Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 14141 til 14160 af 23609
-
Global opvarmning
ForumindlægI skolen har jeg om global opvarmning i forbindelse med en projektopgave og ville høre hvilket produkt i kunne anbefale til en fremlæggelse. Nogen andre idéer end et simpelt fysik/kemi-forsøg? -
Elproduktion og samfundets elforsyning
ForumindlægHej, jeg skal snart op i fysik/kemi, men jeg kan helt ikke forstå de her to emner. Hvilke ting skal jeg komme ind på, og især hvilke forsøg jeg skal bruge. Tak for hjælpen :) -
Cyklen
ForumindlægHej, der er 2-3 opgaver i fysik, jeg ikke kan finde ud.. håber at der nogen der kan hjælpe... er lidt håbløs opgaverne ligger på linket, da der også er tegninger: http://peecee.dk/?id=38075 på forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal om en månedes tid til fysik eksamen på folkeskolen.,. og det er praktisk er der ikke noget jeg kan gøre.. hvad skal jeg gøre... Kan i give nogle gode råd eller vejlede mig.... -
Elastikspringeren
ForumindlægHej, jeg er gået i stå med en fysik opgave og håber jeg kan få lidt hjælp. Jeg har løst noget af opgaven, men kan ikke komme videre. Tak på forhånd. -
Ioner og salte
ForumindlægHej! Skal til fysik/kemi eksamen om ikke så længe. Hvor mange forsøg skal man mindst lave? Evt nogle der har nogle forsøg man kan lave til emnet Ioner og salte?... På forhånd tak -
Eksame 2007 :)
ForumindlægHejsa.. Jeg går i 9. klasse og til sommer jeg til mundtlig eksame i fysik/kemi.. så ville høre hvad for nogle forsøg synes i der vil være bedst at lave med hensyn til Magnetisme ? -
magnetisme
Forumindlæghej, er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det her fysik opgaver, da jeg ikke kan forstå det... opgaverne ligger på linket håber i kan hjælpe se link: http://peecee.dk/?id=40423 på forhånd tak -
KRAFTIG HÅRD SEX
ForumindlægVi har arbejdet med nogle væsker i fysik(sprit, vand, sæbe, eddikesyre, benzin, og olie.) Og jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp med svarene til disse opg da opgaven skal mindst fylde en side. -
Atomkraft
ForumindlægHeij. jeg skal snart op til fysik eksamen i fsa. Er der nogen, som kan forklarer mig, hvad atomkraft er og hvad det hører under? EVT. hvilket forsøg jeg kan lave? på forhånd tak. -
Prøve
ForumindlægHej. Jeg får inden for de nærmeste dage en prøve i fysik. Jeg vil bare høre om i har en god ide til hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak Malfoy -
Kræfter
ForumindlægJeg skal snart til årsprøve i mundtligt fysik, og i et af spørgsmålene står det, at jeg skal gøre rede for sammensætning af (parallelle) kræfter. Jeg er ikke sikker på hvad der menes med dette spørgsål. -
Acceleration
ForumindlægHej deude Jeg skal op til fysik b mundtlige imorgen og håber der er nogle der kan hjælpe mig med at finde et eksempel til mig om beregning af acceleration og regne den ud til mig Det haster virkelige På forhånd tak -
Gitterformel, HASTER
ForumindlægHeeej Skal op til mundtlige fysik imorgen og skal give et eksempel på anvendelse af gitterformlen dsin(0m)=m*lambda Håber der er nogle der kan hjælpe mig På forhånd tak -
Middelværdien af Lis
ForumindlægHejsa.. Jeg har et problem. Jeg kan ikke huske metoden for at finde middelværdien. Jeg har fysik på C og skal finde middelværdien af en ligning.. Er helt lost. Nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak :) -
Bedømning eksamen.
ForumindlægJeg skal op til en årsprøve eksamen. Og jeg skal op med en jeg absolut ikke kan udstå, og som jeg ikke kan være i samme lokle med. Så ville høre, bliver man bedømt på ens samarbejde med partneren man har i fysik? -
Besvaret eksamen ark
ForumindlægJeg leder efter nogle besvaret eksamens ark fra de tideliger år i fysik 3 årig høj. En der kan hjælpe med hvor jeg kan finde dette? -
9.klasses transformation spørgsmål?
ForumindlægHvad er høj spædning? og lige et spørgsmål til - skal nemlig op til fysik/kemi mundtlig på fredag.. strøm over store afstande ( modstand sættes i kredsløb? hvordan laver jeg denne forsøg.. håber nogle vil hjælpe mig ? -
Diffusion..
Forumindlæghejsa.. er der nogen der gider forklare mig hvad diffusion er? Det skal være sån at en 8. klasses elev kan forstå det der står en smule om det i min fysik/ kemi bog, men vil gerne vide mere (: -
Help me
ForumindlægHar fysik/kemi eksame imorgen. og jeg vi bare lige spørge. hvis jeg nu trækker radioaktivitet. hvilken gode og enkle forsøg kan man lave.?? og hvad kan man sige om det periodiske system? -Tak!
