Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1401 til 1420 af 57177
-
matematik på stx og htx
Forumindlæghej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau? -
Noter til 2 tekster i tysk!
ForumindlægHej!Er der nogen herinde, som har noter el. kort referat til novellerne:* Wir wollen es uns schön machen af Angelika Kitsch.* Es ist 15 Uhr af Christa Moog.HASTER..... -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægGoddag alle sammen :) Jeg vil blive glad, hvis der er en der har tid til at se nedenstående dansk-engelsk oversættelse igennem :) Den oprindelige danske tekst:: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort. En organisat... -
Noter til eksamen søges..
ForumindlægHej.. Er der nogen der har lavet oversigt over diverse emner til 1- årigt matematik A-niveau, som er brugbart til eksamen. Så er jeg intresseret i dem. Hvordan vil eksamenspørgsmål lyde og andre god råd til mat A mundtlig eksamen. Tak på forhånd! -
Dansker
ForumindlægHej Er der nogen der har en analyse På tegneserie dansker af haldan pisket jeg må låne Syntes den er svær -
Udførlige noter Romerriget?
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ligger inde med nogle så udførlige notater at jeg slipper for at læse op på emnet. Har selv bogen Romerriget af Knud Helles, men hvis noterne dækker fra start til slut, er det ligemeget hvilken det er fra. Det skal siges, jeg kender intet til Romerriget!:/ Please email ... -
Fra 1.g stx til 1 hf
ForumindlægJeg tog direkte på gymnasie efter at have afsluttet niende klasse. Ligenu går jeg på stx (naturvidenskabelig retning), men har fortrudt det, da jeg ikke synes, at stx er noget for mig alligevel. Spørgsmålet er om jeg kan tage skifte over til hf i stedet for, selvom jeg ikke har gået i tiende kl... -
Matematik på A på STX
ForumindlægHej :-) Jeg har tænkt på, at vælge matematik på A niveau på STX, men jeg er lidt i tvivl om hvor svært det faktisk er. Er der nogle af jer, som kan fortælle mig lidt om det? Og om hvor svært det faktisk er, og skal man være total meget nørd til matematik? Tak på forhånd! -
forskel mellem stx og HF
Forumindlæghej, jeg skal til at beslutte mig, hvad for et videregående uddannelse jeg skal tage efter skolen. derfor vil jeg gerne spørge jer om, hvad forskellen er mellem stx og HF med venlig hilsen Jg0005 -
Nogen som har noter til International Økonomi?
ForumindlægHejsa Er der mon nogen, der har noter til International Økonomi, som jeg gerne må låne? Jeg ser frem til at høre jer. -
Organisation af noter, opgaver mm.
ForumindlægHej,\n\nJeg tænkte på om der var nogen der kunne give nogle gode råd mht. hvordan man kan organisere sine papirer fra skolen. \n\nMange tak! -
Dansk A eksamen 13. august 2014 m. Netadgang
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaverne fra eksamensættet fra Dansk A eksamen 13. august 2014 m. Netadgang? Tak på forhånd. -
STX B-Niveau 2010
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med en opgave fra "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik 2010 STX B-Niveau". Opgaven hedder 3.004 og lyder: "En eksponentielt aftagende funktion er givet ved f(x)=100*e^-0,2*t" "a) Bestem halveringskonstanten" Kunne fedt ... -
HF-enkeltfagskarakter til STX?
ForumindlægHej. Jeg går ikke i skole pt, men skal starte i 3.g efter sommerferien. Imellem tiden vil jeg gerne tage HF-enkeltfag (f.eks. religion) sådan jeg slipper for faget i 3.g. Spørgsmålet lyder således: kan man overføre en HF-enkeltfagskarakter til STX? -
Dansk stil. Grammatik. Hjælp.
ForumindlægHej! Har en dansk stil til onsdag, jeg er ikke gramatik ørn, så vil i ikke hjælpe mig? Tak på forhånd ('; Stilen: Musikken kalder … Musikken betyder meget for en masse mennesker, den styrer vores følelser. En rytme og en tekst kan styre om vi skal være glade, irriteret, lettet, s... -
C Samfundet Noter.
ForumindlægHej (: Jeg sidder her og skal snart til eksamen i samfundsfag og ville høre om der ikke var nogen der havde nogle fede noter til bogen "C·Samfundet". Vedkommende vil rede min dag (; På forhånd tak. frederik -
Nogle der har noter til disse tekster?
Forumindlæghej, jeg skal snart til mundligt eksamen og jeg vil lige høre om der var nogen der har refaret eller noter til disse tekster?Thebedi and PaulusRomeo and julietThe pain never goes awayPotato PeopleProved innocentAnimals in CanadaDad proud od son´s heroismAmish adventureDansih mom finds New York do... -
Spansk eksamen - noter
ForumindlægHola alle!Så er der jo snart mundtlig eksamener, for mit vedkommende, er den første spansk!Jeg mangler noter til de tekster vi har opgivet i forbindelse med eksamen, så derfor ville jeg hører, om nogle har nogle noter til de nedenstående tekster! Eller kender til nogle sites, hvor jeg kan finde i... -
Hvad gør man når man ikke kan skrive noter?
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af at skrive noter, jeg skriver alt for meget. Er der noger der har nogle tips? -
Medicin - noter på pc eller i hånden?
ForumindlægHej medicinstuderende (o. lign.) på SP! Jeg ville høre, hvorledes I foretrækker at tage noter (til fx forelæsninger eller derhjemme) på medicin-studiet? Især tænker jeg på 1. semester med kurser som basal humanbiologi, cellens kemiske komponenter og tidlig patientkontakt + førstehjælp. Hvorlede...
