Matematik

Årsprøve??

24. juni 2014 af fellaas (Slettet) - Niveau: B-niveau

Ja, jeg indrømmer det. jeg er doven og har ikke læst op til min årsprøve imorgen og kan derfor ingen af spørgsmålene. hvad sker der hvis jeg ringer og melder mig syg? det skal også lige siges at jeg er ekstremt dårlig til matematik og aner ikke engang hvorfor jeg har valgt det på B-niveau. (jeg går i 1.g på stx)

anybody?? og ikk sig man bliver smidt ud, det tror jeg fandme ikke på.

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. juni 2014 af Andersen11 (Slettet)

Hvis du vælger at være syg, skal du lige huske at fremsende lægeerklæringen til skolens kontor. Du bliver nok ikke smidt ud, men det er da muligt, at det vil få indflydelse på skolens beslutning om, hvorvidt du skal rykkes op i 2.g, eller du skal tage en tur mere i 1.g.

Svar #2
24. juni 2014 af fellaas (Slettet)

Hvis du vælger at være syg, skal du lige huske at fremsende lægeerklæringen. Du bliver nok ikke smidt ud, men det er da muligt, at det vil få indflydelse på skolens beslutning om, hvorvidt du skal rykkes op i 2.g, eller du skal tage en tur mere i 1.g.

hvad hvis jeg har ondt i halsen og ikke kan snakke, skal jeg så tage til lægen før de tror på mig oder was?

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. juni 2014 af Andersen11 (Slettet)

Det er nok bedst, at du kontakter din egen skole for at få de præcise regler, der er gældende for årsprøver ved din skole. De regler er sikkert allerede blevet forkyndt for dig.

Brugbart svar (0)

Svar #4
24. juni 2014 af Togge1712 (Slettet)

Nu skal jeg ikke generalisere ud fra enkelttilfælde, men da jeg kontaktede mit gymnasiums kontor for at melde mig syg til en skriftlig danskårsprøve, så blev det blot noteret og jeg fik en dato for sygeprøven. Intet andet. 

Brugbart svar (0)

Svar #5
24. juni 2014 af allan_sim

#0.

Som så meget andet er det de enkelte skoler, der forvalter de generelle studie- og ordensregler. Og derfor kan kun de svare på, hvad der måtte ske - herunder om de kræver lægeerklæring ved sygefravær.

Brugbart svar (1)

Svar #6
25. juni 2014 af cornpop (Slettet)

Få det nu bare overstået, det er en årsprøve. Du kommer alligevel op til en sygeprøve, hvis du melder dig syg. 

Skriv et svar til: Årsprøve??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.