Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13301 til 13320 af 42938
-
EKSAMEN: udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0
ForumindlægHej alle. Jeg sidder fast ved et eksamensspørgsmål på B som lyder: Redegør for cirklens ligning, herunder udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0 At redegøre for cirklens ligning kan jeg godt, men udledningen ud fra denne formel driller mig dog lidt. -
Dumpe i gennemsnittet
ForumindlægHej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens -
bachelor ??
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål vedrørende dispensation af bachelor maksimal studietid! jeg har særlige forhold der har gjort at jeg har brugt lidt ekstra år på min bachelor. Jeg var op til eksamen og nu her reeksamen lige inden sommerferien og har dumpet.....jeg har brugt max år på min bachelor men re... -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b... -
Hvor mange fag..?
ForumindlægHej alle sammen..! Hvor mange fag er det man skal op til i de 3 år man går på gymnasiet..? -
Essay om at være teenager
ForumindlægHej :-) Da jeg har været på ferie hele ugen, og jeg skal op til dansk eksamen, har jeg ikke haft tid til at lave min eksamen. Jeg skal op i morgen tidelig, så jeg har et ret stort problem. Så derfor ville jeg høre, om der er en der har et essay om at være teenager jeg kan få? :-) Tak på forhånd.... -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er... -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
Franskundervisning
ForumindlægHej. Er der nogen der kender en med fransk som modermål, der giver eneundervisning? Jeg har lyst til at få opfrisket mit tale-fransk :-D /Frankofil -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Ikke modtaget eksamensbeviser for alle beståede fag
ForumindlægHej alle. Jeg håber virkelig at der er én der kan hjælpe mig med dette. Så jeg har lige færdiggjort min HF (ikke fuld HF), og er nu igang med optagelsesprocessen til en videregående uddannelse. Jeg har søgt ind igennem optagelse.dk og det viser sig nu at jeg ikke har modtaget eksamensbeviser for ... -
Eksmen 1.g - chance for ingen eksamner?
ForumindlægHej Jeg læste det her: Alle 1g-klasser aflægger normalt én prøve til studentereksamen – eventuelt ingen. Det er Ministeriet for børn og undervisning (UVM), der udtrækker om den enkelte elev skal til prøve – og i givet fald i hvilket fag. Spørgsmål: 1. Vil det sige at de... -
SSO
Forumindlægstår SSO-karakteren som både års. og eksamen...? eller en af delene...? -
Hvad er chancen for at komme ind.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg står i den situation at jeg har søgt ind på Idéhistorie på kvote 2 her i år. Jeg opfylder gennemsnittet for at komme ind, men jeg har bare ét problem. Af de specifikke adgangskrav står der, at man skal have yderligere et fremmedsprog (begyndersprog A eller fortsættersprog ... -
Spørgsmål til "Alle fag bestået"
ForumindlægHej alle sammen Jeg underskylder hvis der findes i indlæg om dette i forvejen, dette har jeg ikke kunne finde. Jeg vil gerne spørge jer om, hvis der eksempelvis står på en uddannelse, at engelsk B skal være bestået. Hvad er så afgørende for, om faget er blevet bestået? - Det samlede genne... -
Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og ville høre om der var nogen der lå inde med en analyse og/eller nogle noter til den? Tak på forhånd:) -
Haster!!!-Magnetisme & elektromagnetisme
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig eksamen i fysik-kemi på mandag, så jeg vil hører om der er nogen som har nogle notater? e.v.t også omkring nogle forsøg også omkring grundstofferne, det periodiske system,atomer & molekyler,radioaktivitet ved godt at det ikke er under emnet,men håber at I ka hj... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
1.g
ForumindlægHej er der nogle der ved om det er nødvendigt at tage mundtlige årsprøver, hvis man nu alligevel tager 1.g om? -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne.
