1 = 85.. så det kan jo ikke passe.. anyone..?? -
Læreplads af Kim Fupz Aakenson
ForumindlægHej Jeg har trukket novellen Læreplads af Kim Fupz Aakenson men jeg har lidt problemer. Nogle der ved hvad man kan perspektivere novellen til og hvad budskabet er. Det ville hjælpe sindssygt meget hvis i gad og svare, da jeg skal til eksamen d. 16/6. Kh. -
Kvindernes rettigheder
ForumindlægHej! Jeggår i 8 klasse og har brug for et spørgsmåll,som jeg ikke kan finde svar på. Spøegsmålet lyder sådan, "Hvordan fik kvinder enlig rettigheder/stemmeret" Tak på forhånd:) -
Freuds teori
ForumindlægHej. er der nogen der kan skrive hvad freuds teori gik ude på? skal analysere en novelle som hedder Et Skud i Tågen, udefra freuds teori. Mange tak i forvejen. -
Kronprinsen til OL 2008?
ForumindlægHej alle i seje SP medl. Jeg sad lige og overvejede om i synes at Kronprinsen skal møde op til i de olympiske lege i 2008? Personligt mener jeg, at han kommer for at give de danske sportsfolk støtte, og af interesse. -
Overvågning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT opgave, og har valgt fagene samf(A) og dansk. Mit emne er overvågning - jeg tager udgangspunkt i bogen "1984", men også i fx debatten om mere overvågning i samfundet, senest i forbindelse med knivoverfaldene i KBH. Det overordnede emne bliver højst sandsynlig... -
rettelse- haster
ForumindlægEn der vil rette de følgende sætninger som jeg har oversat?? Dansk: 1-Den lærer, hun havde i de første to år, betød alt for hende. 2-chaufføren gjorde alt, hvad han kunne for at undgå ulykken. 3- Selvom han var uerfaren, sejlede han alene i sin nye sejlbåd, hvad der er tåbeligt. og hvad der... -
parataktisk opbygning
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med. Hvad gør det ved teksten, at man bruger den parataktiske opbygning.? -
passion of the christ
ForumindlægHvad synes I om filmen? -
Lidt svære opgave fysik A
ForumindlægHej folkens. Jeg har en opgave som jeg har brugt meget tid på nu, men kan slet ikke finde ud af hvordan den kan løses. Nogle der muligvis kan hjælpe mig. Jeg har oploaded opgaven Håber nogle virkelig kan hjælpe mig -
Søger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!!
ForumindlægSøger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!! -
Bindingsenergi
ForumindlægNogne der ka forkalre mig hvad bindingsenergi er.. altså jeg ved godt alt det med einstein.. men mere sådan hvor den her bindingsenergi kommer fra..? -
Hvad betyder 'merit' på engelsk?
ForumindlægHej alle I udlandsstudie-eksperter som forhåbentligt sidder derude! Jeg er blevet meget interesseret i at tage en bachelor i kunst i England, og den skole jeg gerne vil ind på optager udelukkende deres elever 'based on merits' som der står på deres hjemmeside. Jeg skal naturligvis snakke ... -
kan man sige ...
ForumindlægHej allesammen kan man skrive : Modsat dannelses- og udviklingsromanens én hovedperson, har kollektivromanen en hel gruppe af mennesker som hovedperson.. eller lyder det helt forskert? -
her er den danske - engelske ordbog online og omvendt
Forumindlægjeg ved at der mange her har søgt efter en onilne ordbog og her er den http://ordbog.gyldendal.dk man starter med at have 10 gratise opslag. når man har brugt de opslag kan man 5 ekstra ved tilmelde deres nyhedsbrev. istedet for at bruge din egen e-mail kan du bruge en lortemail. en lortemail... -
Censoren bedømmer een indenfor 5 minutter?
ForumindlægMin lærer siger at en erfaren censor kan bedømme en og give en den "korrekte" karakter indenfor 5 minutter af eksamen. Jeg er ikke helt sikker på det passer, mange er jo nervøse i starten og løsner først op senere. Kan det virkelig passe? Hvad er jeres mening? (Ved "korrekte kara... -
I er alle dumme
ForumindlægI tror, at I er så kloge, men I har slet ikke set den del af verden. Jeg sidder og læser, hvad I skriver på studieportalen og tænker bare: "Utroligt, at I ikke ved bedre"... I er egentlig ikke dumme, men I er ikke noget specielt. Der er ingen genier på den her side. Jeg går på universi... -
hypotagmer og paratagmer
ForumindlægJeg skal sige noget om hypotagmer og paratagmer i en tekst. Jeg ved godt, hvad hypotagmer og paratagmer er, men ved ikke, hvordan man skal analyser hypotagmer og paratagmer i en tekst. Er der nogen, der kan komme med nogle eksempler?
