Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14241 til 14260 af 321608
  • Sputnikchokket

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver 3g AT lige nu, og har valgt emnet 'rumkapløbet' Situationen er den, at jeg igen/meget få kilder har, og en kilde omkring sputnikchokket ville være virkelig lækker. Hvor kan jeg skaffe sådan en, lige på faldrebet? mvh
  • reeksamen hf-enkeltfag

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået 00 i biologi mundtlig c-niveau. Øv øv Kan jeg gå op til en reeksamen hurtigt? Er reeksamen sammen med dem der skal til syeeksamen? Skal man selv tilmelde sig eller får man automatisk besked?
  • Økonomisk analyse

    Forumindlæg
    SRP Hovedfag: Afsætning Bifag: VØ Jeg skal lave en økonomisk analyse af et bryggeri som kun er et år gammelt, og derfor er der kun nøgletal for et år. Hvordan griber jeg det an?? Er der nogle som kan hjælpe??
  • Eksamen 3g.

    Forumindlæg
    Nu hvor det snart er eksamen, er det meget rart at være sammen med nogen eller snakke med nogen, der også skal til eksamen! Hvad med at give hinandens msn-adresser, også kan man diskutere og lære nye forskellige ting. Få hjælp til forskellige ting online! Hvad med den ide?
  • Tetrahedral eller oktahedral

    Forumindlæg
    Hej Hvis man har et metalkompleks, hvordan kan man så vide, om der vil være tetraederisk eller oktaederisk d-elektron konfiguration? Det er desværre noget min bog springer ret hurtigt over. Et eksempel kunne være komplekserne [MnF6]2- og [MnBr4]2- Vil sætte stor pris på hjælpen :)
  • deisme

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål ang. oplysningstiden og religion:Deisme: Gud har skabt verdenen men griber ikke ind i verdenes gangHvad menes der helt præcis med at Gud ikke griber ind i verdens gang.... Menes der at man ikke længere tror at Gud dømmer/straffer mennesket hvis man gør noget "forker...
  • Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?

    Forumindlæg
    Hey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu...
  • dfmængde..

    Forumindlæg
    Det er blevet lidt for længe siden jeg sidst lavede en definitionsmængde og skrev den ned. Jeg skal bestemme definitionsmængden for f(x)=sinx*sqrt(cosx) da cosx derved SKAL være positiv er det vel noget med at xE (-0,5pi;0,5pi) og så kan jeg ikke huske hvordan man skriver det op med "*npi&q...
  • Prim - Goldbach

    Forumindlæg
    Ét af de uløste spørgsmål om primtal er Goldbachs formodning: ”Ethvert lige tal større end 2 kan skrives som sum af to primtal”. Undersøg selv Goldbachs formodning. 4. Formulér og bevis delelighedsreglerne for 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 og 11 Det er nogle opgaver hvor vi har ...
  • 2.grads...

    Forumindlæg
    Undskyld forstyrrelsen mennesker.. Er der nogle der kan hjælpe mig med:e) ihttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0586SF.pdf
  • definition af teritær socialisering

    Forumindlæg
    teritær socialisering mener jeg bl.a. handler om den socialiserings rolle medier har på mennesker. Nogle der kan finde en kilde på det? Har ledt og ledt..
  • Nem og hurtig..

    Forumindlæg
    Heej mennesker :) Hvordan kan man finde ud af hvad ens genotype er?? min blodtype er 0 Rh negative. på forhånd taak for hjælpen :)
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Kan i være søde at hjælpe mig?I forbindelse med kernekraft, hvordan sikrer man, at mennesker ikke udsættes for skadelig stråling?
  • Tysk :) kig forbi!

    Forumindlæg
    Hej i søde mennesker.. Nogen som er gode til tysk og kan læse min korte stil igennem :)
  • Bevægelse med konstant acceleration

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, som kan hjælpe mig med nedenstående opgave: Den menneskelige krop kan overleve en acceleration traume hændelse (et pludselig stop) hvis størrelse af acceleration er mindre end 250 m/s^2.Hvis du er udenfor en billykke med en initial hastighed på 105 km/t (65 mi/h) og du bliver...
  • parabel med en konstant

    Forumindlæg
    Hej.........jeg har et fået et spørgsmål, jeg ikke selv kan regne ud......håber I kan hjælpe ;) parabel med en konstant på -0,465 og skæringer af X-aksen i punkterne 29,99 og 16,79 Mvh Thomas
  • help

    Forumindlæg
    bestem det mindste tal a, så x^4 + 2x^3 + a ≥ 0 for alle x E R
  • Kvantitativ og Kvalitativ

    Forumindlæg
    Heej derude!! er det her rigtig: kvantitative (empiri, statistik, tal) kvalitative (faglig bøger, videnskabelige kompendier).
  • Brøker

    Forumindlæg
    Angiv følgene tal, som uforkortelige brøker: 1. 26/22 2. 2a/4ab 3.-18/12 4.14a/12b
  • Iq-test

    Forumindlæg
    Hej... Jeg vil gerne vide hvad min iq ligger på, er der så nogen der ved hvor jeg kan tage den pågældende test?på forhånd- takJohan