Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 14281 til 14300 af 47924
-
24 t. EKSAMEN - demo, retssystem og menneskerettigheder
ForumindlægHej alle Har trukket demokrati, retssystem og menneskerettigheder. Handler om terrorpakken, hvor nogen mener at den krænker privatlivet og retsstaten ved at man begynder at overvåge folk mere. Nogen som har forslag til, hvad jeg skal huske at have med i dette emne? Og hvad man evt. kunne perspek... -
Facit til HF Mat B eksamen 2012 August
ForumindlægJeg leder specielt efter svarene til opgave 1-6, da det er dem, som vi skal lave. Jeg håber virkelig, at nogle af jer har dem eller ved, hvor man kan finde dem. :) Jeg vil blive evig taknemmelig, hvis der var en, som kunne finde mig dem! :) Mange mange tusind tak på forhånd! :) -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N... -
Kursus i mat a samtidig med gymnasiet
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle der ved om man kan tage et kursus (Nordsjælland/Lyngby) i mat a eller kemi B niveau, samtidig med at jeg går på gymnasiet? Har behov for hjælp i kemiB og MatA men ved ikke hvordan jeg skal få det, samtidig m... -
Et par dage inden skr. eksamen mat A niveau
ForumindlægHej, På fredag skal jeg til skriftlig eksamen i matematik A niveau på STX. Nogle råd til hvad man lige kan gøre her i de kommende dage, så man er 100% klar til eksamen og til at score 12-tallet? PS: jeg har regnet 17 eksamenssæt og samtlige vejledende opgaver fra EMU tak :) -
Tysk A - Eksamens stil, Robert Fisher vurdering?
ForumindlægJa så lagde jeg også min ud, vil da gerne høre noget feedback det godt at være forberedt :) -
Eksamen maj 2008 (Alvor og spøg) - bedøm den venligst
ForumindlægDet lader til, at jeg ikke er den eneste, der er RET så chokeret over eksamensresultatet i skriftlig dansk, hvorfor jeg nu ligger min opgaver herinde, for at få en vurdering med kommentar tak.....: Alvor og spøg _________________________________________________________ Ingen alvor uden spøg! Hv... -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Forsøg
ForumindlægHey. nu skal jeg jo op i fysik eksamen i folkeskolen på Tirsdag. så ville jeg lige, hører om nogle af jer kunne nogle forsøg om -transformation. -vekselstrøm. det er så indenfor eletromagnetisme og transformation. Hvis det skulle være, kunne i jo også sende nogle notater eller andet til mig. på... -
Eksamen: Får normalt 12, men fik 4 pga. en kronisk sygdom? Hjælp
ForumindlægHej! Jeg har lige været til eksamen og har allerede fået sbar for min læseprøve. Jeg lider godt nok en kronisk sygdom, som gør, at jeg skal tage nogle piller før en prøve eller bliver min hjerne MEGET dårlig til at koncentrere sig pga. jeg får noget lignende angst.. Men jeg havde ikke fl... -
Matematik A eksamen i dag fredag d. 11 December?
ForumindlægEr der nogen der lægger inde med (de rigtige) besvarelser til STX Matematik A eksamen i dag d. 11 December? Jeg syntes godt nok den var svær, men tror alligevel det er gået OK. Det ville være rart at se om jeg skal være bekymret eller bare kan slappe af :) -
Kinetisk molokyleteori
ForumindlægHej Alle! Da jeg læser op til fysik eksamen er der noget jeg desværre er kommet i tvivl om, og ikke kan finde en sammenhæng mellem. Hvad er det nu Kinetisk molokyle teori er? MVH Gustav -
Dumpet optagelsesprøve
ForumindlægHej! Hvis man er dumpet til optagelsesprøven til HTX, og man nu score nogle virkelig flotte karakter til selve afgangseksamen, kan man så godt søge ind efter eksamerne med de nye karakter? Eller skal man i 10?? Har man ikke en anden mulighed for at komme ind på et gymnasie selvom man er dumpet? -
The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!
ForumindlægHåber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp. -
Gode ideer til et klaver/sang nummer til eksamen i Musik B??
ForumindlægJeg skal til sommer til studenter eksamen og min lærer har foreslået at min veninde og jeg spiller et nummer sammen. Hun spiller klaver og jeg synger. Han foreslog Can't make you love me, men vil hører om I ikke har nogen ideer til nogen sange?? Der kan spille med kun klaver og sang og s... -
naturfaglig eksamen forsøg til power-tox og at lagre energi
Forumindlæghej vi er 3 piger i 9 klasse som skal op til naturfalig eksamen her i maj og skal finde et par forsøg omkring power-to-x og at lagre energi ende for emnet bæredygtig natur forsyning. Så det ville være en kæmpe hjælp hvis i havde nogle gode ide til nogle gode forsøg mange tak -
Matematik A, HHX, Eksamen, 27. maj 2008
ForumindlægHej Nogle som ligger inde med en besvarelse til ovenstående eksamensopgave? Har brug for akut inspiration. På forhånd tak. -
Atomkerner og atomer, Vejen til fysik B2, Opgave 58, side 80, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
Forumindlæg58. a) Hvor mange atomkerner er der i 5 g R-226 ? b) Hvor mange atomer er der i et kg carbon ? Jeg synes ikke at bogen giver nogle ledetråde til hvordan, man skal besvare spørgsmål a) og b). På forhånd tak -
HJÆLP MIG, please!!!!
ForumindlægJeg er lige startet på gymnaiset i en hf klasse.. jeg ved ikke om det er godt for mig at gå på hf eller hhx, fordi jeg er ikke god til de naturvidenskabelig fag og hellere ikke matematik. På hf skal jeg op i mat og nf = bio, geo og kemo det første år, hvis jeg ikke består, går jeg ikke videre t... -
Skr. Eksamen HF Mat C - 31.05.2013 - Opg. 6
ForumindlægHej Jeg har været til skriftlig eksamen i går, og jeg vil i den anledning høre om jeg har regnet en opgave forkert ud, fordi jeg er meget usikker på opgaven er løst rigtigt.
