Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13521 til 13540 af 48931
-
Hjælp oversættelse af ord
ForumindlægKære jer derude!' jeg sidder og skriver stil, men jeg har været så dum at komme til at aflevere min dansk-engelsk ordbog. er der nogen der kan være mig behjælpelig med hvordan man siger tale på engelsk? altså en tale til f.eks. konfirmationer, brylupper osv. jeg har en lille ide om ... -
Forstår ikke, hvad jeg læser...
ForumindlægHej! Nu ved jeg ikke helt, om dette er det rette sted at stille dette spørgsmål. Men jeg har vanskeligheder med at forstå og huske undertekster på film. Det er engelske undertekster, og jeg kan engelsk flydende, mundtligt og skriftligt, så det burde ikke være problemet. Det tager mig to timer at ... -
Essay
ForumindlægGodaften folkens :) Jeg har gennem flere dage været fuldt i gang med min engelsk opgave, nemlig et essay over "A Family Man". Jeg ville blive utrolig glad hvis nogen ville kigge den igennem. Det ville betyde ufatteligt meget for mig, da denne stil vil indvirke i min årskarakter :) Tro... -
SRP hjælp til valg af emne
ForumindlægHej Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg står og skal vælge de fag jeg skal skrive SRP i. Jeg har selv i tankerne at jeg vil skrive i samfundsfag og historie eller samfundsfag og engelsk. I samfundsfag + historie har jeg overvejet at skrive om fx USA's udenrigspolitik/k... -
Polygami i USA - SRP opgave
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal i min SRP opgave skrive om Polygami (flerkoneri) i USA. Jeg skriver i fagene engelsk og samfundsfag. Engelsk delen har ikke været noget problem, og det har været let at finde tekster, derimod er jeg blevet rigtig fustreret med samfundsfags delen her over weekenden. Er der nog... -
artikel
ForumindlægJeg skal skrive et interview på engelsk og min "interview-person" har svaret noget i retningen af: And my roommate was a very nice boy.. Eller noget i den stil.. Redaktøren vil gerne navngive denne roomate.. På dansk ville man skrive.. And my roommate (anders fogh rasmussen, red anm)... -
At skrive Tale/Press Release - Formalia
ForumindlægHej SP.! Jeg skal op i engelsk termin imorgen, og jeg har på fornemmelsen at der kommer noget om at man skal skrive en Tale og/eller en Pressemeddelelse. Jeg har søgt på nettet omkring formalia som skal overholdes i denne situation, men forgæves, så derfor vil jeg spørge jer derude, om i har no... -
En der vil bedømme mit essay?
ForumindlægEr der en venlig sjæl der vil bedømme mit engelske essay? Ligger normalt til 12 i skr. engelsk men synes at denne stil blev noget værre lo**! Jeg skrev den dagen inden og startede ikke i god tid, så har det lidt dårligt med det :-S I kan læse den her: http://peecee.dk/upload/view/224866 Håber ... -
fortolkning - hvilken type?
ForumindlægHej alle :) Jeg har en tekst som handler om sammenstød/problemer mellem to civilisationerne/religioner, altså vesten overfor (mellem)østen, integration m.m. Teksten hedder my son the fanatic hvis nogen tilfældigvis kender den.. Jeg kunne godt tænke mig at fortolke den ved at benytte mig af Huntin... -
Fatima and Saret LOVE
ForumindlægHeej alle samen .. Jeg skal op til engelsk eksamen.. Vi har arbejdet med emner Love. Hvor vi bl.a. skal blive stillet for spørgsmålet: 1. Can love between youngsters who come from two different cultures cause any problems? 2. What do you think about arranged relationships? Håber der er nogle, som... -
UDGANGSPUNKT.
ForumindlægJeg har fået et billede, som jeg skal tage udgangspunkt til (til en stil), skal min stil så starte med "handlingen" på billedet? Eller skal det bare indgå i stilen? På forhånd tak. -
Hej alle sammen
ForumindlægEn der vil rette min dansk stil? -
SRP: Søger forslag til sekundært litteratur
ForumindlægHej alle Jeg er i fuld gang med at skrive SRP om USA's, politiske, økonomiske og kulturelle forhold, før og efter, den amerikanske borgerkrig og en analyse af "Uncle Tom's Cabin".Da min opgaveformulering også skriver, at jeg evt. kunne finde relevante tekster i forhold til "... -
Operation Barbarossa
ForumindlægHej jeg er midt igang emd min srp, jeg såt med et spørgsmål der lyder Med udgangspunkt i "Hossbach-notatet" ønskes en redegørelse for den tyske Krigsførelse, især efter iværksættelsen af "Operation Barbarossa" Nu er det sådan at jeg har gjordt rede for den tyske krigsførelse... -
Hjælp til AT
ForumindlægHej alle sammen. Jeg står i den situation at jeg skal til at vælge fag og sag i forhold til AT (hvor emnet dette år er: havet - livgivende, dødbringende, legendeskabende), da jeg går i 3.G på gymnasiet. Jeg har en ide omkring hvilken sag jeg vil fokusere på og hvilke fag jeg vil skrive i, men e... -
Oversætningsrettelse! :)
ForumindlægJeg skulle oversætte følgende tekst til engelsk: Benjamin havde nu tilbragt ca. 35 år i Kenya. Han ville snart blive 60 år og var begyndt at se nærmere på sit liv. Han havde ikke tidligere bekymret sig om sådanne filosofiske, eller snarere eksistentielle spørgsmål, men tænkte nu en del over ... -
Hjælp til rettelser
ForumindlægJeg har en lille stil som jeg har virkelig har brug for hjælp i. Jeg kender ikke rigtig nogen som vil/kan rette den. Men hvis du bare ville bruge 2 min. til at kigge igennem og se om der er nogle fejl, ville det være super fedt. From what we hear, Gregory has no psychological crisis. There is n... -
Ordopstillinger
ForumindlægJeg har en tekst på dansk der skal oversættes til engelsk. Men jeg har lidt svært ved ordopstillingen på engelsk. fx. I'll got lots of book from the library to day I'll got lost of book from the library Hvilken af dem er rigtgi og er der nogen der fortælle mig reglerne for hvordan man ove... -
300 ord!!!
Forumindlæghey ! :D jeg har fået en engelsk stil for på 300 ord. Jeg har så skrevet den, men jeg vil meget gerne have den gennemrettet, da min lære tager udgangspunkt i stilen, når der skal gives standpunktskarakter. Det er stort set det hele der skal tjekkes efter, både sætningskonstruktion, kommaer, ord ... -
9th and 13th - af Jonathan Coe
ForumindlægJeg er ved at skrive en stil om en short story kaldt "9th and 13th", af Jonathan Coe. Jeg har søgt hele nettet for engelske og danske stile som inspirationskilde til hvad jeg kan skrive, men forgæves.Jeg har forsøgt på google, studienet og her på studieportalen. Kan det virkelig passe a...
