Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 14041 til 14060 af 32040
-
Terrorangrebet 9/11 - hjælp til kilder
ForumindlægHej! Jeg har lige i dag fået min problemformulering til SRP udleveret! I den forbindelse ville jeg gerne høre, om der var nogen, som har nogle gode råd eller ligger inde med nogle gode kilder. Jeg skriver i øvrigt i fagene Engelsk A og Historie A Problemformulering: Du bedes give en kort his... -
hjælp med felj
Forumindlæghej jeg vil gerne blive bedre til engelsk jeg vil gerne vide hvad jeg gør forkert sådan jeg kan blive bedre såp det kunne være rart hvis i sagde hvilke fejl der er i denne tekst :) My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community... -
Bob marley i SSO
ForumindlægHejJeg har tænkt mig at skrive om bob marley i min større skriflig opgave under faget Engelsk... er der nogen der har skrevet om Bob marley.. er der nogen der ikke kan anbefale at skrive om ham! er det dumt! måske svær at score en god karakter når man skriver om personer! -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku... -
SIR-Model + Karantæne
ForumindlægGoddag allesammen! Jeg er nu godt igang med mit SRP projekt og er næsten færdig med den éne halvdel af min opgave, nemlig matematikdelen. Jeg arbejder med epidemier, influenza og SIR modellen. Jeg har lavet næsten alle dele af de spørgsmål der stilles til SIR modellen; opstilling, forklaring af ... -
optagelsesprøve HH
ForumindlægHejsa.. håber der en der kan hjælpe mig.. er simpelhen så nervøs..det er sådan at jeg står her og skal til optagelsesprøve på HH her om en uges tid.. jeg skal op i dansk, engelsk og matematik.. Jeg håber på at kunne være heldig, at der var en herinde der allerede havde været igennem en optagelspr... -
Hjælp mig :(
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der er nogle der går på HF som har haft skriftlig terminsprøv her nu. Jeg har meget stor problem med at skrev engelsk og dansk , da jeg har engelsk imorgen Håber der er nogle der ikke har noget imod at send deres stil´+ grammatik Og sorry hvis jeg spørger ... -
Growing up
ForumindlægHejsa - har trukket ''Growing up'' til engelsk mundtlig FS10. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal snakke om! kan godt lide at ha' noget specifikt at tale om. F.eks. en person, som jeg så kan research. Nogle der har en idé om hvad jeg kunne vælge som topic? M... -
Apartheid
ForumindlægER i gang med 9. klasses disposition til Mundtlig i Engelsk Har valgt emnet Apartheid og vil spørge om nogen kendte nogle engelske tekster hvor jeg kunne finde svar til disse spørgsmål What is apartheid ? How did Apartheid start? Where did the Apartheid exist? How many black people were at south... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Dansk, retskrivning og læsning
ForumindlægSå er eksamnen i dansk retskrivning og læsning også overstået! Hvordan gik det for jer? og er der nogen der kan fremskaffe en rettenøgle til dem? -
dho
Forumindlæghej er der nogle, der kunne være interesseret i at rette min dho for evt. fejl? -
Medicin-studiet - hjælp til valg.
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som her til sommer bliver student. Jeg er 18 år. Jeg ser at gennemsnittet for at komme ind på lægestudiet er på 9,... og 10,... Jeg har drømt hele livet om at komme på det studie, men det viser sig nu at jeg har kun et gennemsnit på 6,5. Jeg har i dag ikke vist for lærer... -
Synonymordbog??
ForumindlægHey!! findes der en online engelsk synonymordbog??? -
1 lille spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man:disse ting er ikke nødvendig på engelsk?? -
SSO
ForumindlægHej! Er der nogen som kender en side som studieportalen, bare på engelsk?? -
hjælp
Forumindlæghej folkens jeg har brug for hjælp ang. engelsk -
Citater
ForumindlægTæller citater med som ord i en engelsk essay? -
Matematisk student = ?
ForumindlægHej. Hvad hedder det på engelsk, hvis man er matematisk student? på forhånd tak
