Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13661 til 13680 af 42938
-
Cellulær respiration
ForumindlægHeej! Jeg sidder med en opgave og har ekstremt brug for hjælp. Det er en slags mundtlig eksamen som vi skal op til, og en af de ting, som jeg skal snakke om, er, hvor i cellen respiration foregår og hvordan. Jeg har fundet ud af, at respiration hvis nok foregår i noget kaldet mitrokond... -
Lysias' 1. tale
ForumindlægHej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil... -
Tysk Synopse hjælp
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i tysk mundtlig, og har valgt temaet Berlin Murens Fald. Jeg har skrevet en masse, men tænkte om der ikke var en der kunne hjælpe mig med at rette fejl og oversætte noget af det? ;) Warum habe ich dieses Thema gewählt? - Diese Thema habe ich gewählt, weil ic... -
Sygeeksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen. Det er en eksamen hvor jeg har 24 timers forberedelse, men idag (den dag jeg skal forberede mig) har jeg fået det helt vildt skidt, med ondt i hovedet og svært ved at fokusere. Forberedelsen er vel en del af eksamen, så jeg burde vel kunne få syge eksamen. M... -
Jeg vil ikke
ForumindlægHvad er HTX? -
sygeforsikring er ulighed
Forumindlæghej er sygeforsikrin en uloghed i dk, altså de rige kommer ind på de private hospial inden de andre er det iikk rigtig? og er det rigtig der er flere på ARBEJDE i privathospitaler for de for flere penge der, så mister de normale hospitaler arbejdsgiver -
Reaktionsskema - hjælp
ForumindlægHej, Ved opvarmning af hjortetaksalt vil følgende reaktion ske: NH4HCO3 --> NH3 (g) + H2O (g) + CO2 (g) Jeg får så at vide, at hjortetaksalt er et trivialnavn for forskellige salte, der alle sønderdeles ved opvarmning. I hjortaksalt forekommer: - Ammoniumcarbonat - Ammoniumhydrogencarbona... -
eksamensopgaver
ForumindlægHejsaSkal til skriftlig fransk eksamen her på onsdag, så har forsøgt at finde gamle eksamensopgaver på nettet men desværre uden held... nogle der kan hjælpe??? -
hjælp
ForumindlægJeg skal op til fransk eksamen i morgen og jeg ville spørger om der nogen der havde nogle gode råd -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i fransk og bogen L'etranger af Camus er blandt andet opgivet. Er der nogle, der har nogle guldkorn til denne? Helst på dansk. -
Simpel vending
ForumindlægHej. Hvis man til eksamen vil henvise til et sted i teksten, hvordan kan man så sige det kort og godt på fransk? "Der står i teksten..." -
Fortsætter A-niveau
ForumindlægHej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd -
Hjælp!please en dag vil jeg hjælpe dig.:D
Forumindlægjeg har snart eksam, og jeg vil genre vide om der er noget som kan hjælpe mig. Det er mundligt og praktisk eksamination. dvs. at vi skal fremlægge det mundgligt og viser forsøg som har noget med emnet at gøre. hvor kan jeg forberede mig og evt. oplysninger, og lave og vise forsøg. er der noge... -
faglige metoder
ForumindlægHej alle i kloge hoveder! Jeg står i den (u)heldige situation, at jeg skal op i DIO på onsdag d. 15. december. Jeg er nu begyndt at forberede mig og til det har vi fået nogle papirer, hvor der står hvad de vil høre om. Det jeg så har svært ved er det med de faglige metoder. Jeg havde fagene engel... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Noter til macbeth
ForumindlægJeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (: -
bestået eller ikke bestået fag
Forumindlæghej, jeg har fået 7 og 7 i mundtlig og skriftlig matematik som årskarakter. men jeg har fået 02 i mundtlig og 00 i skriftlig eksame-karakter. jeg vill gerne vide hvad jeg kan bruge alt dette til. har jeg bestået matematik eller ikke? er mit snit i mat = 7+7+2+0/4 eller hvordan er mit endelige ... -
ECTS-point og deltagelse
ForumindlægHej alle! Jeg går lige pt. på første semester af mit studie og eksamensperioden nærmer sig med hastige skridt. Nå, men jeg har rigtig svært ved et bestemt fag (jeg er to måneder bagud fordi jeg fatter intet af det) og derfor har jeg problemer med at deltage aktivt (altså sige noget, har indtil v... -
Perfekt AT-synopsis?
ForumindlægJeg hører fra mange at det ikke gøre noget hvis ens synopsis ikke er helt perfekt fordi det er allligevel fremlæggelsen og metoderne som er vigtigst, er det rigtigt? Fordi jeg sidder og laver min synopsis nu og jeg synes det er så tarvligt at man skal analysere aaaalt sin materiale nu når man h... -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af...
