Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1401 til 1420 af 181597
-
Supplerende matematik (Ikke bestået).. Men??
ForumindlægHej! Jeg har fra vinter-sommer 2018 læst matematik C-B, da det er et krav at have haft Matematik B på studiet jeg ønsker at søge ind på (Informationsteknologi) Jeg har dog været uheldig med en nervøs forsinket mundtlig eksamen i integralregning, og derefter en nedbrudt computer i den skriftlige... -
Internet brug under skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Ved nogen hvor meget adgang man har til internettet til eksamen? Kan jeg f.eks gå ind på Google og finde formler frem? Er der bestemte hjemmesider man ikke må gå ind på? Har forgæves søgt allerede herinde. :) -
Matematik eksamen hf B 26/5
Forumindlægda der ikke rigtig er kommet en gennemgang af denne eksamen op nogen steder endnu, så her kommer en lille weekends opgave til alle jer matematik glade mennesker :) opgaven findes her: www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110526%20hfe111_MAT_B.ashx mine besvarelser: - 1... -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
skrift eksamen B niveau ?
ForumindlægHejsa. Nogen der har været op til skrift eng B stx, her i sommers ? el. evt. ved hvad emnerne er, er jeg meget intresseret i at vide dt :), -
Fransk skriftlig eksame fra 2011
ForumindlægNogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak! -
Skriftlig eksamens emner 2016
ForumindlægHej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd -
HTX skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen :-) jeg kunne rigtig godt tænke mig at spørge jer om i havde opgavesættene for skriftlig dansk HTX 2009 og 2010. tusind tak for hjælpen :D -
Skr. eksamen VØ A igår - løsningsvejledning!
ForumindlægHej alle, Ja så var det jo igår, der blev afholdt skriftlig eksamen i VØ på A niveau - først og fremmest, hvad synes i om den? Jeg synes godt nok virkede let let ift. mange af de opgavesæt, vi ellers havde fået.. Men nu til den egentlige spørgsmål - ER DER NOGEN DER LIGGER INDEN MED LØSNINGSVEJL... -
Dansk skriftlig eksamen - utilfreds med karakter
ForumindlægHey ppl Som der på overskriften nok ses, så er jeg utilfeds med min karakter i dansk skriftlig eksamen. Jeg fik 4 for den. Men synes slet ikke at den er nede på de lave karakter overhovedet. Jeg ville derfor spørger om der er nogle af jer, som måske gad at læse og vurdere den? Er ikke så me... -
Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'
ForumindlægHej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen? -
matematik A
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og gruble over disse to spørgsmål fra min matematik opgave. Jeg har fået løst opg a, men aner ikke hvordan jeg skal bevise konstanten c. (opgaven er vedhæftet) :) -
Har jeg bestået matematik b-niveau?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik b? Følgende karakter: Årskarakter: 4 skriftligt 02 mundtligt eksamen: 00 skriftligt. Har jeg så bestået matematik b? For mig giver det samlede gennemsnit 02. Tak på forhånd. -
Eksamen 2009 - retfærdigt???
ForumindlægHej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s... -
Eksamens Power Point teknologi A
ForumindlægHeej :) På torsdag skal jeg op i teknologi A eksamen, hvor eksamens formen går ud på at man skal vise at man kan de faglige mål i teknologi. De faglige mål for teknologi A lyder: - Analysere og dokumentere en samfundsmæssig problemstilling og anvende metode til systematisk produktudvikl... -
matematik c, eksamenssæt med udregninger
ForumindlægHej alle, Skal til skriftlig eksamen på mandag og dumpede i går mundligt. Vil meget gerne have nogen gamle eksamensopgaver med udregninger, så jeg kan se hvordan de forskellige ting bliver løst. Skal sidde og terpe nu. Kan nogen hjælpe?? -
hjælp til skr. matematik eksame
Forumindlæghej alle sammen håber der er nogle derude der kan hjælpe mig :) mit problem er at jeg snart skal til eksamen i matematik på B niveau på hhx jeg ville så høre om der var nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver der er blevet løst som jeg så kunne bruge som notat da jeg selv overh... -
dansk skriftlig
Forumindlægfor 4 år siden var jeg oppe i dansk og fik 6 i skriftlig og 5 i mundtlig... nu har jeg taget dansk om, men vil lige høre om jeg behøver at går til skriftlig dansk fordi det er en bestået fag -
Matematik B-A supplering - men dumpet b?
ForumindlægHej. Jeg dumpede Matematik B med et 00 til skr. eksamen og fik ellers 00 og 02 til årskarakter på hhx. Jeg er i gang med at supplere Matematik 0-B på DTU hen over sommerferien - har eksamen om to uger. Men mit spørgsmål er, om jeg kan læse Matematik B-A selvom jeg dumper til eksamen... -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx
