Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14041 til 14060 af 22496
-
KOH + NaOH
ForumindlægHej, sidder og laver kemirapport og faldt over denne reaktion: KOH + NaOH, nogen der ve hvad det danner? -
Hjælp til at bestemme en bredde
ForumindlægSe vedhæftede word dokument for figuren. Jeg vil gerne bestemme brredden b. Jeg kender vinklen u -- og de andre mål som er angivet på figuren. Nogle forslag til hvordan jeg bestemmer b ud fra mine oplysninger? -
Skæringsspunkt
ForumindlægSkæringsspunktet imellem to linjer: m.) 2*x+y=14 n.) x-y=4 Tak på forhånd! Håber nogle kan hjælpe! -
Engelsk mundlig eksamen. Sport and society
ForumindlægHej Jeg skal op til engelsk mundlig eksamen her senere i år i emnet sport and society. Jeg har lidt problemmer med at finde et emne som jeg kan snakke så hvis der var nogen der kunne komme på et godt emne så ville det være fantastisk. Emnet skal indholde både lidt om sport og society - altså... -
Mønsterbryder - det engelske ord?
ForumindlægEr der nogen, der kan komme med foreslag til, hvad det engelske ord for mønsterbryder er? -
Nervøs - hjælp
ForumindlægHej.. Dette er egentlig ikke noget mega vigtigt, men jeg har stadig brug for hjælp. Nogle gange bliver jeg sindsygt nervøs af at stå og fortælle klassen eller f.eks til projekt opgave.. Har i nogle gode råd til at "fjerne det" eller.. andet? ^^ tak. -
K0's betydning
Forumindlæghvad er K0's betydning i forbindelse med eksponentiel funktioner? -
Indian camp + initiation??
ForumindlægHejsa, Jeg skal skrive en analyse om indian camp og i et af spørgsmålene min lærer har givet mig, spørger hun: "Why is indian camp said to be a story of initiation?" og jeg er fuldstændig lost! Håber der er en, der kan hjælpe :) -
Automatik
ForumindlægJeg har til min glæde opdaget funktionen "C-x/C-c/C-v Cut and Paste (CUA)" i Emacs. Problemet er bare, at jeg hver gang jeg starter Emacs skal op og aktivere denne funktion under Options. Kan man ikke lave en makro eller skrive en fin lille linje et sted i en fil, så Emacs starter med ... -
Hastende..Old-ødipus
ForumindlægDer behøves ikke hver en der kan svare på de spgml om ødipus. Men hvis folk kan huske noget fra deres ødipus"tid", så håber jeg, at I kan kommentere, på nogle af de spgml.. Snarest.. Jeg håber I har haft bogen "Sofkles- Ødipus" Her spgml Sofokles, Ødipus DET HASTER... ME... -
Skriftlig samfundsfag 2012
ForumindlægJeg har trukket skriftlig samfundsfag og vil først og fremmest høre, om der er nogle der har nogle ideer om hvilke emner den kunne finde på at tage op? Dernæst: Er der nogen, der har gode råd til hvordan man læser op til skriftlig samfundsfag? -
Alt om kemi
ForumindlægEksamen er lige om hjørnet, og ville sætte pris på lidt hjælp fra jer derude, der er gode til kemi... Har nogen spørgsmål, I gerne lige må svare på. SPØRGSMÅL 1: Forklar opbygningen af forbindelserne a) dichlor b) vand Vurdér hvordan polariteten af de to forbindelser vil påvirke ... -
Notater til Afsætning A
ForumindlægNogen der ligger inde med sådan nogle? så ville det være perfekt hvis jeg kunne få dem tilsendt :) -
sso - længde på referat
ForumindlægHej! Mit referat af bogen fylder 1½ side, er det ikke alt for meget? Jeg sys bare ikke jeg kan skære det mere ned uden at miste vigtige informationer. -
Normalside? HVOR MANGE ANSLAG?
ForumindlægHey har læst forskellige steder. Nogle sige 2200 nogle 2250 nogle 2400 hvad er rigtigt? Har hørt at det trækker meget ned hvis man ikke opfylder det givne antal sider... Så hjælp hvis i kan :) -
HISTORIE EKSAMEN HJÆÆÆLP
ForumindlægHej folkens:) Jeg skal her om ikke ret lang tid til FSA historie eksamen, og er helt lost. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ud over at læse i min bog, for når jeg læser, har det det som om jeg ikke får så meget ud af det. Håber nogle kan give mig nogle gode links omkring dette:) -
Matematikaflevering
ForumindlægJeg skal aflevere en matematikopgave om nogle uger. Men opgaven er meget svær og jeg har brug for hjælp til et par opgaver. Jeg har vedhæftet en fil med et word med en tegning som jeg har til rådighed. a) bestemt lOPl b) Område B skal indhegnes. - Bestem den samlede længde af indhegningen ... -
Guide til LaTeX
ForumindlægHej, jeg har set de to andre tråde om LaTeX (hvorfor skal det iø skrives sådan), men jeg kunne godt tænke mig en guide, hvor I viser det mest basale. Det kunne fx være en oversigt, hvor der var en helt masse eksempler. -
Engelsk brevkasse
ForumindlægHar en tekst som jeg skal oversætte til en brevkasse, men ved ikke helt hvordan man gør. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg er forfærdelig bekymret over, at min kone måske er mig utro. Det er endnu ikke lykkedes mig at afsløre hende, men jeg er sikker på, at hun har en affære med sin chef. Hun... -
Lave en sætning med 10 adv.
ForumindlægDamm.. kan ikke lave en hel historie, da hele bare bliver korte sætninger... nogen som kunne hjælpe ?
