Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14021 til 14040 af 25374
-
Ungdomsuddannelsesundersøgelse - hjælp!!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg står med et ret stort problem, som jeg håber der er nogle der har lyst til at hjælpe mig med! :-) I min klasse lavede vi en spørgeskemaundersøgelse til ca. 20 8-klasser, hvor formålet var at finde ud af i hvor høj grad de unges valg af ungdomsuddannelse i Danm... -
2. del
ForumindlægNu er jeg tilbage igen! :-) Jeg vil meget gerne have, at I kigger på det og påminder mig om mine stavefejl, kommafejl etc. Tysk: Das ist selbstverständlich nicht natürlich, zu als auch die Junge und die Erwachsene versuchen zu die Aufmerksam keit auf sich ziehen an unterschiedliche die Methoden. ... -
Medicinstudiet!:)
ForumindlægHej Folks:) Jeg har altid gerne vil læse medicin og er nået her slut 3.g hvor jeg venter på at få gennemsnittet af vide.. Men jeg har brug for jeres hjælp!! Jeg bliver 18 her om et par dage, dvs. er ret ung i forhold til at jeg skal ud af gymnasiet. Det jeg så er i tvivl om er om hvor... -
små sætninger
ForumindlægHej. her er lige nogen små sætninger som jeg håbede der var nogen der ville se igennem for fejl. 1. La police avons arrêté ces arabe 2. Ce jeune fille a prendu cette bouteille dans la poubelles. 3. Ce quartier est un vrai ghetto. 4. Ces bagarre ont trouvé lieu hier soir. 5. Ces jeunes ont ne hab... -
Feedback til opgave
ForumindlægHejsa. Jeg har netop skrevet studieretningsopgave (2. år) i engelsk og samfundsfag. Mit overordnede emne er kultursammenstød, og mit underemne er "Unge etniske minoriteters integration". I Opgaven kommer jeg med nogle redegørelser for begreber som senmodernitet og segregation/assimil... -
Tillægsord brugt som navneord(substantiveret adjektiv)
Forumindlæggo eftermiddag alle jer søde kloge hoveder :D er der ikke lige nogen der kan rette denne her oversættelse (:? De unge.= Die Jungendlichen De unges indstilling= Die jugens Einstellung Trafikkulykke med mange døde.= Der Verkehrsunfall mit viele Tote. De rejsende.= Die reisende De anklagede.... -
Aalborg: Lektiehjælp/pensumhjælp til Mat/Fys tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Frederik. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og med sidefag i Fysik i 2009. Jeg har mere end 3 års erfaring i at undervise i både Matematik og Fysik på Universitetet og i Gymnasiet. De unge som jeg har undervist har altid opnået gode resultat, idet jeg sætte en ære i at de ... -
tilbydes lektiehjælp i Mat/Fys
ForumindlægHej mit navn er Frederik. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og med sidefag i Fysik i 2009. Jeg har mere end 3 års erfaring i at undervise i både Matematik og Fysik på Universitetet og i Gymnasiet. De unge som jeg har undervist har altid opnået gode resultat, idet jeg sætte en ære i at de ... -
Rette mit essay?
ForumindlægHej derude Er der en der evt. kunne rette mit essay? Det er tredje gang jeg skriver et essay, men har stadig ikke helt styr på, hvordan det skal skrives (formuleres). Jeg har om emnet: drukkultur og rusmidler i gymnasiet, hvor jeg skal tage udgangspunkt i to tekster, som omhandler emnet. De... -
Aalborg: Lektiehjælp i Mat/Fys tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Frederik. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og med sidefag i Fysik i 2009. Jeg har mere end 3 års erfaring i at undervise i både Matematik og Fysik på Universitetet og i Gymnasiet. De unge som jeg har undervist har altid opnået gode resultater, idet jeg sætte en ære i at d... -
Hjælp til projektopgave - Produkt
ForumindlægHej! Vi er to elever fra 8.klasse, som gerne vil have hjælp med hvad vores produkt kunne være! Vores over emne er Danmark i Fremtiden - Altså hvordan man tænker Danmark skal se ud i fremtiden! Vi har så valgt underemnet 'Danske Unge Drikker for Meget?' Hvor vi vil fokusere lidt på hvornå... -
Find en case/artikel
ForumindlægJeg laver SRO i fagene samfundsfag og psykologi. Dette indebærer at jeg skal analyserer en case eller/og en artikel, MEN JEG ER UDE AF STAND TIL AT FINDE EN! Min problemformulering lyder: Hvad skyldes vold og aggressivitet hos unge i det senmoderne samfund? - Redegør for socialiseringen og i... -
Spørgsmål om integration
ForumindlægHej Jeg vil gerne høre folks mening om det jeg har svaret her og er folk enige med mig - I må gerne uddybe jeres meninger og holdninger! Af hvilke grunde vælger nogle mennesker ikke at blive integreret? Unge og ældre vælger ikke at blive integreret fordi, nogle ikke støtter op for det demokrat... -
3-8 måneder i England eller Australien
ForumindlægJeg bliver student fra STX her til sommer, og har besluttet mig for at jeg vil opholde mig lidt tid i enten England eller Australien (helst 6 måneder men jeg er åben for at ændre den plan) Jeg vil meget gerne arbejde med børn og unge, men jeg er ligeglad med om det er hjælpelærer, i en børnehave,... -
Min varians stemmer ikke
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en stor fri statistikopgave, hvor jeg skal sammenligne unges kriminalitet i DK, og unges forbrug af alkohol i DK. Mine tal er 2006 2007 2008 2009 Forbrydelser begået 2289 2172 1972 1... -
Brug for hurtig hjælp - varians
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en stor fri statistikopgave, hvor jeg skal sammenligne unges kriminalitet i DK, og unges forbrug af alkohol i DK. Mine tal er 2006 2007 2008 2009 Forbrydelser begået 2289 2172 1972 1913 Jeg fik gennemsnittet til 2086 forbrydelser. Mit problem er så: når jeg regner varia... -
AT metoder
ForumindlægHey allesammen Jeg har lidt et problem. Til AT '11 lyder emnet "at være på - udfordringer og problemer". jeg har valgt at skrive i fagende samfundsfag og religion. Mit emne er "de Unge Mødre", hvor jeg vil ligge vinklen om den samfundsøkonomi unge mødre betyder og still... -
Genetik
ForumindlægHej. Håber, jeg kan få lidt hjælp. En ung kvinde er alene med sin datter, som har fået diagnosticeret Wilsons sygdom. Wilsons sygdom er en sjælden autosomal recessiv lidelse (hyppigheden er estimeret til ca 1/30.000, svarende til en bærerhyppighed på ca 1/90), hvor nedsat udskillelse af kobber t... -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHej Vores emne er 30'erne i Danmark. Jeg har fundet to bøger af Knud Sønderby som jeg vil tage udgangspunkt i: "Midt i en Jazztid" og "To mennesker Mødes" Men jeg har lidt svært med at få en problemformulering på benene. Bøgerne handler om de unge i 30'erne, social... -
Begynder Fransk A Eksamen STX 2011
ForumindlægHej, Jeg vil høre, om der er nogle der gider vurdere min vedhæftede eksamensbesvarelse i Fransk A, STX. Teksten, der skulle oversættes er følgende: Christian og hans storebror er på en pragtfuld strand i Bretagne. Det blæser meget, men alligevel er der mange mennesker, blandt andet nogle un...
