Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13461 til 13480 af 45451
-
oversat rigtigt?
ForumindlægThe orange area is characterized by buildings, gas stations, railway station. Traffic flow in the area is low, but rises gradually to the east. The road here is very clear when the road is wide and there are separate bike path. The red area is a mixture of shops, schools, shopping centers, cafe... -
hjælp til google translate
Forumindlæghej, skulle spørger om nogen, af jer som ved hvordan downloader man google translate på sin bærbar uden internet. Har brug får det i terminsprøve til engelsk -
Danglish? Hjælp mig!
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået afvide af jeg skriver Danglish, når jeg skal skrive engelsk stil. Dvs. Oversætter dansk til engelsk. - Så derfor vil jeg spøge jer om, ´hvordan jeg gør så jeg ikke skriver sådan igen - for jeg er da Lost. På forhånd tak! -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
Metoder i min AT-opgave
ForumindlægHej.. Jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at bekræfte mig i at det er de rigtige metoder jeg bruger til min AT. Jeg har fagene Engelsk og Samfundsfag og skriver om Latinamerikanernes immigration til USA. Herunder mest Mexicanerne da det er dem der har sværest ved at assimilisere ... -
Kampen for det gode liv - hjælp.
ForumindlægHey alle sammen. Som i nok kan regne ud går jeg i 3.g og skal ligesom alle andre i AT udvise færdigheder indenfor metodefaget. Til det har jeg valgt fagene: Engelsk og Historie. Kampen for det gode liv bliver delt op i 2 kampe. Metoderne heraf bliver gennemgået og der er tale om Diskursanalyse,... -
in two minds
Forumindlægjeg ville bare høre om der er nogle af jer som har læst skuespillet "in two minds" som kunne hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive SRP, og skal analysere og fortolke skuespillet, men jeg føler jeg mangler en del.. Hvad det er jeg mangler, er desværre det der er mit problem.. Derfor vill... -
NEG micon
ForumindlægNogen der har noget nyttigt materiale om NEG micon????? -
Mediefagseksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart til mediefagseksamen. Jeg ved ikke hvordan den fungere, håber i kan hjælpe, please -
hjæææææælpppppppppp
Forumindlægjeg søger efter et klog menneske der kan rette min opgave -
Markedsundersøgelse
ForumindlægHej ! er den noglr der kan hjælpe mig ? jeg skal lave en markedsundersøgelse af det svenske marked med henblik på om det er muligt for danske vin-handler at sælge vin over internette i SE. er der nogle som kan komme med nogle input til hvilke modeller og teorier som jeg bør benytte mvh. dmi -
AT -Historie/Billedkunst - hvad kan fagene bidrage med?
ForumindlægHej allesammen Hvad kan det ene fag bidrage med, som det andet fag ikke kan bidrage med? Hvad er specifikt ved det ene fag som ikke er ved det andet.. Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Laborant uddannelsen
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan fortælle hvad en laborant laver? Jeg har været inde på ug.dk samt laborant.dk og læse lidt, men jeg synes ikke jeg fik det helt store ud af det. på forhånd tak mvh sarah -
litterær artikel HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal i gang med at skrive en litterær artikel, men kan ikke huske om det er en god idé at introducere forfatteren i indledningen. Er der nogen der kan hjælpe med det? -
HJÆLP TIL RAP
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at tolke flyvende? PLEASE DET HASTER! http://www.youtube.com/watch?v=9YM701bSlF8 -
'Pynt' af Bjørn Rasmussen.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal skrive AT om bogen 'Pynt' af Bjørn Rasmussen. Er der nogen der har læst bogen og kan svare mig på bogens budskab og menneskesyn? Jeg kan ikke selv finde ud af det, jeg har prøvet. Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe, jeg skal nemlig aflevere i morgen.... -
De tyske soldater af Tove Ditlevsen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk med prøveoplægget "De Tyske soldater" af Tove Ditlevsen. Er i gang med analysen, og er næsten færdig, men er i tvivl om, hvilken fortællestil det er? Om det er episk, dramatisk eller sansende? Hvad med det lyriske jeg/du? Er digtet skrevet som et lyrisk ... -
Nelson Mandela, Long walk to freedom
ForumindlægHar du en analyse af N. Mandelas selvbiografi Long walk to freedom/Vejen til frihed??
