Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13381 til 13400 af 95433
-
Årsprøve??
ForumindlægJa, jeg indrømmer det. jeg er doven og har ikke læst op til min årsprøve imorgen og kan derfor ingen af spørgsmålene. hvad sker der hvis jeg ringer og melder mig syg? det skal også lige siges at jeg er ekstremt dårlig til matematik og aner ikke engang hvorfor jeg har valgt det på B-niveau. (jeg g... -
Behøver jeg gå til eksamen???
ForumindlægJeg tager i øjeblikket matematik som GSK-fag, og skal til eksamen om et par dage i matematik til B-niveau. Da jeg næste år tager matematik på A-niveau, er jeg i tvivl om, min B-niveau karakter overhoved kommer til at betyde noget. Jeg ved den skriftlige B-niveau karakter tæller 1/3 af den samlede... -
Regler omkring fagene?
ForumindlægHvad er reglerne med hensyn til valg af fag? SKAL det være to studieretningsfag eller må man godt skrive i et "almindelig" b-niveau-fag? -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
Læge
ForumindlægKan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ? -
Krav om eksamen ?
ForumindlægHej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ? -
Spøgelser?
ForumindlægHar I nogen anelse om, hvorfor fysikere er skeptiske over for spøgelser? -
Mistænkelig indlæg
ForumindlægUnder fysik er der to indlæg hvor der tilbydes køb af pas og kørekort -
1 spørgsmål ang. dansk årsprøve
ForumindlægHej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina -
Reaktion mellem magnesium og oxygen
ForumindlægHej, vi har lavet et eksperiment med magnesium som blev varmet op indtil det reagerer med oxygen.Jeg bliver bedt om at argumentere for hvorfor en reaktion tog sted. Kan man sige at det er en eksotermisk reaktion? -
Definition, tak :)
ForumindlægNogle der lige vil sige mig, hvad strukturpolitik er? Tak på forhånd :) -
Ligningssystem
ForumindlægVi har fået en afleveringsopgave i matematik, og i den er der emner som vi ikke, har haft i over et år. Derfor har jeg brug for hjælp til en opgave. Opgaven lyder følgende: Løs Ligningssystemet y=1-2x y=0,5x-4 Hvilke metoder skal man bruge til at løse den form for ligning? -
Notater til Afsætning A
ForumindlægNogen der ligger inde med sådan nogle? så ville det være perfekt hvis jeg kunne få dem tilsendt :) -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning -
platon politik/religion
Forumindlægskal op på onsdag og har stadig ikke helt styr på faget. ville spørge om der er nogen som kan hjælpe mig med platons politik og om han var religiøs.. -
Musik
ForumindlægNogen, der kender til noget hjernestimulerende musik? Hvilket musikkunne være? Ozric Tentacles er en af dem, mener jeg.. og massive attack måske., -
Terminsprøve i Matematik
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik i terminsprøve. Så jeg ville bare høre om i hat nogle gode råd? Håber i kan hjælpe (; -
Væske fra cirkulær kegle
ForumindlægHej. Jeg skal beskrive, hvordan en væske strømmer fra en kegleformet beholder. Det skal være højden som funktion af tiden. Indtil videre har jeg gjort det for en beholder, hvor tværsnitsarealet af beholderen er konstant, men det er ret svært, når det ikke er konstant. Jeg håber nogen kan hj... -
Investering og finansiering
ForumindlægHej forum. Jeg har valgt at skrive studieretningsprojekt i fagene virksomhedsøkonomi og matematik. I denne forbindelse har jeg valgt hovedområdet "Investering og finansiering". Indtil videre ser min emneafgrænsning således ud: - Beskrivelse af virksomheders investeringsmotiver og beslut... -
Hjælp angående engelsk eksamen?
ForumindlægHvordan kan jeg forberede mig bedst muligt, det skal siges jeg kun må have min disposition med. Skal op i morgen, kom med nogle forslag :D!!
