Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13201 til 13220 af 40685
-
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Integrale - Areal af rektangel under en punktmængde M
ForumindlægHejsa :) Jeg har svært ved opgave b i denne. Har vedhæftet opgaven på siden. Håber I kan hjælpe :) -
Adgangskravene til gymnasiet
ForumindlægEr der nogle der ved om det er rigtigt - at man skal have et gennemsnit på 6 for at komme på gymnasiet??? Og hvad skal man gøre hvis man vil komme på gymnasiet - men man kan ikke for gennemsnittet... Mit gennemsnit er på 5,2 - og jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at ungå 10. klasse... Hvad skal ... -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
skr. eksamenskaraktere
Forumindlæghej med jer.. vi har idag fået vores skr. karaktere.. og jeg undrer mig over at halvdelen af klassen er dumpet i skr. MAT A ? giver det nogen mening? der var også nogle der sagde at 42 % var dumpet på LANDSPLAN?????? det giver da slet ingen mening? hvr kan man se statistikker? -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
Hvor meget kan afgans-gennemsnit ændre sig hvert år?
ForumindlægHej, Jeg laver IB i Polen og kunne godt tænke mig at studerer Dansk eller Litteraturvidenskab på KU, fordi min far er Dansker. Dog ved jeg ikke hvordan andgangs-gennemsniten ændrer sig hvert år. Jeg læste på KU's hjemmeside at det kan ændre sig meget og kunne se at for fire eller fem og side... -
Udfyld tabel
ForumindlægHej. Er der nogle der kan forklare mig hvad jeg skal i den opgave jeg har vedhæftet? Jeg er virkelig på bar bund.... Tak på forhånd! -
Kan man springe 2. g over?
ForumindlægHej alle sammen Som I kan læse på titlen, så ønsker jeg at komme videre med min uddannelse hurtigst muligt. Årsagen bag dette ligger i, at jeg ønsker at læse i udlandet (USA eller England), hvor man som regel starter som 18 eller sjældnere som 19-årig. Jeg er lige startet i 2. g på min HHX uddan... -
Please-svar på indlæg "frelse"
Forumindlæg"Frelse" under religion....TUSIIIIIIND TAK!!! -
abort og organdonation
ForumindlægHvad siger de forskellige religioner til abort og organdonation? -
Betydning af "skæbnetro"?
ForumindlægHvad vil dte sige at en religion er skæbnetro? -
Kongeloven 1665
Forumindlæghvordan er kongens position i forhold til religion og kirke? -
HJÆLP
Forumindlæger der nogen der har analyset et ord er mord i religion ? -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
Et værktøj til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi bevæger os med hastige skridt mod december måned, som tager imod med klip, klister, hygge og godter. For mange 3. årselever markerer december måned dog også det store Studieretningsprojekt, som skal afsluttes inden julegåsen kan fortæres med god samvittighed. Når startskuddet går betyder det... -
Forskellen mellem Samfundsfag og Samtidshistorie
ForumindlægHvad er forskellen mellem Samfundsfag og Samtidshistorie? -
Skriftlig matematik 2010 juni????
ForumindlægHejEr der nogen som har skriftlig matematik 2010 juni med hjælpe midler?? Det ville betyder virkelig meget hvis der var en!!! :P -
Andengradsligninger
ForumindlægJeg er i gang med en matemaikopgave, og kan pludselig ikke huske formlen for d i en andengradsligning. Ved at det er noget i stil med d = b2 4ac, men kan ikke helt huske de rigtige fortegn. Er det -b2, eller bare b2? Og er det -4ac, *4ac, eller hvad? Håber nogen vil hjælpe.
