Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13541 til 13560 af 40685
-
Maple 17 !
ForumindlægHej Jeg ønsker at finde antal grader af dette udtryk i en maple-fil l!! : Jeg har prøvet i meget langt tid, men det har ikke lykkes mig at få det korrekte svar frem. I kan også tage et screenshot. -
Litterær artikel
ForumindlægSkal man skrive et resumé i en litterær artikel eller kan man nøjes med direkte, at lave analysen/fortolkningen? -
Bestem funktionsforskriften til en linear funktion
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet "Om en lineær funktio, f, gælder der, at f(-20) = -11, og at f(6) = 20. Bestem funktionsforskriften" Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. -
vektor hjælp
ForumindlægBillede 1 viser opgave a og b, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Billede 2 viser en opgave som jeg tror jeg har svaret til. mit svar er 47/53 * ( 2over7 ) -
Klage over sin karakter ?
ForumindlægHej.... Har lige være til en prøve og ville spørge om det var muligt at klage over den karakter man havde fået ? -
Hvad skal jeg vælge??
Forumindlægheej. jeg kunne godt tænke mig at blive noget med; frisør, fotograf eller indretning konsulent. men jeg ved ikke om det ville være bedst hvis jeg tog HHX frem for STX eller omvendt! -
HF til videregående uddannelser?!
ForumindlægEr det muligt at få et godt gennemsnit på HF? Nogen der har gode erfaringen med at tage en HF og derefter en lang videregående uddannelse? Nogen der har en mening om STX vs. HF? -
hjælp haster meget - aflevering
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med opgave 4 og 9 i følgende link??? (haster er en aflevering) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/100823_vejl_eksamensopg_stx_vers_2.ashx -
Hvordan har Kristendommen haft en indflydelse på den danske velfærdsstat? ASAP
ForumindlægHej! Jeg sidder og hjælper en veninde med hendes KS eksamen til HF 2. år, og vi forsøger at finde selvvalgt materiale der omhandler hvilken effekt kristendommen har haft på den velfærdsstat vi har i dag, og hvordan kristendommen var med til at udvikle den danske velfærdsstat. Vi leder primært e... -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau? -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Kort translation
ForumindlægHej. Jeg har fået denne halvkorte dansk - engelsk oversættelse for, hvor der er nogle ord jeg er lidt usikre på hvorvidt jeg har oversat korrekt eller ej. Så håber der er nogen, der kan hjælpe. _________________________ Nordirland Urolighederne i Nordirland, som af mange karakteriseres som bor... -
Indien SRP
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at lave en problemstilling omkrin Indien, jeg har valgt Samf A og Historie A, og så ville jeg meget gerne høre om der er nogle som har forslag til hvad jeg kan skrive om, hvor både historie og samf er inde over ? DBH. På forhånd tak -
Jødedommen
ForumindlægJeg har en lille opgave om Jødedommen... Og jeg tænkte om nogen af jer ved om hvad det vigtigste spørgsmål i Jødedommen er. -
Vidensskabsteorier haster en smule!!
ForumindlægJeg forstår ikke rigtig hvad det er? Jeg har dansk og erheversøkonomi, i dansk har jeg brugt diskursanalyse og i erherversøkonomi har jeg brugt forskellige teorier indenfor faget. Hvad er videnskabsteorier?? -
Scientology
ForumindlægHvad tror de på? -
Hjææælp.. har brug for lidt hjælp
ForumindlægHejJeg har et projekt om overtro.. og min lære sagde at jeg skulle finde nogle sammenligner og modsætninger i forhold til kirken.. altså Kirken kontra overtro, Er der ikke en/nogle som har nogle eksempler ? han slet ikk finde noget :(Hilsen Mig ;) -
SSO
ForumindlægHej...alle. Jeg skal snart til skrive SSO ... Vil lige høre om I kunne komme med emner til at inspire hvad man evt kunne skrive om - ? -
Kristendomseksamen - lidelse (historien om Abraham og Isak)
ForumindlægMig og min gruppe (3 i alt) har trukket lidelse i kristendomseksamen. Vi tænkte på at komme ind på historien om abraham og Isak, også perspektivere det til jødedommen, kristendommen og islam. Hvis du har en idé til en problemstilling inden for de kilder og temaet lidelse, så vær sød og skriv det... -
Død i buddhismen
ForumindlægHar lige et spørgsmål om død i buddhismen. Når en person dør, hvad sker der så? - altså jeg ved at der bliver holdt store fester og folk kommer med gaver, men jeg synes bare ikke det er helt nok .. Håber en eller anden ligger inde med nogen svar..
