Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14001 til 14020 af 42938
-
Perspektivering
ForumindlægHey guys Skal perspektivering med i synopsen til AT eksamen eller skal det kun med til den mundtlige eksamen? Og vis det skal med i synopsen, skal det så have et afsnit selv? Tak på forhånd -
Tysk A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk A eksamen? Og hvad er kravene ift. skriftlig engelsk A? Ligeledes med mundtlig eksamen tysk/engelsk. -
Gennemsnit
ForumindlægOkay. Jeg er så heldig at få 12 både skriftligt og mundtligt i et fag i årskarakterer. De tæller begge 0,75 Skal op til eksamen i det fag, hvor karakteren tæller 1,5 I tilfælde af, at jeg får -3 .. Er jeg så stadig bestået? Og vil det fx have indflydelse på, at jeg har -3 i eksamens karakter og 1... -
SYGEEKSAMEN. MDT MAT
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i morgen men har det sindssygt dårlig. Ved ikke om jeg kan blive bedre til i morgen, og er sikker på at det kommer til at trække mig ned. Tror i jeg kan tage en sygeeksamen i stedet? og er sygeeksamen før sommerferien? jeg er rimelig sikker på at jeg kan få e... -
Optagelseskrav STX (tysk)
ForumindlægHej Jeg går pt. i 8. klasse og vil gerne på STX efter 9. klasse. Af forskellige årsager vil jeg gerne stoppe med tysk efter dette skoleår, det skal dog siges at jeg har godt styr på sproget, og selv mener at jeg vil kunne følge med igen efter 9. klasse. 1. Opfylder man adgangskravene til STX hvis... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Hjælp, til et spørgsmål.
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, som jeg er meget i tvivil om. Anfør hvilke sociale og politiske spændinger, der herskede i det franske samfund? På forhånd mange tak. Mvh Annemarie -
Spille Klaver
Forumindlæghej :-D nogen herinde der ved hvordan man siger "jeg har spillet klaver siden jeg var 5" på fransk? på forhånd tak -
Min ansøgning er blevet annulleret?
ForumindlægHej Alle. Jeg var inde på Mit KU idag for at tjekke ansøgningsstatus, men problemet er at en af ansøgningerne er blevet annulleret? har nogen været ude for det? Hvad skal jeg gøre for at få det rettet? På forhånd tak :) -
Synopsis
ForumindlægHej,Jeg ville bare høre om der er nogle der ligger inde med en tilfældig synopsis af en IT-B case. Jeg er lidt i tvivl om hvad sådan en skal indeholde og da eksamen er på tirsdag har jeg lidt tralvt med skulle få læst en, så skriv endelig hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak. -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Læseferie
ForumindlægHar lidt brokkeværk at komme ud med. Jeg går på en HTX-uddannelse, er 2. år - så hører under den nye reform. Eksamenstiden er over os, og presset stiger og stiger. Det jeg synes er mærkeligt, er mht. læseferien m.m. På det almene gymnasie ved jeg, at de for længst fik deres udtræk at vide, og v... -
adjektiver
ForumindlægNogen der ved om der forskel på franske og danske adjektiver.?! -
Sætning
ForumindlægHvordan kan man formulere denne sætning på fransk: Hun har ingen venner, som kan få hende til at føle sig unik. Håber nogle kan hjælpe! -
Tale måde i frankrig
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig/os. vi skal bruge en masse viden om fransk respekt, hvordan man taler til hinanden og generelt alt hvad der kan passe under denne problemstilling Vores problemstilling "Med udgangspunkt i respekt hvilke kulturelle forskelle er der så i Frankrig, Kina og... -
drivhuseffekten
ForumindlægHej en venlig derude der kan rette min nv rapport til eksamen? Det handler om drivhuseffekten -
Valgfag og fortvivlelse
ForumindlægHej Det er nu blevet tid for mig, som 2.g´er, at vælge valgfag. Mit valg står mellem Matematik A og Fransk A. Min studieretning ser sådan ud: Biologi A, Idræt B og Matematik B. Min niveau i matematik ligger i øjeblikket på middel/lidt over middel, mens det i fransk ligger en del over middel. D... -
Fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, sa... -
Point?
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal?? -
N. Zahles Gymnasium
ForumindlægHvad skal ens karaktergennemsnit være, hvis man gerne vil ind på N. Zahles gymnasium :-) ?? Og kigger de på eksame karakterene eller den sidste karakterblad ?
