Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13441 til 13460 af 109300
-
oversat
Forumindlæghvad hedder det på engelsk,skal bruges ved reggression på computeren f(x)=ax+b liniær funktion (på engelsk? f(x)=b*a^x eksponentiel funktion (på engelsk? f(x)=b*x*a potens funktion (på engelsk? -
aktiv og passiv
ForumindlægHey. Har lidt problemer med det følgende spørgsmål. Jeg skal på dansk forklare, hvordan man omdanner en aktiv engelsk sætning til en passiv engelsk sætning?? -
Opgave 2.24 A
ForumindlægHej Jeg sidder og kæmper med en opgave 2.24 i Kemiopgaver Jeg har i del a, fundet ud af molekylformlen for stof A er C_5H_11OH. ?Derefter gives et H NMR spektrum, hvor man skal bestemme strukturen. ?Jeg har aflæst og indskrevet i skemaet bilag 1, men jeg kan ikke finde på strukturen. Dereft... -
Hvilken ville passe til mig?
ForumindlægHejsa allesammen (: Jeg har snakket med min studievejleder og vi har det lille problem, at vi ikke rigtig kan finde en linje, hvor jeg passer ind.. Nu går jeg i første g og skal til næste år have et års orlov, da jeg tager på højskole. Jeg kommer tilbage til gymnasiet igen efter det år -til en ... -
Casio
ForumindlægJeg går på 2 hf og har matematik på b niveau og det kræver jo en grafregner men har nu et lille problem for i klassen underviser de i texas og jeg vil ikke ikke ud og købe en ny lommeregner da jeg har en casio og ville høre om der findes nogen overskuelige hjemmesider hvor man kan få tips til at ... -
Søger tysk lærer.
Forumindlægja, som overskriften siger søger jeg en tysk underviser. Jeg bor i Århus, egå/risskov området. Jeg har tysk på b-niveau på gymnasiet. er der nogen der ved hvor jeg kan komme i kontakt med bl.a universitetsstuderende eller lign. så jeg kan få lidt hjælp? vh. mig : ) -
Disposition og emnevalg!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal i år til engelsk eksamen og leder nu efter et emne. Har I nogle forslag? Det skal kunne høre under relasionships, health, prejudice (fordomme), Immigration, eller modern taboos :b Mvh. Susie. -
Hvordan bliver man bedre til engelK
ForumindlægHej Allesammen, jeg er rigtig dårlig til engelsk er det nogle af jer som ved hvad man kan gøre for at blive bedre? Har virkelig brug for det.. -
Skolers modulfordeling?
ForumindlægJeg har disskuteret vores forskellige skolers afholdte timer, altså hvor mange vi har haft og hvor mange vi skal have...Det har resulteret i at vi har fundet ud af at min skole har 60 moduler (á 1,5 time) mere end hendes .. Er der nogen som ved hvordan dette kan forekomme? Burde vi ikke med en st... -
Matematik hjælp hurtigst muligt
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering, som hedder studentereksamen d. 15 august 2012, og jeg vil gerne sammenligne mine svar med andres, inden jeg afleverer den. Så jeg vil lige høre, om der er nogen, der har lavet opgaven, som jeg kan se? Det ville hjælpe mig rigtig meget, da jeg læser på fjernunder... -
Hvordan tager de gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har suppleret to fag og er igang med at supplere to andre fag, som jeg alle har haft på samme niveauer før da jeg gik på gymnasiet. Jeg har søgt ind på farmaceut studiet via kvote 2. Man skal have mindst 6 i gennemsnit i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Dansk og... -
Matematisk bevis, trial division
ForumindlægHej, jeg er ikke så skarp til engelsk, og tænkte om nogen kan oversætte det der står? Se link: http://mastercamp.dk/Unavngivet.png -
arghh
ForumindlægJeg er slet ikke vant til den nye design af denne hjemmeside.. Det er helt forvirrende og jeg har prøvet at oprette et indlæg hele 2 gange og den ville bare slet ikke oprette det.. Nogle der kan hjælpe? -
diff regning
ForumindlægHej allesammen. Jeg har brug for hjælp med følgende spørgsmål, håber nogen kan hjælpe. -forklar hvad det vil sige at en funktion er differentiabel, inddrag begreberne sekant, tangent og grænseværdi. - redegør for at (x^2)'=2x -
Optagelse på Medievidenskab?
ForumindlægHej alle :) Jeg har i år søgt ind på Medievidenskab på SDU igennem kvote 2, og tænker hver dag på hvad jeg mon kan gøre hvis ikke jeg kommer ind, da jeg virkelig ikke har andet jeg hellere vil i livet. Jeg blev student i 2016, og startede på multimediedesigneruddannelsen i håb om at forbedre mi... -
Formel for fremtidig befolkningsvækst
ForumindlægHej alle:)) Vi har en fremlæggelse for i geografi med demografi, og jeg har ledt efter en formel for den fremtidige befolkningsvækst. Det er noget med fødte - døde og indvandrer - udvandrer... Men jeg kan ikke huske det helt.. Mon der er nogle der kan hjælpe mig? -
Hvordan er niveauet på de engelsktalende uddannelser?
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal vælge en vidergående uddannelse, og jeg overvejer en uddannelse hvor undervisningen foregår på engelsk. Jeg mener selv jeg er god til sproget, da jeg har boet i udlandet og talt det dagligt. Jeg er dog lidt bekymret om niveauet er så højt at jeg skal fokusere mere på sp... -
Angående ny kvote 2 2016
ForumindlægHej så vidt jeg har forstået inde på Århus uni hjemmeside skal man have et snit på 6 og fagene som standard for at søge ind på medicin i kvote 2 2016. vil det betyde at jeg kommer ind på den nye procedurer, hvis jeg ansøger nu til kvote 2 inden 15 marts. grunden til at jeg søger ind på kvote 2... -
Valg af uddannelse!? :s
ForumindlægHej! Jeg har et ret stort problem. Jeg skal til at tage en IB (International Baccalaureate) fra efter sommerferien. Men jeg har enormt svært ved at vælge fag. Er der nogen som er bekendt med IB'en og selv tager denne uddannelse vil jeg meget gerne høre fra jer. Hvilke fag mener I er bedst... -
Pædofili
ForumindlægHvad dælen hedder det på engelsk? Min ordbog er ikke til meget hjælp.
