Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13501 til 13520 af 95433
  • cos sin tan hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har et problem da jeg simpelthen ikke kan forstå hvad jeg kan gøre ved dette er der et klogt hoved som kan hjælpe mig?: Vis, at tanA = sinA/cosA er lig med a/b. Vis brug af formlerne i en retvinklet trekant. Vis, hvordan man kan eftervise sinusrelationerne: sinA/a = sin B/b = sinC...
  • Psykologi

    Forumindlæg
    hejer der nogle de ligge inde med nogle noter til en case? så jeg måsk kunne være så heldig at trække en af dem til eksamen, jeg er nemlig ret skod til psykologi og det ville derfor være en kæmpe hjælp!
  • hjaelp til forklaring - projektion

    Forumindlæg
    Bruger foelgnede noter til repitition. Ville hoere hvorfor det fremgaar af figuren (s. 32). At vektor b projiceret paa a= tvektora
  • romantik og romantisme

    Forumindlæg
    hej er romantik og romantisme det samme? for i nogen af min noter er der 2 forskellige perioder romantik= 1770-1850 romantisme=1820 - 1850 tager jeg fejl, er det 2 forskellige ting tak
  • I have a dream

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal analysere talen I have a Dream af Martin Luther King i min SRO. Er der en sød sjæl her inde, som har analyseret den, eller har nogle noter liggende? KNUS!! :D
  • Beregningen af spændingsfaldet

    Forumindlæg
    Kære mennesker. jeg har nogle problemer med en opgave i min fysik bog. opgaven lyder: en modstand har resistansen 10 ohm. beregn spændingsfaldet over modstanden og strømmen gennem den i følgende tre situationer, hvor vi sætter batteriernes indre resistans til nul: A) modstanden tilsluttes et ...
  • Eksamen I Oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Heja.. Jeg skal op i old-eksamen den 2.Juni.. Regner nok med at få et 11 tal :-D .. MEN,, der er et problem, en forhindring på min vej til mit 11-tal: Billedanalyse. Dem af jer der har kender det vist godt, jeg behøver vist kun at sige: Det arkaiske smil.. Problemet er så at jeg ikke rigtig er in...
  • Antal eksamener

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi har i dag i min klasse diskuteret, hvor mange eksamener vi skal op i. Vores klasse står i den situation at vi har 5 A-niveau fag ( Dansk, his., spansk, tysk,engelsk) Der er så blevet sagt (i klassen) at vi kun skal op i 3 skriftlige fag, hvorefter det bliver tysk og spansk der bliver &...
  • copyright

    Forumindlæg
    HejHvordan fungerer kopirettighedssystemet. Skal man ansøge for at blive registreret, har man det automatisk, når man har lavet noget, eller skal man skrive "copyright (c) [navn]" eller sådan noget lignende?
  • Engelsk Essay Opgave

    Forumindlæg
    Hey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl
  • lysets hastighed

    Forumindlæg
    hvad er lysets hastighed i glas, når lysets hastighed i luft er 3 * 10^8 m/s? helst ikke noget vildt kompliceret, har kun fysikc.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og har et lille problem, hvis jeg trækker oliekemi. Er der evt. nogen der ved, hvor mange ml butan der er i en engangslighter? Det ville hjælpe enormt meget. c:
  • Middelværdien af Lis

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg har et problem. Jeg kan ikke huske metoden for at finde middelværdien. Jeg har fysikC og skal finde middelværdien af en ligning.. Er helt lost. Nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak :)
  • Eksamen FysikC

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har været til fysik C eksamen og ved, hvor stor vægt censor+lærer lægger på præsentationen i forhold til resten? Kan de gennemskue, hvis man har fået hjælp til den?
  • Fyisk formle

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her med en fysik formel, som er: En = - h * c * R / n2 Gælder denne formel kun for brint? Hører inden under emnet 'Bohrs postulater' På forhånd tak
  • Et hurtigt svar..?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning.
  • Epr

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal skrive en eksamenprojekt og jeg har tænkt mig at kombinere biologi B og fysik C. Har I nogen bud på emner omkring de to fage? Mvh
  • DIFFERENTIALREGNING

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVORDAN MAN LØSER OPGAVE 8021 I VEJLEDENE OPGAVER I MATEMATIK 2006 FOR HTX A-NIVEAU?
  • Noveller til analyse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for nogle forslag til nogle korte noveller, som er gode/nemme at analyser. Det skal helst være et niveau for 8-9 klasse.
  • vejledende studentereksamenssæt

    Forumindlæg
    vejledende studentereksamenssæt i engelsk på b niveau Er der nogen ved Hvilket emner de har taget med. Der er kommet 2 eks.