Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13721 til 13740 af 48931
-
Oversættelse - tjeck ville være rart :)
ForumindlægFra dansk til engelsk :) (undskyld hvis det er lidt drabeligt... :) ) Da Kimveer Gill nåede Dawson Colleges cafeteria, var en fem-seks politibetjente, som tilfældigvis var lige i nærheden, allerede efter ham. Den sortklædte, piercede mand med store militærstøvler og hanekam prøvede at be... -
retning oversættelse
ForumindlægOVERSÆTTELSE DANSK TIL ENGELSK - hjælp søges :) Uroligheder i Nordirland, som af mange karakteriseres som en borgerkrig, kan kun forståes, hvis man kender noget til Irlands historie. I det 17. århundrede blev tusindvis af protestanter, b.la. mange presbyterianere fra Skotland sendt over for ... -
Metode i samfundsfag!!! HASTER
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT her på fredag d. 27 og jeg er blevet lettere forvirret af at læse rundt på studieportalen om metoder i samfundsfag, idet ordene deduktiv og induktiv ligepludselig er dukket op. Jeg synes aldrig jeg har hørt om disse metoder indenfor samfundsfag, derimod kun inden for n... -
Spansk rettelse
ForumindlægHej alle spansk talende mennesker (: Jeg vil høre om der er nogen, som er gode til spansk, der kunne tænke sig at se min stil igennem? (: Hvis det viser sig ville jeg sætte stor pris på at sende det til vedkommendes indbakke, da jeg ikke er interesseret i at stilen bliver offentlig. Det ville... -
HasTER!!!
ForumindlægHey alle sammen jeg skal aflever en stil imorgen, men efter som jeg er så dum, at have glemt mit stiloplæg på skolen, kan jeg ikke huske ´nogen af emnerne. \n\nSå er der nogen der kan huske stile emnerne fra 10 klasse 2005????. -
Tycho Brache
ForumindlægHej, nogen der kan forklare tycho Brache´s teori Han vil jo gerne se om jorden flyttede sig/roterede og han gjorde det ved og se jorden i forhold til stjerner (fiks stjerner), som stod stille og var det noget med han gjorde det ud fra tommelfingeren? Jeg ved ihvertfald at han fandt ud af at... -
British empire aflevering
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var en venlig sjæl, der ville rette min aflevering i engelsk om british imperialism and cricket? I må meget gerne også skrive om noget kan undlades, da jeg desværre skal skære ned. Tusind tak på forhånd! Cricket and empire Cricket is one of the most popular sports... -
Bedre til..?
ForumindlægHej med jer! Jeg skriver, fordi jeg vil have tips, tricks og råd til at blive endnu bedre til engelsk. Altså, mit engelsk er ikke så slemt. Jeg får primært 7 og 10-taller, men jeg vil gerne være endnu bedre. Jeg føler, jeg hele tiden tænker, før jeg snakker. Jeg bliver ofte forvirret, og jeg sig... -
havfruens sang
Forumindlæghej jeg skal til at skrive en eksam aflevring om havfruens sang,er der nogen der har skrevet det. eller må kigge på jeres stile, hvordan man laver den for, det er første gang jeg laver en. eller om man kan finde stile på forum. tak på forhånd -
Mein Neunter Mord (Hilfe danke?)
ForumindlægHej jeg sidder og er ved at skrive en tysk stil som omhandler tysk stilen "Mein Neunter Mord" og dertil vil jeg spørge om der er nogen herinde som har lavet den som stil ?\n\nMvh. Martin.. -
økologi hjælpe det haster!
Forumindlægspørgsmålen er: Hvilke krav stiller henholdsvis en hval og en kaktus til de abiotiske faktorer i deres miljø ? Hvilke krav stille de til de biotiske faktorer i deres miljø? -
En der har tid til et hurtigt kig?
ForumindlægHej:)Er der en der vil rette min dansk stil? ikke sådan noget vildt, bare et lille hurtigt kig og rette de værste kommafejl? Hvis det er så smid jeres mail så skal jeg nok sende den :) -
Word 2003
ForumindlægEr der nogle der ved,hvordan man får dokumentet i word til at vende lodret og ikke vandret?? Da jeg sanrt skal til at aflevere en stil er jeg i tidsnød!På forhånd tak! -
Har brug hjælp ....
Forumindlægjeg ville gerne have set min tyske stil igennem inden jeg aflever den (skal aflevers imorn). det skal helst være gennem e-mail....den er rigtig kort ! -
Hvornår spalter?
ForumindlægI min opgave i dansk stil skal jeg skrive en diskuterende artikel om fortællende journalistik. Skal man så skrive selve artikelen i spalter ligesom i aviser, eller. Er der en eller nogen der ved det? På forhånd tak :) -
Billedanalyse - Es lebe Deutschland
ForumindlægEr der venlig sjæl der gider at rette min stil/analyse for kommafejl og andre fejl??? på forhånd tak. filen kan hentes her: http://www.filecrunch.com/file/~nq4n3i -
Spansk- 250 ord i need help
ForumindlægHej :) Jeg vil høre om nogle vil være så søde at læse min spansk stil igennem den er på 250 ord og jeg kan simpelthen ikke finde nogle der kan rette den igennem. :) -
FSA besøg i et romersk osteria
Forumindlæghej:) Er der ik nogen der vil rette den her stil, og eventuelt give respons og en karakter. Det er meget vigtigt og det vil være stor hjælp hvis det kan gøres hurtigst muligt, da jeg meget snart skal aflevere den til min lære. TAK på forhånd. -
Analyse af Et barn og en mus
ForumindlægHey skal skrive en 2.g opgave om HC Branners "Et barn og en mus" hvis i har nogle input ville det være en rigtig stor hjælp. (Jeg mangler tid og sted, miljø, sprog og stil) -
FALD
ForumindlægHej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
