Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14181 til 14200 af 38620
-
HJÆLP MIG:D
ForumindlægJeg har et billede som hedder: Albrecht Dürer, Der heilige Hieronymus i studerekammeret, 1514. Jeg syens det er et svært billede og kan derfor ikke finde budskabet. BUDSKAB - hvilken holdning udtrykker kunstneren til det tema, han har sat på dagsordenen? - Hvilken holdning, hvilke livsvær... -
Hvad skal jeg skrive om?
Forumindlæg -
forklar
ForumindlægHvad viser billedet er gået i stå -
Hjælp!! brug for kloge hoveder
ForumindlægHej , det kunne være dejlig hvis nogen kunne læse min aflevering har brug for hjælp med grammatikken, komma, osv In diesem Sommer habe ich in Marokko gewesen. Mein ältester Bruder und meine Mutter haben von Kopenhagen nach Marokko geflogen, wo ich und meine Bruder und meine Vater übern... -
grammatik
ForumindlægDas Mobiltelefon - Smartphone - Tablet - lieben Kindern gibt man viele Namen eller hedder det lieb Kind hat viele Namen -
Sådan foregik eksamen
ForumindlægJeg svarede en person den 11. juni, at jeg nok skulle skrive tilbage når jeg havde haft min eksamen. Det fik jeg ikke gjort og det er jeg meget ked af. Håber at pågældende fandt ud af det! Men: 1. Jeg trak en tekst (kendt) samt et kunstværk. 2. Jeg analyserede teksten, ud fra de noter jeg havde ... -
Borgerrepræsentationens adresse (Frederik 7)
ForumindlægAllernaadigste Konge! De Raadgivere, Deres Majestæt har arvet fra Deres Forgjænger, ere ikke i Besiddelse af Folkets Tillid, ligesaalidt i det egentlige Danmark, som i Slesvig og Holsteen; de daglig mere fremtrædende sørgelige Frugter af deres Regjeringssystem har maattet undergrave enhver Tr... -
OVersættelse
ForumindlægHeyy.. Nogen Der Vil Se Min Tysk Oversættelse Igennem -
Meget kort stil?? plzz
Forumindlæghej, håber I vill rette min stil. Jeg er stort set meget dårlig til Tysk. Håber i vil rette det. Måske kender i den og den første eren oversættelse. Den kan i godt droppe hvis i ikke gider... og i må have en god dag :D ps: Den skal afleveres imorn!!!1. Milena Moser ist eine junge Schweizerische A... -
Analysedelen i danskopgave
ForumindlægHej! Jeg er igang med min danskopgave (2.års), som skal afleveres imorgen. Jeg skal analysere og fortolke "Foran alteret", hvilket jeg sagtens kan, men hvordan! Altså, hvordan skal jeg gøre det? Skrive det som en litterær artikel? Eller må jeg sætte det op i punktform og bare skrive Kom... -
Brexit (SRP)
ForumindlægHej Jeg overvejer lidt at skrive om Brexit i SRP (Samfundsfag A, Engelsk A), men er i tvivl om hvad man kan undersøge/analysere i samfundsfag? Min overordnet ide er, at forsøge at forklare, hvorfor valget endte som det gjorde I engelsk tænker jeg, at analyser to forskellige taler fra hhv. ja ... -
Hvad skal I op i?
ForumindlægHej til alle jer (u)heldige elever der skal til eksamen her snart :) Hvad skal I op i? Jeg har selv lige fået det at vide: Biologi (yeah!) og TYSK?! ('oh skræk, oh ve' hvad sker der?!...lad mig dog lige leve lidt længere endnu) Er I heldigere end mig; lad mig høre og luk endelig jeres f... -
hjælp til oversættelse
Forumindlæghej . nogen der kan hjælpe med at oversætte denne tekst? "den amerikanske litteraturs sjæl" Saul Bellow, døde sidste år i en alder af 89 år. Saul og forældrene, som var russiske jøder, var emigreret til Canada i 1913, og da han var otte år gammel, flyttede de til Chicago, hvor han, som... -
Smiler sød :) nogen der vil læse igennem?
ForumindlægHej jeg har en oversættelse for i tysk. DEt er en tysk tekst der skal oversættes til dansk, og jeg forstår det ikke helt, for det hele lyder ret kompliceret, men jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med at læse igennem, og fortælle evt. lidt om det går ud på, og rette lidt i den danske tekst? ... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHar du problemer med de tyske verber? Synes du stavning er svært? - eller er den engelske eller tyske oversættelse (for ikke at tale om stil) svær at komme igennem? Så er jeg her for at hjælpe:) Nu da jeg efter at have afsluttet en sproglig studentereksamen med 10,5 starter på en videregående u... -
sig farvel i tide gennemlæsning?
Forumindlæghej:) er der nogen der gider læse min analyse af novellen sig farvel i tide? På forhånd tak:) -
fortolkning
ForumindlægLige et dumt spørgsmål....Men hvad er det nu en fortolkning er.... kommer altid til at blande den sammen med analysen.... -
SKAM
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af sæson 1 af tv-serien SKAM, som jeg kan bruge til inspiration? -
SKAM
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af sæson 2 af tv-serien SKAM, som jeg kan bruge til inspiration? -
Velfærdsmodeller + økonomiske teorier
ForumindlægHej, Hvilke økonomiske teorier ville i gøre brug af i forbindelse med en analyse af velfærdsmodellerne?
