Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13301 til 13320 af 60468
-
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort... -
AT EKSAMEN HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg har afleveret en synopsis hvor jeg kun har 1 tabel med i, men nu har jeg fundet en tabel til, hvis den ikke står på synopsen må jeg godt bare gå ind til fremlæggelsen og sige at jeg lige har fundet den tabel? Eller har de krav på at den skulle have stået i synopsen? -
Biologi eksamen - økologi - primærproduktion
ForumindlægHej alle. Har meget brug for hjælp! og ville høre om nogen ville forklare lidt om disse ting i mit spørgsmål: Analyser, hvilke betingelser der skal være til stede for at få en optimal primærproduktion, og giv eksempler på, hvilken praktisk betydning det har for planters livscyklus og udbredelse. ... -
HISTORIE EKSAMEN ROMERRIGET/ANTIKKEN HJÆLP!
ForumindlægHej :) jeg har trukket antikken i fortiden og nutiden, og har 24 timers forberedelse og 9 kilder som omhandler politiske/samfundsmæssige sammenhænge under Kejser August lederskab og kilder som omhandler slaverne.... men er rigtig utvivlsomt om hvordan jeg skal gribe emnet an da der er så meget vi... -
lidt hjælp til min kommende eksamen.
Forumindlægder er en sætning, som jeg ikke helt forstår. sætningen lyder på: Forklar syre-basebegrebet og redegør for begreberne syre- og basestyrke - såvel kvalitativt som kvantitativt. jeg forstår ikke det sidste det med "såvel kvalitativt som kvantitativt". på forhånd tak. -
Tysk eksamen 2011 10.klasse
ForumindlægHej :) Jeg skal op i tysk her torsdag d. 16/6 2011 :) Jeg har valgt to tekster, som jeg vil fortælle om, men der er noget, som jeg er lidt i tvivl om. Det lyder til på min lærer, at man kun må bruge de tekster man har valgt og at man skal fortælle udfra dem, men jeg troede, at man også gerne mått... -
Kognition og læring - 24-timers eksamen.
ForumindlægHej - jeg sidder med emnet "intelligens, kognition og læring" og har lidt problemer med min problemformulering, samt problemstillinger. Mine vedlagte tekster handler om Piaget og hans teori omkring de fire stadier i udviklingen af "tænkteværktøjer", samt hvordan børn arbejde... -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Perspektivering dansk mundtlig eksamen
ForumindlægBilledet udslidt kan vel perspektiveres til teksten nådsensbrød, men hvad skal jeg fortælle om? Hvilke sammenhæng osv. er der mellem teksten og maleriet? -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen hhx
ForumindlægHej. Først skal der laves et 10 minutters oplæg om en ukendt tekst der trækkes. Derefter skal der perspektiveres til en anden tekst fra pensum. Jeg har styr på pensum, så jeg ved ikke hvor mere jeg kan gøre. Nogen der nogle forslag til at kunne forberede sig endnu bedre? -
Tilladte hjælpemidler til skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt at bruge tidligere opgaver, som jeg ikke selv har udarbejdet? Vores lærer har uploadet eksempler på gode opgaver fra andre i min klasse. Jeg har selv hørt, at man må bruge hvad som helst så længe, at det ligger på computeren og ikke på internettet. Er det korrekt? -
Rettelse af engelsk stil (2 sider)
ForumindlægHej :) Er der en, som har tid til at læse min engelsk stil igennem og evt. rette grammatikken? Jeg regner med, at der ikke er så mange grammatiske fejl, så det vil ikke tage særlig lang tid. Stilen er på 2 sider. Jeg har vedhæftet filen. -
EKSAMENS HJÆLP MATEMATIK C-NIVEAU
ForumindlægHej:) Jeg er 1.ger, som skal op i mundtlig matematik om 2 uger. Jeg har fået de 13 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Hvis der er nogen der bor i Kbh og vil hjælpe til en rimelig pris. så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
HJÆLP! Energiindholm i mad. Eksamen imorgen!!!
ForumindlægHvordan beregner man energiindhold i mad ud?? Jeg skal til eksamen i morgen - så håber meget på hjælp!! -
Lommeregner eksamen ikke programerbar eller med netværk
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal til eksamen i et fag hvor jeg skal have lommeregner med. Men lommeregneren må ikke være programerbar eller kunne kommunikere med netværket (internet). Findes der en lommeregner hvor man kan se hvad man taster og ind (eksempelvis en brøk med tæller og nævner) som ... -
Religion C Eksamen - har brug for hjælp
ForumindlægEr der nogle der har analyse eksempler på nogle tekster, som evt kan bruges til Religions eksamen. Jeg er lidt på bar bund når det angår analysen, som man skal igennem i de 24 minutters forberedelse man har. Al form for hjælp takkes! - jeg skal op på onsdag d.17/6-2015 -Casper -
Spørgsmål om AT eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvor lang tid oplægget skal vare til den endelige AT eksamen? Er det godt hvis jeg går ind og kritiserer min egen synopsis(jeg tænker specielt på kilder i historie) under mit oplæg? Tak for mulige svar :) -
eksamen, help help ..
Forumindlæghej allesammen jeg skal desværre snart op til OLD-eksamen, og jeg ved simpelthen ikke, hvordan sådan en foregår? er der nogen herinde der kan være sååååå søde at fortælle mig det? evt. en der har prøvet det selv.. please, help me.. :/
