Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13321 til 13340 af 20009
-
Hjææææææælp - (log)^2+3* logx - 4=0
ForumindlægHEJ SALLE SAMMEN! :-) jeg har fået til rådighed stillet et opgave til min matematik time , hvor jeg skal op og fremlægge den, men nu har jeg prøvet rimelig længe og prøvet og løse den. er der nogen der kan hjælpe mig med denne ligning. kan skrive præcis hvad man skal gør . 1000 tak på forhånd . m... -
En dyb sø
ForumindlægHer i overmorgen skal jeg lave en fremlæggelse om den vedhæftede figur, og jeg er simpelthen blank med hensyn til hvad jeg skal sige. Jeg har forstået princippet om, at vandet er koldest i bunden, at der er mindre ilt i bunden af søen og samtidig er der mest næring i bunden. Men hvad kan je... -
koble lineær funktioner til differentialregning
ForumindlægHejsa. Jeg skal fremlægge et eksamenssprøgsmål. Har trykket et c-niveau spørgsmål : Vis eksempler på forskellige matematiske modeller, herunder lineær og eksponentiel. Jeg skal trække dette op til lidt A niveau, så tænkte på noget med tangenten indenfor differentialregning. Hvad kan jeg vise ... -
hvad kan jeg lave som produkt? opgave emne: kultur
ForumindlægHej. Jeg har brug for idéer til, hvad jeg kan lave som produkt til min lille 'projektopgave'. Det overordnede emne er kultur, og min problemstilling er "Hvad er amerikansk mad- og tøjkultur, og hvilken indflydelse har kulturerne på Danmark?" Produktet skal kunne understøtte mi... -
Peter Seeberg - Eftersøgningen og andre noveller
ForumindlægHej, alle sammen. Er der nogen der kan komme med et overordnet resumé af novellesamlingen, og/eller nogen guldkorn jeg kan få, da jeg står og skal lave en fremlæggelse om bogen. + der står også i opgavebeskrivelsen: "kort om forfatteren, der placeres i sin litteraturhistoriske kontekst&... -
White Settlers in Australia?
ForumindlægHej, alle sammen! Om 2-3 uger skal jeg op i engelsk mundtlig eksamen og fremlægge om "Australia - The Stolen Generation."Så her er mit spørgsmål: Hvornår var det, "The White Setllers" ankom til Australien? Helt præcist? Jeg kan huske, det var noget det var med 18.... - tallet.... -
perspektivering
ForumindlægHej Kan i ikke please hjælpe mig skal fremlægge imorgen. Kan i ikke hjælpe med mig at give eksempler please det er snart. Kan i give mig eksempler på stikordene? Perspektivering fokuserer på: -Ens undergenre -Ens forfatter -Sammenligne forfatterens liv og historien -Historien og tid den er s... -
Tværfaglig eksamen
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til den tværfaglige eksamen i 9. klasse. Jeg skal blandt andet komme ind og få svaret på følgende spørsmål i fremlæggelsen. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. Hvad er årsagen til den kraftige befolkningstilvækst frem mod 2050, og hvor vokser den mest? ... -
12 eller 00 for gruppesamarbejde?
ForumindlægHejsa SP Så jeg vil vide hvad sker der hvis man kører solo i en gruppe og fremlægger det hele til naturfags prøven mens de 3 andre ik laver noget og man har sørget for at få snakket om det hele og hvilken karakter man højst sandsynligt får for det arbejde? På forhånd tak -
Hvordan det differentieres
ForumindlægHej derude :) Jeg skal fremlægge i mat imorgen, og bevise f(x)=1/x, f'(x0)=-1/x^2 I min bog har de omskrevet 1/x-1/x0/x-x0 = -1/x0*x. Men det er bogen vist ved hjalp af cas. Nogle der kan forklare hvordan det kan blive det ved hjælp af ord :)? -
Beviser i matematik A
ForumindlægJeg skal øve mit mundtlige matematik, og skal derfor fremlægge en udarbejdet projektopgave, samt et bevis, inden for emnerne: differentialregning 2. Funktionsundersøgelse, og Implicit differentiation. Er bare meget i tvivl om hvordan man griber det an, og ville gerne se nogle eksepler med beskrev... -
tværfagligt naturfag
ForumindlægHej Jeg skal lave en tværfagligt naturfag fremlæggelse. Mit underemne er bakterier og min problem stilling er Hvilken indflydelse har resistente bakterier for liv på jorden. Jeg mangler dog 1 arbejdsspørgsmål til fysik/kemi er der en der kan hjælpe mig med at finde på et spørgsmål og besvare de... -
hjælp til fysik
Forumindlægder nogle spørgsmål som jeg sidder fast på og ved ikke hvordan jeg skal forklare det. jeg skal fremlægge i morgen om disse spørgsmål, så det ville være rart at give mig en lille hånd og de lyder på: hvad er absorption af alfa-partikel? hvad er absorption af beta-partikel? hvad er absorption af g... -
hjælp det haster
Forumindlægder nogle spørgsmål som jeg sidder fast på og ved ikke hvordan jeg skal forklare det. jeg skal fremlægge i morgen om disse spørgsmål, så det ville være rart at give mig en lille hånd og de lyder på: hvad er absorption af alfa-partikel? hvad er absorption af beta-partikel? hvad er absorption af ga... -
Tyskfremlæggelse om texas
ForumindlægHej, jeg mangler en stil om texas, nogen der kan hjælpe, hovedtema'et er ferien und reisen, dispostioen er skrevet og det er en 9 klasse tyskfremlæggelse, og er fuldstændig blank, den skal fremlægges i dag i min 3 time, håber i vil hjælpe! Står virkelig og mangler hjælp! Tak på forhånd. -
Dansk/hist. - mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig årsprøve i dansk, hvor jeg skal forsvare min dansk/hist. opgave. Jeg har skrevet i dansk om "Det forsømte forår" og mellemkrigstiden, som romanen foregår i. Jeg skal fremlægge min opgave samtidig med, at jeg ser på den med kritiske øjne siger min lærer. Jeg er... -
Dansk/hist. - mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig årsprøve i dansk, hvor jeg skal forsvare min dansk/hist. opgave. Jeg har skrevet i dansk om "Det forsømte forår" og mellemkrigstiden, som romanen foregår i. Jeg skal fremlægge min opgave samtidig med, at jeg ser på den med kritiske øjne siger min lærer. Jeg er... -
Perspektivering i AT? Hvornår?
ForumindlægHej.. Jeg skal op til AT-eksamen på onsdag, men jeg er meget forvirret omkring, hvordan fremlæggelsen skal se ud. Jeg ved, at der skal være perspektivering og spørgsmål til videre undersøgelse, men skal de være i dialogen? Hvis jeg både i min egen præsentation på 10 minutter skal snakke om proble... -
AT HJÆLP!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej alle jer derude. Så er det snart min tur til at fremlægge AT i DANSK og SAMFUNDSFAG, hvor mit overordnet emne er REALITYSHOW-ISCENESÆTTELSE.. Da jeg aldrig har lavet et talepapir før, vil jeg høre om der er nogen derude der har lavet et talepapir i de følgende to fag: dansk og samfundsfag, og... -
Produkt til projektopgave LIGESTILLING
ForumindlægHej vi er tre piger der går i 8. klasse og som skal fremlægge projektopgave i næste uge. Det overordnede emne er FN's verdensmål og vi har valgt ligestilling mellem kønnene herunder. Vi kan ikke finde ud af hvad vi skal lave som produkt. Har i nogen ideer? Tak på forhånd
