Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13481 til 13500 af 23785
-
Programmering?
ForumindlægHej med jer, Jeg læser fysik, og vil nu vælge et programmeringssprog, men jeg ved ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt at lære når man læser fysik. Mit valg står mellem Fortran, Python og MatLab, så er der nogle der har nogle gode indput til hvad de mener jeg burde vælge? Jeg har kigget lidt på ... -
Hjælp !!! vigtigt :S
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med at tænke mig frem til et emne jeg kan skrive i min Srp opgave. Jeg har tænkt og kan ikke komme frem til noget. Så vil høre om der nogle af jer der kan give mig nogle ideer? Fagene jeg skal skrive indenfor er Kommunikation & it A og samfundsfag B. På forhån... -
AT - Samfundsfag og Matematik
ForumindlægHej derude! Jeg sidder mit i en AT-uge, og er lidt sløv. Dette er min problemformulering: Jeg har taget udgangspunkt i Svendborg Kommune, fordi jeg synes det er spændende, at de ser det nødvendigt at lukke skoler, pga. de er i pengemangel. Problemformulering: Hvordan har udviklingen i de sids... -
Uendelig række, monotont voksende
ForumindlægJeg skal vise at f = 1/(1-sin(x)) er monotont voksende på hele intervalet I, hvor f: I -> R Jeg har tænkt mig at differentiere ligningen. Og hvis f' er større eller lig med 0 for x større eller lig med 0, da er f monotont voksende på I. Er det rigtigt? -
Hjælp til forslag af emne (SRP)
ForumindlægHej alle sammen.. Om ik' så lang tid skal jeg afleverer mit valg af emne i SRP. Da jeg selv ikke har en god ide til et spændende emne. Vil jeg gerne spørger jer herinde om forslag til emne... Jeg skal vælge mellem engelsk og/eller kommunikation/it. Øvrige fag som jeg kan vælge, samt som je... -
Mekanik help ?
Forumindlæghej, jeg synes jeg er godt rustet mht emnet: mekanik. Men har svært ved nogle ting. Kan i besvarer? 1. Hvordan hænger et lodret kast sammen med et skråt kast? 2. forklaring af disse formler: Hvilken betydning har vektoren i denne sammenhæng? vx = v0 × cos a x = v0 × cos a × t ... -
Hvad er genre karakteristiske ting?
ForumindlægHvad er genre karakteristiske ting? - og hvad er genreskrift? -
referat/resume af pigen fra egtved/nørrebro/fyn
ForumindlægEr der nogen der har en referat eller resume af pigen fra egtved ,pigen fra nørrebro eller pigen fra fyn. det e ros lige meget hvilken af dem det er det må ger være en referat af en novelle fra Nat Med Naja af ´Peter mouritzen. Svar hurtigst muligt har brug for det til imorgen. PLEASSSSE -
Billedanalysemodel
ForumindlægHeyo! Nogen der ligger inde med en analysemodel til billeder på gymnasieniveau (helt bestemt 3.g.)? Ved at der ligger en inde på studienet.dk, men jeg gider simpelthen ikke betale for den. Er der nogen der evt har downloadet den der kunne smide den op? Eller en tilsvarende? Har bare virkelig brug... -
DHO - Karen Blixen
ForumindlægHej allesammen ! Jeg har så valgt Karen Blixen som hovedemne i min DHO og jeg skal så vælge nogle noveller og et emne (problemformulering) jeg vil forkuserer på... Det skal være norveller, af Karen Blixen, mellem 1930 - 1960. Jeg har allerede fået foreslået novellen "Ringen". Ha... -
Romantikken
ForumindlægJeg har trukket romantikken, men jeg ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har arbejdet med ørneflugten, tepotten, der er et yndigt land.. -
drageløberen
Forumindlæghej alle sammen.. skal snart i gang med at skrive SRP i engelsk og historie.. i engelsk delen har jeg valgt at tage udgangspunkt i "drageløberen" på engelsk.. er lidt i tvivl om historien delen.. tænkte på om der var nogen derude, der havde læst bogen og havde en ide om hvad jeg kunne s... -
Hjælp! Katastrofe idé!
ForumindlægHej(: Jeg skal snart lave Projekt-opgave og det overordenede emne er "KATASTROFER"(: Jeg ved simpelthen IKKE hvad jeg skal vælge.. Man må også vælge noget som: Selvmord og andre "personlige" katastrofer(: Nogle ideér? Oliver.. -
4 eu forbehold:
ForumindlægHej med jer.. Har lidt svært ved at komme i gang med denne opgave : politiske konsekvenser det vil have for Danmark at afskaffe et eller flere af de fire EU-forbehold: Håber i kan hjælpe mig i gang :) -
Implicit fortæller
ForumindlægKan den implicitte fortæller godt kommenterer beretningen undervejs? Kan den implicittes tanker godt være tilgængig for os? -
Hjælp til rettelse af oversættelse Keine Hexerei HASTER
ForumindlægHej, jeg skal lave en oversættelse af tekst nr. 25 "Kejser Franz Joseph af Østrig-Ungarn fra bogen Keine Hexerei - håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!! På forhånd tak :D ”Manchmal waren der ein Keiser” – wieso heist ein Biografie ob den Österreich-ungarische Keiser ... -
Kortfilm: Gråvejr, hvordan skal jeg gribe det an?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal som alle andre 9. klasser snart op til eksamen. Jeg trak kortfilm (why always me) som mit fordybelsesområde. Jeg har valgt filmen Gråvejr, fordi det var den eneste ikke dødkedelige film. Jeg skal lave synopsis til her på Tirsdag, men hvordan griber jeg d... -
Ida Jessen: Ude på vandet
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til dansk skriftlig studentereksamen og valgte teksten Ude på vandet af Ida Jessen. Er der nogen der vil vurdere min stil. Dansk har aldrig været min stærke side, så jeg ved godt den er lidt lort. Jeg har vedhæftet min stil i beskeden. Mvh. Jeneepan, a13, Alss... -
nogen som kan forklare med simple ord hvad der menes med "Banal nationalisme"
Forumindlægnogen som kan forklare med simple ord hvad der menes med "Banal nationalisme" -
Hjælper gerne med afsætningsopgaver
ForumindlægHej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx
