Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13261 til 13280 af 42938
-
årskarakter
Forumindlæghej, tælller ens årskarkter, hvis man kommer til eksamen på samme fag? fx et c fag -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Tiderne?
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fransk skriftlig eksamen. Ville hører om i kender en GOD og PRÆCIS hjemmeside som forklarer hvordan man bøjer ord i forskellige tider.. Fx. le conditionel osv.. Tak på Forhånd ;) -
Dumpet spansk
ForumindlægJeg har lige pt dumpet Spansk A mundtlig årskarakter og så vidt jeg kan forstå så kan jeg ikke komme videre på en videregående uddannelse da alle steder skal man have bestået sit andet fremmedsprog. Jeg har bestået den skriftlige del. Så mit spørgsmål lyder: Er der stadig en chance for at jeg ka... -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
Metoder
ForumindlægHej, Jeg er som så mange andre igang med at forberede AT-eksamen, med emnet rejer. Jeg skriver om Amish folket i fagene samfundsfag og religion. Mit problem er at jeg har rigtig svært ved at finde ud af hvilke metoder jeg skal snakke om. Fordi ,som jeg har forstået det er den klassiske metode i r... -
dumpet i engelsk
ForumindlægHej... Jeg har et problem her, jeg vil studere sociologi, hvilke kræver engelsk B. Jeg har fået 7 i mundtlig eksamen, men i skriftlig eksamen gik det galt...jeg er dumpet... Kan det have noget indflydelse på min optagelse, da jeg nemlig har fået 7 i mundtlig?? eller gælder skriftlig også??? M... -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere i dansk mundtlig, skal det så være til et digt hvis man har trukket et digt? Eller skal det bare være til et eller andet som er skrevet samme periode som det man trækker? Altså... Hvis nu man trækker et digt og ikke synes man kan perspektivere det med et andet digt ma... -
Hjælp
ForumindlægHeej . nogen der har en besvarelse af fransk eksamen 2009 fra aug ?? Ville være en stor hjælp .. -
Opgavesæt
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009? -
Gælder vægtningen?
ForumindlægHej alle Jeg står i den uheldige situation at jeg er kommet op i mundtlig matematik... Det er bestemt ikke lige det som jeg ville op i hvis jeg selv kunne bestemme, men sådan er livet nu engang. Mit spørgsmål er så om hvad for en karakter som jeg minimum skal have for at bestå selve fag... -
Haaaaaaaaaaster.
ForumindlægHey alle sammmen herinde.. Er der noge´n her inde, som vil rette en fransk oversættelse??? Via email?? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
Case - Erhvervsreteksamen
ForumindlægHej alleSidder her med min case til erhvervsret eksamen - eksamensform bCasen lyder ligeledes:Som indkøbsansvarlig har Ida indkøbt et nyt ventilationsanlæg til opsætning på rådhuset og andre af kommunens ejendomme. Opgaven bliver sendt i EU licitation og lavestbydende bliver et fransk firma og få... -
Tæller årskarakter med på eksamenbevis ?
ForumindlægLad sige at jeg får 02 til årskarakter til matematik og får 10 til eksammen i matematik ? vil årskarakter tæller med på eksamenbevis ? -
hvis man dumper
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om hvad der sker, hvis man dumper mat eksamen (eller andre). Hvis man får 7 i årskarakter og 00 til sin eksamen, kan man så komme ind på en videregående uddannelse, som kræver mat? håber at i kan hjælpe -
Mat: perspektiv og selvstændighed
ForumindlægEftersom undertegnede ikke har fuldkommen klarhed angående hvorledes den udemærkede præstation foregår i matematik, spørger jeg derfor:Hvordan foregår perspektivering og abstraktion i matematik mundtlig eksamen?Hvordan vises "en usædvanlig selvstændighed"?mvh Duc de monde -
Har jeg bestået faget?
ForumindlægHar jeg bestået matematik hvis jeg fik 02 og 4 på årskarakteren, men 00 i den mundtlige eksamen? Hvis man tager gennemsnittet af det, er det lige akkurat bestået, men jeg ved ikke om den regel stadig gælder, eller om det er eksamenskarakterer som gælder? -
Hej
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvordan en spansk eksamen foregår?? På forhånd tak :) -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak.
