Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13421 til 13440 af 20009
-
Hjælp!!Søger ideer til kreative produkt
ForumindlægHey, her i næste uge. Har min skole projekt uge, vores over emnet er grænser og derfor har jeg valgt sociale medier for unge. Jeg er nu i det situation at jeg ikke ved hvad jeg kan lave som et kreativt produkt, som vi skal vise foran fremlægges. Hjælp -
Drivhusgasser
ForumindlægHej, Jeg skal lave en fremlæggelse om blandt andet drivhusgasserne. Jeg er helt med på effekten af drivhusgasserne, og jeg ved, at drivhusgasser som co2 og h2o sender den infrarøde stråling tilbage til Jorden som varme og alt det der. Det jeg er i tvivl om er, hvorfor det lige er de gasser, der ... -
Hjælp til visuelt projekt
ForumindlægJeg har en historie fremlæggelse som skal være færdig om et par uger som jeg håbede nogle af jeg kan hjælpe med. Jeg skal bruge et visuelt produkt og jeg har ingen ideer. Emnet er Modstanden fra diverse grupper i danmark, eks churchill gruppen. Er åben for alle ideer. Tak på forhånd -
Eksame hjælp! produktion med bæredygtigt udnyttelse af naturgrundlaget
ForumindlægHej, jeg har lavet en problem løsning, som jeg skal fremlægge om her til eksamen. Er der mulighed for en som evt kan hjælpe med, at se problemløsningen igennem, og evt hjælpe mig med at finde et forsøg og en model som kunne passe rigtig godt ind. Evt mødes på et biblotek. Jeg betaler gerne fo... -
Dårlige ting ved den danske velfærdsmodel?
ForumindlægHej derude Jeg har virkelig brug for nogle svar om, hvad der er dårligt ved den danske velfærdsmodel? Altså den Universelle model. Jeg ved, at en af de ting der er dårlige er, at nogle folk på bistand kan finde på at udnytte systemet, fordi de ligesom ikke får mere i løn af at arbejde alligevel... -
Celler
ForumindlægJeg er ret lost. Jeg skal til i morgen lave en fremlæggelse, hvor jeg starter med noget stort og så går længere ind til små celler som fx. et billed af en fugl, og så skal jeg fortællle om dyrecellen og et eller andet, der hedder quaker. Nogle idéer til hvilke ting jeg kunne vælge at gå længere i... -
HJÆLP - ENGELSK HASTER!!!!
Forumindlæghej jeg skal lave en outline til overemnet Ireland mit underemne er Ulster (Nordirland) har virkelig brug for hjælp til det, da jeg skal fremlægge det i morgen Topic: Ireland Subtopic: Ulster (North Ireland) People/population: Geography: Climate: Attractions: Hist... -
Dansk synopsis
Forumindlægjeg skal op i novellen ''cliffhanger'' her snart (min lære har arrangeret en slags afgangsprøve til træning), hvor jeg skal fremlægge det. Vi har fået til opgave at lave en synopsis af novellen "Cliffhanger". Derfor ville jeg lige hører om der var nogle der havde analys... -
hjælp til ligningen: 2h2+o2 =2h2o
Forumindlæghej alle jeg skal fremlægge i fysik på tirsdag, og jeg har virkelig brug for et svar på mit spørgsmål, da jeg ikke rigtig kan forstå det jeg læser mig frem til. Så jeg ville sætte pris på en ikke så kompliceret forklaring på ligningen: 2h2+o2 =2h2o. Altså hvad betyder den? og hvad bruger man de... -
hjælp, hjælp hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal i denne uge arbejde med Oso og jeg har valgt emnet Læge (Overlæge) og jeg mangler et interview. Så hvis i kender en der enten er læge eller studere inden for uddannelsen så please spørg dem om de ville være med til et interview, min opgave skal fremlægges på onsdag så... -
Hjælp til fokusområde
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en naturfaglig fremlæggelse men kan ikke finde ideer på fokusområder. Jeg har om "den enkeltes og samfundets udledning af stoffer". Jeg vil gerne have noget lidt anderledes end Co2 og drivhusgasser. I starten tænkte jeg på ozonlaget men fandt ud af at der ikke va... -
Inspiration til Projektugen
ForumindlægHej allesammen Jeg har projektuge om små 2 uger, og kunne godt bruge noget inspiration til et emne, som jeg kan studere, lave et produkt til og så fremlægge det i sidste ende. Vores overemne er ''Grænser''. Hvad ville I synes kunne være fedt, hvis I selv kunne lave om ''... -
hjælp til produkt
ForumindlægHejj Jeg er begyndt på min oso opgave og har valgt at skrive om psykolog-uddannelsen. Det kunne være dejligt hvis nogle kunne hjælpe mig med et produkt. Jeg tænkte på noget kreativt men ved ikke helt hvad det skulle være. Jeg har ikke ret lang tid tilbage til at fremlægge så det kunne være en st... -
Projektopgave om "Sundhedsvæsenets udgifter". Ideer til produkt?
ForumindlægHej Jeg har projektuge i næste uge, og vores overemne er "Det kan gøres bedre". Jeg har valgt underemnet "Sundhedsvæsenets udgifter". Jeg skal også lave et produkt til emnet. Nogle ideer? Min fremlæggelse skal vare 15 minutter, så jeg skal gerne have noget jeg kan forklare... -
Den koldekrig - Prøveeksamen
ForumindlægHey alle sammen Mig og min makker har fået opgaven at lave en fremlæggelse omkring den kolde krig. Vi har ikke fundet emne men har snakket om noget omkring "de to ideologier". Vi mangler dog stadig et færdigt emne og lidt hjælp til at komme igang med en problemstilling. Tak på fo... -
Hvilket sprog?
ForumindlægHej alle, Jeg går i 7. klasse og har tænkt mig at lære et sprog i løbet af februar-marts-april, men jeg ved ikke hvilket. Jeg har tysk i skolen, og jeg har haft lidt fransk på ungdomsskolen og jeg har selvstuderet lidt latin. Jeg har i særlig grad overvejet kinesisk, russisk, latin og volapük... -
Oversættelser
ForumindlægHey :)Ville lige høre om nogle kloge mennesker ville rette mine tysk oversætninger.Sønnen bliver stor =Der sohn wird grossBliver du let træt? =Wirst du leicht müde?Desvære bliver jeg let træt =Ich werde leider leicht müdeDe bliver sikkert snart raske =Sie werden sicher balt gesundHan bliver snart... -
Positiv kritik
ForumindlægHej, jeg skal aflevere denne lille artikkel senere på ugen, men jeg har virkelig glemt alt tysk i løbet af sommerferien, derfor kunne det være lækkert hvis nogen med styr på grammatikken kunne se på det. Ein ungewöhnlich Urlaub. De dänische Sommer ist selten Sonnenschein und oft kalt und na... -
aflevering kort stil HJÆLP.
ForumindlægHej. håber jeg kan få lidt hjælp af nogle. Jeg har en tysk aflevering for den skal være kort (heldigvis) omkring de 100 ord. men jeg har meget svært ved grammatikken.. det skal være i førnutid og kongruens ( x og o skal passe sammen ) jeg er i tvivl om det med førnutid, jeg tror det er ... -
Sikke noget Geil.
ForumindlægDansk:Det er en sommerdag i Berlin. Lola og Manni er ca.20 år gamle og et kærestepar. Manni arbejder som kurer for bilsvindler (Autoschieber). På denne dag går alting skvæt(schief gehen) for ham. Da han forsøger at flygte fra kontrollører i undergrundsbanen, glemmer(vergessen)han en plasticpose m...
