Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13901 til 13920 af 45451
-
Hjælp til metoder
ForumindlægHej folkens.. Håber nogle kan hjælpe Arbejder i At med dyrevelfærd og har i den forbindelse været ude og interviewe en safaripark. Nogle af spørgmsålende lyder på hvordan de sørger for at dyrende ikke er stresset, og om de selv mener at deres dyr lever unde gode forhod osv. Mit spørgsmål er..... -
3. årsopgaven
ForumindlægHej alle sammen!Jeg går i 2.g og skal til at overveje hvad jeg skal skrive om i 3. årsopgaven. Jeg overvejer kraftigt at skrive i dansk, derfor tænkte jeg om der er nogle af jer, som har skrevet en sådan opgave... Hvordan adskiller denne sig fra fx danskopgaven i 1.g ...?På forhånd takHilsen Sasha -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
SRP
ForumindlægHej sp Hvad må man og hvad må man ikke i en historisk analysere -
hugget sukker
Forumindlæghej er der nogle som ved hvor jeg kan finde noget om sevn holm en novelle som jeg skal analyser som hedder hugget sukker. på forhånd tak -
Præimplantationsdiagnostik(PID), hjælp?
ForumindlægKan nogle forklare hvordan PID foregår? I hvilket stadie bliver ægget taget ud af moderen? og hvordan analyserer de for evt. fejl? -
En æggesnaps
ForumindlægNogen som har lavet en analyse af novellen "en æggesnaps"? som ikke er til at finde nogen steder på internettet, men som kan sende til mig privat ? Det vil betyde rigtig meget :) mange tak.. -
En københavner i Jylland
ForumindlægHalløjsa alle brugere :)) Er der nogen der har analyseret essayet "En københavner i Jylland", hvis det er tilfældet må i meget gerne skrive til mig :) -
Undomsoprøret
ForumindlægHvad hedder "ungdomsoprøret" på engelsk? - altså betegnelsen for selve bevægelsen i slutningen af tresserne -
termin
Forumindlæghej.. hm hvordan synes i man kan øve sig til en engelsk skriftlig termins prøve??? -
Ikke den skarpeste kniv i skuffen
ForumindlægHejsa. Hvordan ville I sige udtrykket: "ikke den skarpeste kniv i skuffen" på engelsk? Knus Nadia -
brev
Forumindlæghej.. hvordan skriver jeg et godt engelsk brev? hvad er de vigtigeste ting, som jeg skal have med i et brev? -
Hvordan siger man...
ForumindlægHvordan siger man på engelsk "jeg vil komme nærmere inde på det og det"? -
FSA
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde FSA prøven i engelsk skriftlig 2006 ? -
Hjælp til primær litteratur.
ForumindlægHej, jeg skal lave SRP i historie og engelsk, og har valgt at arbejde med de engelske korstog. Nogen forslag til, hvad der kan bruges til primær litteratur i engelsk, eftersom min engelsk lærer ikke har haft denne kombination før, kan hun desværre ikke hjælpe mig. På forhånd mange tak. -
Lektiehjælp.
ForumindlægHey. Jeg søger en lektiehjælper. Primært til Matematik som jeg har på B-niveau. Dog også lidt engelsk og biologi. Men altså primært matematik. Jeg kommer fra vestjylland/midtjylland. -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
hvordan siger man, at....
ForumindlægMan føler sig velkommen selvom man ind imellem kan føle sig generet af nogle af de mest pågående sælgere.har ingen ide om det til engelsk.. hvis der var evt nogen der kommer med bud...... godaftenhilsen camilla -
Resturants,HG
ForumindlægHey.. hvordan skal denne sætning lyde på engelsk: Sådanne steder drives ofte på franchise-basis...Ville blive meget glad hvis i gad at hjælpe mig....
