Søgning på: tysk notater. Resultater: 13821 til 13840 af 18469
  • Hjemmeundervisning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal opereres og i den forbindelse får jeg et fravær fra min HHX på ca. 6 uger. I den forbindelse ønsker jeg mig hjemmeundervisning. Jeg søger en underviser der mindst har en HHX med finans, og du skal være stærk i engelsk og tysk. Jeg bor i Århus-området.
  • Nogen som kan give hurtig hjælp?

    Forumindlæg
    Hej.. Er ved at lave en tysk afl. til imorgen, og kan ikke finde ud af at få oversat en sætning. Her kommer sætningen: Vi synes det er vitigt at vores kunder får den bedste service.
  • (m) (f) (n)

    Forumindlæg
    Hej folkens. Ville bare sprøg om, hvad m f n står for, jeg blander altid Der Die Das , fordi i min tysk overstættelse står de i parentes , men ved ikke om det er die der eller das .. Håber i kan hjælpe ..
  • Retning af besvarelser til film.

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en tysk stil og vil meget gerne ha den rettet igennem - hvis der er nogen der har tid og lyst til at rette så ville jeg blive meget glad - stilen er på under en A4 side så det er til at overskue. Send mig en mail på [email protected] hvis du har lyst.
  • Rigtig

    Forumindlæg
    Hej allesammen :-) Jeg er lidt i tvivlt om denne sætning er blevet formuleret korrekt på tysk. Håber, at I vil hjælpe mig med at rette fejlen. "der Königsohn war den Helden das Land" Mvh
  • Var aksemagterne skyld i 2. verdenskrig?

    Forumindlæg
    Var det udelukkende aksemagterne (Tyskland, Italien og Japan) der va skyld i 2. verdenskrig? Der må der være andre faktorer der spillede ind? Var det ikke primært p.g.a de krigserstatinger som tyskerne skulle betale, som følge af deres derltagen i 1. verdenskrig?
  • Grammatik?

    Forumindlæg
    Hej hvordan siger man Studerer, beskæftiger , koster og henter på tysk? Og når jeg skriver: Sie verdient nicht genug zu zwei Autos, skal der så stå die Autos eller bare Autos. Håber i kan hjælpe (: Bo . .
  • HASTER OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Iårene før Hitler kom til magten var Tyskland et politisk kaos. Millioner af mennesker var arbejdsløse og fattige. derfor var det let for Hitler, som lovede orden og arbejde, at vinde tyskernes stemme
  • Oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med denne sætning: "Hun har for meget at lave, så hun har knap tid til at se sine venner." Nogen der har et bud på en oversættelse til tysk? Selv er jeg helt blank! På forhånd tak Daniel
  • Men den er sjovere med venner

    Forumindlæg
    Jeg har et Tysk spørgsmål. Jeg sidder og skriver en stil, men har et problem der holder mig tilbage turen er sjov, men den er sjovere med venner. Hvordan skal man skrive (men den er sjovere med venner) Er det jeg har skrevet rigtigt ? (Aber das ist Spaßiger mit freunde)
  • HJÆLP KLOGE TYSKHOVEDER ! :( ?

    Forumindlæg
    Vær venlig at rette denne tekst :(, er en hat til tysk ? nogle der er venlige at rette den den er på under 80 ord vil jeg tro :) ?.. sætter den ind hvis nogle er flike at hlælpe mig :) på forhånd tak.. :) MVH
  • Mac office??

    Forumindlæg
    Hej!:-) Jeg har overvejet at købe en macbook pro.... Da jeg skal bruge min computer til skolebrug, vil jeg gerne have at mac office pakken ikke kun indeholder dansk men også engelsk og tysk...gør den også det eller??? Mvh Mia
  • lidt hjælp !!!

    Forumindlæg
    hej... er der nogen, der kan hjælpe mig med føgende? "De har ikke engang ringet og inviteret mig hjem hos dem nu hvor det er jul. Sådan havde jeg da ikke opdraget mine børn" Jeg skal have oversat dette til tysk, men kan ikke rigtigt finde ud af det. håber i kan hjælpe mig tak
  • jeg elsker hitler :)))

    Forumindlæg
    Nu når jeg har fået jeres opmærksomhed. Hvis i har kendskab til den tyske tekst "Kind sind immer Erben", må i meget gerne hjælpe mig, da jeg er desperat efter hjælp. Hvordan vil I fortolke teksten? Og hvad er det i lægger mest mærke til? God aften :)))
  • Rettelse - Der untergang!

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g og har tysk på b-niveau. Min stil er på 2½ side og jeg vil høre om der er nogle der har tid og lyst til at rette den hurtigst muligt. Det ville virkelig være rart med noget hjælpe! På forhånd tak :-)
  • Af en bestemt mængde (ved %)

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en tysk oversættelse, hvor jeg skal oversætte; 'Eksempelvis ejer kun 17% af befolkningen hele 75% af de private formuer' Hvordan gør man det? - Altså hvad oversættes 'af' til ?
  • Indledning af en bisætning

    Forumindlæg
    Hvordan kan man se, hvilket ord der indleder en bisætning. Jeg har et eksempel på en dansk sætning, som så skal oversættes til tysk, og markere hvilket ord der indleder bisætningen; Han siger, at han har sendt brevet
  • Fysik en Studiebog Side 32 Opgave 8 a. og 8 b.

    Forumindlæg
    a. Fra Skagen til den dansk-tyske grænse er der 340 km i luften. Hvor længe vil et jagerfly være om at flyve afstanden, hvis det flyver med 2.000km/h b. Hvor længe vil lyden være om at tilbagelægge den samme distance?
  • "HAR HAFT"

    Forumindlæg
    Hejsa.. =) Er der lige én der kan fortælle mig hvordan denne sætning skal oversættes til tysk? "Han har altid haft arbejde." Er det ok at sige: "Er hat immer Arbeit gehabt." På forhånd tak. ;D
  • Hjælp mig Haster plz

    Forumindlæg
    hvad handler Nürnbergprocessen om? ved godt at Nurnbergprocessen fandt sted umiddelbart efter 2. verdenskrigs afslutning i 1945. Ved nurnburgprocessen dømte de allierede tyske krigsforbrydere for deres deltagelse i krigen.