Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14041 til 14060 af 42938
-
Gode Råd!
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til min mundtlig prøve i tysk. Så jeg vil godt spørge de erfaren om nogle gode råd som kan få mine karakter op.1) Hvad skal jeg bruge af grammatik til at få gode karakter2) Andre råd er også velkommen -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs... -
Gå 3. år om?
ForumindlægHvis man er ved at afslutte 3. år, men man ved at man ikke må dumpe en eneste af ens eksamener. Hvornår er det så muligt at vælge at tage 3. år om? Er det rigtigt man skal vælge at gå om inden man går op til sin sidste eksamen ? Eller kan man sagtens vælge at tage 3. år om når man har fundet ud... -
supplere et fag to steder
ForumindlægHej, ved I om det er muligt at supplere ét fag to forskellige steder? Fxved at tage matematik A ved hf i by x sammentidig med man også tager matematik A i hf ved by y? -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
andre der skal op i skriftlig dansk på tirsdag?
Forumindlægja overskriften siger vel sig selv.. og hvordan læser i op? hvis i overhovedet gør det.. -
Antal eksamener
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 3.g stx nu. Det er sådan at jeg har været til 1 eksamen i 1.g også har jeg valgt en ekstra A-niveaue fag(valgfag) som jeg afsluttede med 2 eksamener i 2.g + 1 engelsk eksamen, altså 3 eksamener i 2.g. Det vil sige jeg i alt ha... -
En klages vej gennem systemet
ForumindlægI denne artikel begiver Studieportalen.dk sig ud på en tur gennem systemet, for at undersøge, hvad der sker, når en klage indsendes. Vi taler om systemet hele tiden; velfærdssystemet, retssystemet eller sundhedssystemet. Vi er stolte af vores lands systemer, som beskytter os og skaber stabilitet... -
Hvordan siger man...
ForumindlægHej.Jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan man sige "i foholdet 1 til 2" (1:2)Nogen der lige kan hjælpe..?P.s. Angående debatten om hvor meget man må have med til tysk A-niveau, så er det da ret sikkert at man kun må have skolens papir med ind...? Hvorfor skulle tysk-eksamen ... -
Adgangs krav
ForumindlægJeg har fået 02 i skriftelig og mundtlig i årskarekter i spansk, jeg har lige afsluttet faget helt med en skriftelig eksamen. Men hvis nu jeg dumper den kan jeg ikke komme ind på nogle humanistiske linjer på universitet. Det ville ødelægge mine fremtidsplaner en helt del, så HVIS jeg nu har dump... -
Har ofte tænkt ..
ForumindlægHar ofte tænkt over hvad jeg egentlig skal bruge eksamen til? De skriftlige er forlængst overstået og de mundtlige er så småt begyndt. Jeg klarer dem fint, men... hvad er formålet med dem? Behøver de virkeligt så meget forbereddelse som man går og tror? Jeg er kommet ind på et gymnasium og har de... -
Dækningsbidrag???
ForumindlægOkay, vi har så i år fået æren af at skulle til mundtlig eksamen i EØ... Og sidder her med en af mine opgaver... der lyder: Hvordan beregnes dækningsbidraget i en produktionsvirksomhed. Hvis der sidder nogle derude med svaret, må i hellere end gerne give lyd fra jer! Mvh. ClR1 :p -
HJÆÆÆÆÆÆLLLP
ForumindlægHej allesammen Jeg søger virkelig hjælp! Love, being young, American dream og changing the world. Hvad tænker i kunne være et spændene emne? og hvad havde i valgt som under emne? Jeg vil gerne høre jeres bud, for at sætter nogle tanker igang hos mig selv. BTW. til en mundtlig eksamen. TAk... -
Ligningsløsning
ForumindlægHej Jeg skal til min mundtlige eksamen redegøre for grafisk løsning af ligninger, og skal lave eksempler der indeholde alle principperne i algebraisk ligningsløsning. Og gerne indrage forskellige typer ligninger. Jeg kan dog ikke finde ud af ligningsløsninger når der skal indgå gange og divider,... -
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
synopsis opbygning
ForumindlægHej, jeg skriver i historie, så jeg skal kigge med kildekritsik på det jeg læser. Jeg har udvalgt noget specifik som jeg skal bruge kildekritik på, og vil gerne vide, hvordan jeg skal få det ind i synopsen. eller er det noget jeg bare skal tage mundligt? -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
PÅ ET TIDSPUNKT I FORÅRET
ForumindlægHejsa! Jeg har VIRKELIG VIRKELIG brug for hjælp til analysen af Helle Helles "På Et Tidspunkt I Foråret" (1996), til min mundtlige dansk FSA. Nogen som kan hjælpe? Især mht. personkarakterestik og symboler mvh. -
Eksamensangst
ForumindlægVille lige høre, om nogen skulle sidde inde med gode råd, om hvordan man kan få nogenlunde kontrol over sig selv, når man sidder i forberedelseslokalet og skælver, fordi man ved, at man snart skal ind og vise, hvad man duer til...? Uh...er der andre end mig, der har det sådan?! Det er hammer-irri... -
Præsentation af tekst
ForumindlægHej kære medlidende Jeg har fået den store fornøjelse at skulle op til en prøve på mandag i mundtlig fransk. Men mig og fransk har altid haft et stramt forhold..... Det jeg håbede på om der var nogen her inde, som er virkelig skarpe til fransk der hurtig kunne lave en lille oversættelse til mig: ...
