Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13381 til 13400 af 95433
  • Årsprøve??

    Forumindlæg
    Ja, jeg indrømmer det. jeg er doven og har ikke læst op til min årsprøve imorgen og kan derfor ingen af spørgsmålene. hvad sker der hvis jeg ringer og melder mig syg? det skal også lige siges at jeg er ekstremt dårlig til matematik og aner ikke engang hvorfor jeg har valgt det på B-niveau. (jeg g...
  • Behøver jeg gå til eksamen???

    Forumindlæg
    Jeg tager i øjeblikket matematik som GSK-fag, og skal til eksamen om et par dage i matematik til B-niveau. Da jeg næste år tager matematik på A-niveau, er jeg i tvivl om, min B-niveau karakter overhoved kommer til at betyde noget. Jeg ved den skriftlige B-niveau karakter tæller 1/3 af den samlede...
  • Regler omkring fagene?

    Forumindlæg
    Hvad er reglerne med hensyn til valg af fag? SKAL det være to studieretningsfag eller må man godt skrive i et "almindelig" b-niveau-fag?
  • Skriftlig tysk stx A

    Forumindlæg
    Hvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes?
  • Læge

    Forumindlæg
    Kan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ?
  • Krav om eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ?
  • Spøgelser?

    Forumindlæg
    Har I nogen anelse om, hvorfor fysikere er skeptiske over for spøgelser?
  • Mistænkelig indlæg

    Forumindlæg
    Under fysik er der to indlæg hvor der tilbydes køb af pas og kørekort
  • 1 spørgsmål ang. dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Hej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina
  • Reaktion mellem magnesium og oxygen

    Forumindlæg
    Hej, vi har lavet et eksperiment med magnesium som blev varmet op indtil det reagerer med oxygen.Jeg bliver bedt om at argumentere for hvorfor en reaktion tog sted. Kan man sige at det er en eksotermisk reaktion?
  • Definition, tak :)

    Forumindlæg
    Nogle der lige vil sige mig, hvad strukturpolitik er? Tak på forhånd :)
  • Ligningssystem

    Forumindlæg
    Vi har fået en afleveringsopgave i matematik, og i den er der emner som vi ikke, har haft i over et år. Derfor har jeg brug for hjælp til en opgave. Opgaven lyder følgende: Løs Ligningssystemet y=1-2x y=0,5x-4 Hvilke metoder skal man bruge til at løse den form for ligning?
  • Notater til Afsætning A

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med sådan nogle? så ville det være perfekt hvis jeg kunne få dem tilsendt :)
  • Tak Studieportalen:)

    Forumindlæg
    Vil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning
  • platon politik/religion

    Forumindlæg
    skal op på onsdag og har stadig ikke helt styr på faget. ville spørge om der er nogen som kan hjælpe mig med platons politik og om han var religiøs..
  • Musik

    Forumindlæg
    Nogen, der kender til noget hjernestimulerende musik? Hvilket musikkunne være? Ozric Tentacles er en af dem, mener jeg.. og massive attack måske.,
  • Terminsprøve i Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i matematik i terminsprøve. Så jeg ville bare høre om i hat nogle gode råd? Håber i kan hjælpe (;
  • Væske fra cirkulær kegle

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal beskrive, hvordan en væske strømmer fra en kegleformet beholder. Det skal være højden som funktion af tiden. Indtil videre har jeg gjort det for en beholder, hvor tværsnitsarealet af beholderen er konstant, men det er ret svært, når det ikke er konstant. Jeg håber nogen kan hj...
  • Investering og finansiering

    Forumindlæg
    Hej forum. Jeg har valgt at skrive studieretningsprojekt i fagene virksomhedsøkonomi og matematik. I denne forbindelse har jeg valgt hovedområdet "Investering og finansiering". Indtil videre ser min emneafgrænsning således ud: - Beskrivelse af virksomheders investeringsmotiver og beslut...
  • Hjælp angående engelsk eksamen?

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt, det skal siges jeg kun må have min disposition med. Skal op i morgen, kom med nogle forslag :D!!