Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13941 til 13960 af 40685
-
HURTIG HJÆLP!!! PLEASE..
ForumindlægHej dette skal gå hurtigt. Meget hurtigt. Undskyld.. Please svar på disse spørgsmål. 1. Hvad er det mest overnaturlige ved Kristendom + buddhisme + islam? 2. Hvad går frelsen ud på? hvordan får man et godt liv ifølge de tre religioner? (islam kristendommen og buddhisme.) SVAR. TAK! -
Religiøs ??
ForumindlægHej folkens :) Er i gang med at skrive en opgave om religion osv. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med: Hvorfor vælger nogle folk at blive ret troende, selvom deres forældre ikke er det ?? -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
En (fejlplaceret?) fysikrapport.
ForumindlægJeg faldt netop over en rapport fra en klassekammerat (https://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=3361,), som jeg tilfældigvis ved ikke kan have lagt rapporten herind. Jeg ved også at det ikke er noget personen ønsker kommer herind. Derfor vil jeg gerne vide hvem der har uploadet opgaven,... -
Adgang til videregående udd.
ForumindlægJeg vil gerne læse Designkultur og Økonomi, men jeg klarede mig ikke særlig godt i tysk. Mit gennemsnit er højt nok til at søge ind på kvote 1. Udover en adgangsgivende eksamen (i mit tilfælde STX) kræver studiet: Specifikke adgangskrav: dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B... -
Mon man skulle vælge den uddannelse?
ForumindlægJeg går rundt som så mange andre og overvejer hvilken videregående udannelse jeg vil tage. Jeg er i gang med sidste år på STX, og en af de største grunde til at jeg vil ind som eksportingeniør er pga handeldelen. Jeg går på en matematisk linie, men til min eksamen sidste år fik jeg 02 i fysik, og... -
HJÆLP LATINPRØVE!! HASTER!!!
ForumindlægHey SP Jeg går i 1.g(STX - grundforløbet) og jeg skal her på mandag op til ap eksamen(skriftlig), som består af en del med ap, hvor den anden del består af latin. Vi må ikke benytte os af hjælpemidler. Pga. den nye reform, har denne eksamen en vægt på 0,25 på mit karakterblad. Mit spørgsmål til... -
Engelsk-Undervisning ?
ForumindlægHej Alle Jeg søger en lære/studerende der er god til engelsk. Har nemlig en mundtlig eksame d. 10-12 august som jeg gerne vil klare mig godt i. Altså en mundtlig eksame på 24 timers forbedrelse. Undervisningen foregår på den måde, at hjælpe mig med teksten og sådan sørg for at jeg kan klare m... -
AT: Fagenes område og metode!
ForumindlægHej Jeg skal til AT-eksamen på mandag, og har i den forbindelse et spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe mig med at svare på. Når jeg i min metodegennemgang vil forsøge at give et svar på, om andre fag end de valgte (i dette tilfælde religion C og samfundsfag A) med fordel kunne anvendes i s... -
Gymnasiet
ForumindlægHej mennesker. Jeg er en pige der går i 9.klasse. Jeg har gået rundt, og har været virkelig stresset over noget. Jeg ved simpelthen ikke om, jeg skal tage HTX eller STX og, hvilken linje jeg skal tage. Jeg er så nervøs og stresset, over at tænke på det hele tiden. Derfor vil jeg gerne have råd, ... -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
Den nye HF
ForumindlægJeg har 1 spørgsmål i forhold til den hvis man er startet sin HF før 2017 og har færdiggjort fagene: Mat C Kemi C Georgrafi C Dansk A Engelsk B Religion C Samfundsfag C Men mangler sin eksamen i et kreativt fag, samt Biologi C kreativt fag C Vil man så godt kunne tage sine valgfag ... -
Videre i systemet..
ForumindlægDet var som igår jeg begyndte i 0.klasse, men det værreste er når man så ved at det er slut og skal begynde et andet sted. Problemet er om min drøm også er slut? Min drøm som jeg ønsker mere end alt begynder at se tåget ud, allermest fordi jeg skal begynde på STX efter sommerferien. - Er der noge... -
matemaitk b - niveau
Forumindlæghej alle. Jeg skal starte på STX efter sommerferien og skal have matematik på b muligvis a niveau. Nogen der ved hvilken lommeregner jeg skal anskaffe mig? på forhånd tak Nissehue -
Regnskabs analyse
ForumindlægHey....Ville hører om der nogen som kan hjælpe mig...Jeg skal op til eksammen på mandag og kan stadig ikke helt forstå regnskabs analyse delen, plus nøgletal.Hvis der nogen som måsker har nogle fed noter, ville det være rigtig lækkert:-) Hilsen Rosa... -
Bestå fysik B?
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen, og jeg er så bange for at jeg ikke består. Tænke derfor på om nogle kunne give mig en nogenlunde ide om hvor meger der skal til for at få 02? :( Hvor dårlig har jeg lov til at være? -
HASTERR
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til mundtlig matematik eksame snart, og skal kunne bevise, at en vinkel og dens topvinkel er lige store .. Derudover skal jeg også bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 grader. Men jeg aner ikke hvordan, hjælpp :( -
Geo-eksamenssæt?
ForumindlægHeysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz- -
studentereksamen - dumpe eller bestå - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen jeg er en pige som går i 2.g på stx. jeg er rigtg bange for at dumpe min studentereksamen, da ja jeg allerede har dumpet to eksamner. jeg fik 00 i naturvidenskab og 00 i fysik C. også fik jeg 4 i AP og 4 i Drama C som standpunkskarakter i 1.g. i 2.g har jeg også fået nogle rigtig...
