Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 13421 til 13440 af 152758
-
Skr. eksamen i matematik
ForumindlægEr der nogen, der skal til skriftlig eksamen i matematik torsdag d. 12/5? For så vil jeg spørge hvordan i øver jer? Har i nogle gode råd..? -
1g skr. matematik
ForumindlægHej!Jeg mangler et sted hvor jeg kan hente gamle 1g-matematik årsprøver ned.. Nogen som evt. ved hvor, så skriv tak. -
Afgangsprøve i færdighedsregning og problemregning i næste uge
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i Matematisk problemløsning - med hjælpmidler tirsdag den 3. maj og op i Matematiske færdigheder - digitalt uden hjælpemidler mandag d. 9 maj. Så begge matematik prøver er inden for 1-2 ugers tid og desuden glemte jeg at nævne at jeg går i niende klasse og vil ger... -
Jurastuderende har brug for hjælp!
ForumindlægHej, Jeg er jurastuderende på mit andet år på Syddansk Universitet. Jeg får ringe karakterer i de fleste fag - og nu har jeg tænkt mig intensivt arbejde på det. Jeg har altid været en hårdknoklende studerende, hvorfor jeg føler ikke at mine karakterer afspejler mig. Jeg har brugt meget tid ... -
Skrift mat, hvor meget skal man vise?
ForumindlægHvor meget skal man vise når man er til skriftlig eksamen. Skal jeg fx vise hvordan jeg finder rumfanget ved at integrere, skal jeg så vise helevejen ned hvordan jeg udregner itegralen, eller må man bare omskrive udtrykket og trykke ligmed, eller beregn i mathcad? -
Skriftlig dansk
ForumindlægHej, Hvordan kan jeg læse op til min skriftlige 5-timers årsprøve i danskstil? Jeg har tænkt mig at læse mine stile igennem, få styr på de forskellige tider (barok,osv...) og de forskellige genrer, som jeg vil kunne komme til at skrive i. Er der mere? Tak. -
Skr. STX eksamen, vurdering af kronik!
ForumindlægNogen der vil vurdere min danske stil fra eksamen? Opgaveformuleringen lyder: Skriv en kronik om alvor og spøg i digtningen. Kronikken skal indeholde en redegørelse for de væsentligste synspunkter og virkemidler i "Mona og overskægget" (tekst 4) og "Alvorligt talt ud" (tekst ... -
Privatundervisning i statistik tilbydes
ForumindlægJeg tilbyder hjælp med statistik, både teorien og de fleste programmer (R, Stata, SAS, SPSS, ..) Jeg kan hjælpe op til eksamen, i forbindelse med skriftlige opgaver/specialer, eller hvad du har brug for. Har mange års erfaring med undervisning og anvendelse af statistik på forskellige områder. ... -
Hjælp til mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der har nogle gode noveller indenfor området: Fiktionstekster om livets realiteter -
fp9 prøve med hjælpemidler Mandag den 4. december 2023 10-13
Forumindlæghej er der nogen der har svaret på opgave 5 (Solur fra Egypten) i fp9 prøve med hjælpemidler Mandag den 4. december 2023 10-13 skal bruge den imorgen og kan ikke finde udaf det eller finde noget på google :) filen ligger vedhæftet vis der nogen kloge hovder der vil regne den -
Skriftlig Eksamen - hvordan får man 12?
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen i matematik til august på grund af problemer med Word, og der er en del andre, som også skal. Mit spørgsmål er, hvor svært det er at få 12 til eksamen? Ville det være muligt, hvis man øver sig over sommeren? Jeg skal helst have 12 for at kunne komme ind på en bestem... -
Matematik Screening Studentereksamen 2017 - Vejledende opgavesæt 1
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave ? -
Eksamenshæftet 2003
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nogen der har haft eksamenshæftet som terminsprøve her fornylig i 3.g.håber på nogle svar fra jer. -
årsprøve i skriftlig dansk
Forumindlæghey, tænkte om nu hvor jeg skal op til årsprøve i dansk, er det så et gammelt fra en af de sidste år eller et nyt et ? -
Er dette datasæt normalfordelt?
ForumindlægData = 28, 27, 29, 29, 30, 30, 31, 30, 33, 27, 30, 32, 31 Er det en hurtig måde at finde ud af om man har et normal fordelt datasæt? Jeg ved jeg kan plotte tæthedsfunktionen eller lave en histogram og se om det ser symmetrisk ud. Hvad er den bedste og hurtigste metode? -
eksame sæt "øve"
Forumindlægjeg allesammen..Skulle bare sige at jeg skal til årsprøve.Det er matematik vi snakker om!!kan man finde nogle opgave sæt man kan øve sig med :Dfeks uvm.dk = kan ikke finde noetPs: 1g -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
skriftlig fransk 9.klasse - terminsprøver
ForumindlægTil alle som skal op i skriftlig fransk 9.klasse og ikke har prøvet det før, det er sådan opgaven nogen lunde vil se ud :) -
Jeg har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe mig med disse opgaver? -
at forbedre fag = højere gennemsnit?
Forumindlæghej! hvis jeg ønsker at forbedre de karakterer som jeg har fået i nogle fag fra gymnasiet - hvordan vil dette ændre mit gennemsnit? jeg er udemærket klar over at man IKKE kan ændre sit gennemsnit - men man kan jo godt forbedre karaktererne. og når karaktererne bliver forbedre så ænder gennemsnit...
