Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13701 til 13720 af 42938
-
hm, at læse biologi?
ForumindlægJeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig... -
AT- Darwin kvantitativ - kvalitativ
ForumindlægHej folkens, her kommer lige et tid AT-eksamens spørgsmål ;) Jeg skriver om Darwin, og hvordan han udviklede sin teorier, hvor jeg har beskrevet, hvordan han benytter den naturvidenskabelige metode og herinde under den empirisk-induktive, men jeg er kommet i tvivl om hans empiri er kvantitativt e... -
F.S.A Dansk prøveform B
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak -
Årsprøver - hvor mange?
ForumindlægHej, hvor mange mundtlige og skriftlige årsprøver skal man minimum være oppe i (hele sin gymnasietid)? -
Enevælde i frankrig
ForumindlægJeg søger information om fransk enevælde, og tiden op til fransk enevælde - altså hvordan det begyndte. Nogle der kender nogle gode "troværdige" sider eller selv ligger inde med noget som måske kan hjælpe mig? ville være super dejligt. på forhånd tak -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Empiri, teori og metoder - er det rigtigt [Haster]
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det jeg har skrevet er rigtigt. Jeg er ikke sikker på om jeg har beskrevet empiri, teorierne inden for den naturvidenskablige fakultetet (faget er biologi og emnet er doping i sportsverdenen) korrekt. Derudover er jeg også i tvivl om, om jeg mangler at tilføj... -
10. Klasse afgangsprøve
ForumindlægHej, jeg skal snart til at afslutte min 10. klasse. Men pga. lockouten, føler jeg ikke, at jeg kan nå at forberede mig ordentligt til alle eksamenerne. Derfor har jeg tænkt mig IKKE at gå op i skriftlig engelsk og mundtlig dansk, da det er fag jeg ikke har beh... -
noter
Forumindlægdette gælder i dansk, såvel som i alle andre fag.. når man skal til eksamen, er det ofte okay hvis man medbringer egne noter.. MÅ DISSE NOTER VÆRE SKREVET IND PÅ COMPUTER? -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
Franskstil, hjælp (haster) :-)!!
ForumindlægHej folkens!! Jeg skal aflevere fransktil her på torsdag d. 6 maj. Jeg er ikke særlig god til fransk, og har derfor delvist brugt mit eget sprog, og delvist brugt google translate. Jeg håber virkelig, at i kan hjælpe mig :-) - Det første i ser, er min danske skabelon, og nedenunder er fransk del... -
Er jeg bestået??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal søge ind på videregående uddannelse her til sommer og er derfor i tvivl om jeg har bestået fysik. Jeg har haft fysik A og der kræves fysik B.... Hvis det har noget betydning. Derudover fik jeg 00 til eksamen men 4 i årskarakter. Er det eksamenskarakteren der gælder? Eller er d... -
Nervøsitet er din ven.
ForumindlægDer er måske lang tid til de årlige eksamener (eller også er der ikke) - men det er ikke kun til den årlige eksamen du vil have gavn af at være optaget af de rigtige tanker og følelser - og dermed kunne styre din nervøsitet så du får det bedst mulige ud af situationen. Nervøsitet mobliliserer nem... -
Opgradere et B-fag?
ForumindlægHej :) Jeg sidder og er rigtig i tvivl. Jeg er 2.gere og skal snart aflsutte 3 fag - et af dem er fransk. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig ved om jeg vil afslutte det, da jeg vil læse fransk på gym. Men på den anden side, hvis jeg opgradere fransk på A, så ender jeg pludselig med at ... -
Ordbog på computer
ForumindlægKan man finde nogle steder på internetter, hvor man (helst gratis) kan downloade en fransk-dansk, dansk-fransk ordbog? Eller kan man låne den nogle "fysiske" steder? (Har selv kigget på biblioteket f.eks., men ingenting der). Det ville jo være smart til skr. eksamen ;) -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Læs min konklusion SSO
ForumindlægDet er så afslutningen på min SSO - hvad synes I? :D Nu er vi nået til opgavens afslutning. Undervejs er vi kommet omkring den fundamentale centralprojektionsmodel, som er grundlæggende for perspektivisk afbildning af alle punkter, linier og geometriske figurer. De væsentlige grundbegreber er ble... -
Termisk energi
ForumindlægHej folkens har et spørgsmål om termisk energi. Min fysikbog definerer termisk energi som værende den samlede kinetiske og potentielle energi af et stofmængdes molekyler eller atomer. Mit spørgsmål er: Hvorfor medregner man den potentielle energi? Et stofs temperatur afhænger jo af molekylerne/at... -
lineære, eksp, potens -funktioner
ForumindlægNogen der kan hjælpe med det her spørgsmål???????? Giv en oversigt over de karakteristiske egenskaber ved lineære funktioner, eksponentielle funktioner og potensfunktioner. Gør rede for hvordan man kan afgøre hvilke af de tre modeller der passer bedst til et givet talmate-riale.
