Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13901 til 13920 af 40685
-
Eksamenshjælp til Matematik
ForumindlægHaster !! Jeg søger hjælp til min datter til skr. eksamen i matematik i 10. klasse om 3 uger. Du må meget gerne være lærerstuderende, eller måske er du går du i 3 g på STX eller HTX. Du må have tålmodighed og pædagogiske evner. Jeg hører meget gerne fra dig. God løn gives. Du skal bo nord for kb... -
Karakter-genm
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved hvordan man til sammen kan regne ens eksamens karakter og årskarakter sammen ? nogen der evt. har et link til det eller kan forklare ? .. ( Hvis man nu lod som om man fik dit og dat til ens sidste eksaminer ) og på den måde få et gennemsnit ud og regne det hele sammen..... -
Forståelse af indekstal
ForumindlægHej, Jeg skal til Samfundsfag eksamen imorgen på STX A-niveau. Jeg har trukket temaet "Bandekonflikten", hvortil der er et bilag fra samfundsstatistikken, "Aldersbetinget kriminalitetshyppighed fordelt efter national oprindelse, 2002 - 2006." Bilaget kan ses her: basic.apayos... -
Enkeltfagsbevis, dumpet Mat A
ForumindlægHej, jeg er dumpet Matematik A på hhx med :02 i skriftlig og 00 i mundtlig årskarakter, fik 02 til skriftlig eksamen så det hiver ikke mit 00 op. Jeg forhørte mig ved nogen ovre fra STX som sagde at deres skole udskrev beviser for at de så havde besået Mat B (Har gode nok karakterer årskarakter... -
Ligning
ForumindlægHej alle jeg har fået dette spørgsmål stillet og kan simpelthen ikke svarer på det, så hvis der er nogle som kan hjælpe mig ville det være lækkert ? (Eksamen STX B-niveau maj 2007) I en model for vægten af aborrer i Gurre Sø antages det, at vægten W (målt i gram) af aborrer som funktion af længd... -
Hjælp - psykologieksamen
ForumindlægHej med jer! Jeg går i 3.g på en STX-uddannelse, og skal snart op til mundtlig eksamen i psykologi på C-niveau.... Jeg ville bare høre, om der var nogle herinde, der har noter til oplæsning af de forskellige emner jeg kan trække: 1. Kommunikation 2. Gruppepsykologi 3. Forskellige psykol... -
Hjælp til kemieksamen! NaHCO3
ForumindlægHej Jeg skal til min eksamen (kemi C, stx) kommentere på denne reaktion: HCO3^- + H3O^+ (aq) ->CO2 + 2H2O Spørgsmålet høre ind under hovedspørgsmålet som omhandler stoffet NaHCO3 - hovedspørgsmåls formuleringen er vedhæftet. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal sige - skal jeg kommentere... -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Snart skal der vælges emner til stx 3.g studieprojektsopgave, som er en opgave i form af en eksamen. Jeg skal skrive i Kemi og biologi og har nogle spørgsmål: Er der nogle der har forstand på acetylsalicylsyre eller paracetamol, som evt. kan anbefale nogle gode bøger/tidsskrifter/dokumenter... -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Snart skal der vælges emner til stx 3.g studieprojektsopgave, som er en opgave i form af en eksamen. Jeg skal skrive i Kemi og biologi og har nogle spørgsmål: Er der nogle der har forstand på acetylsalicylsyre eller paracetamol, som evt. kan anbefale nogle gode bøger/tidsskrifter/dokumenter... -
Tangentligning
ForumindlægHej, har en opgave her jeg godt kunne bruge en hjælpende hold i :) Opgaven er opg. 1028 fra de vejledende eksamens opgaver www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Har lavet delen med at finde integralet, men har lidt problemer med 2. deleopgave, nemlig at bestemme... -
Krimiens popularitet - essay
ForumindlægHeej Som mange andre elever (STX - Niveau A) var jeg også op til dansk skr. eksamen igår. Jeg valgte at skrive om opgave 3, hvor opgaven lød: "Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i "Krimifascisme?" (tekst 3) og "Den sidste... -
Tilblivelsen af formlen for binomialfordeling
ForumindlægHej alle. Håber I kan hjælpe mig! Sidder med opgaverne til mundtlig matematik B eksamen på STX, hvor jeg skal gøre rede for tilblivelsen af binomialfordelings-formlen: P(x=r)=K(n,r)*p^r*(1-p)^n-r Og jeg aner virkelig ikke, hvordan man er nået frem til denne formel! Generelt har jeg svært ved ... -
Sammenhæng imellem effekt og effektivitet?
ForumindlægHej Jeg skal til STX eksamen i fysik imorgen hvor jeg skal snakke om effekt og vise et forsøg med effektivitet. Mit spørgsmål er bare om ordet ikke er det samme ord for samme begreb bare bøjet forskelligt. Jeg ved at effektivitet har noget med nyttevirkning at gøre men har en genstands effekt ogs... -
bestemme forskrifter
ForumindlægDet er tilsyneladende Opg 11. i eksamenssættet STX Mat A fra Dec 10, 2010: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/101213_... -
Søger en kemi hjælper! mod betaling
ForumindlægJeg søger en der vil hjælpe mig med mine kemi eksamens spørgsmål mod betalling -
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF? -
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Tværfagligt - Vandkraft
ForumindlægVi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...?
