Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13501 til 13520 af 20009
-
hitler-stalin pagten
ForumindlægJeg er klar over hvad hitler stalin pagten gik ud på, men hvad får Sovjet til at gå med til det, samt hvad er vestlandenes (især Englands)holdning til pagten? -
ligestilling mellem mænd og kvinder
Forumindlægjeg har et spørgsmål som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal svare: Er mænd og kvinder ligestillet?hvis nej vil de blive ligestillet i fremtiden?nævn nogle områder hvor der ikke er ligestilling mellem mænd og kvinder... tak på for hånd. -
Sammenlign og oversæt.
ForumindlægHey :)Jeg har fået en tyskopgave hvor jeg skal sammenligne og oversætte.Nogle der kan rette det?Jeg har været syg =Ich habe krank gewesenJeg er blevet syg =Ich bin krank gewordenHun har været ung =Sie hat jung gewesenHun er blevet gammel=Sie ist alt gewordenDe har været raske=Sie haben gesund gew... -
hvad ville du gøre?
ForumindlægJeg går på HF enkeltfag i vejle, hvor jeg er ved at tage en "pakke" til sygeplejske, men overvejer seriøst at droppe ud, da jeg ikke kan holde til mere...Jeg går i en klasse, hvor der er dårligt socialt sammenhold, og man skal helst være stræber for at man bliver snakket til, og bruger ... -
en sætning
Forumindlægfransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene) -
3 års opgave, hjælp!
Forumindlæghejsa!\n\njeg vil lige høre om der er nogen af jer derude der har en 3. års opgave liggende.. \n(jeg er ikke ude på at kopiere noget, men mangler inspiration til opsætning)\n\njeg er lige gået i gang med min 3 års opgave og jeg er bare gået i gang med at skrive i en tilfældig rækkefølge, har inge... -
rette min engelsk oversættelse? (:
ForumindlægHej er der ikke nogen der er søde at kigge min engelsk oversættelse igennem (den er ikke så lang)? (: Jeg vil sende den til den som vil. På forhånd tak :D -
SSO
ForumindlægEr der nogle som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive sso om? Og er det godt at skrive som et emne som fx Romerriget, som mange har skrevet om? -
er der nogen som har læst....
Forumindlæghejsa alle sammen....ville bare lige spørge om der var nogle der havde læst:"HANS OG BØNNESTAGEN"...HVIS I HAR må i godt lige give et referat af den...hvis i altså gider.... -
Haster... oversættelse
Forumindlæghåber de er en der vil hjælpe... Vær god mod dine medmennersker, betragt dem som venner og tænk ikke bare på dig selv. På forhånd tak :) -
dem
ForumindlægHvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem.. -
hjælp til at oversætte sætning
Forumindlæghej jeg skal oversætte følgende sætning: vi skulle besøge Ritter Sport og lave vores egen chokolade mit bud: Wir sollen Ritter Sport besuchen, und unsere eigen Schokolade machen håber der er nogen der kan fortælle mig om sætningen er korrekt tak på forhånd :) -
kurs
ForumindlægEr lige blevet i tvivl om noget vedrørende kurs og valuta.Altså fra dansk til udenlandkse penge siger man dkr*100/kurs men hvilken kurs er det man skal bruge, den danske eller den udenlandske?og når det er fra udenlandsk til dansk= udenlandsk * kurs / 100 men hvilken kurs skal der bruges den dans... -
engelsk 9 klasse afgangsprøve
ForumindlægMin niece skal til eksmen i mundtlig engelsk for 9. klasse i morgen. Er der nogen der kan hjælpe med et par eksempler på ekstemporaltekster.På forhånd tak!!! -
Analysemodeller..
ForumindlægHej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!! -
Er sætningen rigtig?
ForumindlægEr det rigtigt:Jeg har glemt, hvad jeg vil sige:ich habe vergessen, was ich gern sagen will. -
Blærerøvssætninger!
Forumindlæghej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP.. -
forklaring af nogle ting
ForumindlægHej. Nogen der kan forklare mig følgende ?:rigsværnet gestapos.as.s -
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd. -
Mangler tyrkisk oversætter
ForumindlægHej! Jeg har en tekskt jeg gerne skulle ha oversat til tyrksik, og da det eneste jeg kan sige på tyrkisk er seni seviyorum, så kan det jo godt gå hen og bliver lidt svært! Så hvis der lige er en der kan tyrkisk, ku det jo lige være lidt perfekt!Ha det så vel allesammen! :)Hilsen Jannie
