Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 13881 til 13900 af 33697
-
sammenskrivning af de to fag
ForumindlægJeg skriver SRP i matematik og historie, Mit emne er lineær programmering og Vietnam-krigen. Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal stille min opgave op. Jeg havde tænkt mig at efter indledningen skulle komme et referat af Vietnam-krigen, og så derefter ville jeg forklare pr... -
Hjælp til snakke opgave!!
ForumindlægHej - kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til denne tale opgave - det er da slet ikke matematik... "Forskere i Kræftens Bekæmpelse har fulgte 770 danske patienter, som fik konstateret tarmkræft i perioden 1985-1990, men henblik på at afdække, om det sociale netværk har betydning for patien... -
Engelsk Resumé.
ForumindlægJeg kan vel ikke få en eller anden til at kigge på denne tekst? Jeg synes begreberne er vildt sværre, så jeg vil høre om en engelskfreak evt. vil hjælpe med en oversættelse? Jeg har i følgende studieretningsopgave beskæftiget mig med fagene samfundsfag (a) og matematik (b). Jeg har beskrevet hvo... -
forberedelse på kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder til min kemi eksamen. Er det en god idé hvis jeg laver en power-point til hvert emne? Fordi sidste år havde min matematik lærer sagt at det var en god idé at lave en power-point, men jeg synes det er ligesom at støtte sig til sine noter? Gælder det samme for kemi? Fo... -
Dumpet fag tre gange - merit
ForumindlægHej alle Jeg læser polit (økonomi) på KU, og har lige afsluttet mit 4. semester. Nu ligger landet sådan, at jeg stadig mangler at bestå et fag fra 2.semester (Matematik B). I sommers var jeg oppe for 3 gang, men resultaterne er endnu ikke offentliggjort. Jeg er blevet lidt smånervøs for at det ... -
A+ - spørgsmål om eksamen
ForumindlægHey Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der ved om A+ niveau i mat - skal op i 8 eller 7 eksaminer i 3.g ? -
Areal
ForumindlægHeej alle sammen, nogen der kan finde ud af det her? Start med at illustrere arealet som afgrænses af x=-2, x=5, x-aksen samt funktionen . Udregn derefter arealet. ... På forhånd tak :-). -
Hjælp til at tegne linje l skal forklare min sød det
Forumindlæghjælp til at tegne linje l. Cirklen er 6 cm Cirklens radius = 3 Cirklens omkreds 6 X pi Cirkelns areal = Pi x 9 L:y= - x + 3 -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
Generelt... Uddannelse
ForumindlægHar i nogensinde tænkt på at i måske ikke kan gennemføre jeres uddannelse? -
[y^x]
ForumindlægHej[y^x] på forhånd tak -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
4. skriftlig eksamen!!!!!
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ... -
foreslag til studieretningsopgaven søges
Forumindlæghey :) er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive om i studieretningsopgaven, hvis fagene er kemi-mat eller kemi-historie, mat-historie gør heller ikke noget??? -
Problemregning
ForumindlægHej allesammen, jeg har nemlig en problemregning test. Jeg vil lige spørge om, hvordan man kan forberede sig til sådan en test. Og mon i eventuel har nogle links til nogle sider hvor man kan øve. Tak på forhånd. -
SRO - Hvad skriver du om?
ForumindlægNu er 3g'erne i fuld gang med at vælge fag og område/emne til SRO. Hvilke fag har du valgt, og har du evt. allerede et område eller emne? Lad os dele det med hinanden. Jeg kan godt starte: Jeg har tænkt mig at vælge engA og historie, hvor jeg vil analysere et/nogle endnu ikke bestemt(e) væ... -
Perspektivere
ForumindlægSynes i at man skal perspektivere, til novelle skrivning? -
hej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling
Forumindlæghej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling kan nogle hjælpe?? -
Nationaløkonomi
Forumindlæg1. Undersøg hvad ADAM og DREAM siger om den økonomiske politik i dag. 2. I forbindelse med dette ønskes en udregning af hvilke effekt det vil have på arbejdsudbuddet hvis renten hæves med 1% i forhold til det nuværende niveau og de øvrige faktorer holdes konstante. 3. og udregn hvad effekten på... -
perspektivering vs. diskussion
Forumindlægnår man skrver SRP hvad er så forskellen mellem diskussion og perspektivering? kan man evt. i en diskussion inddrage et lille perspektiveringsafsnit, hvor lang må det højst fylde?
