Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 14301 til 14320 af 46442
-
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Regler
Forumindlæghalløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den? -
Dumpet SOP mundtlig
ForumindlægHej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse. -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Nogle "13-tips"?
ForumindlægHeyJeg skal, som sagt før her i forummet, op i biologi (c-niveau).Jeg klarer mig rigtigt godt i bio og ku derfor godt tænke mig at få karakteren helt op at ringe....Derfor er jeg interesseret i nogle tips til 13-tallet, ikke generelt, men kun om biologividen. Måske et lille guldkorn eller måske l... -
9 Klasse Noter
ForumindlægHey..!Jeg Skriver Fordi at jeg ikke har nogle Noter til Fysk AfgangsPrøve i 9 Klasse Så jeg ville høre om i havde nogle..? Håber i har..! Min Mail er : [email protected] Ellers Skriv hvor jeg kan finde dem..!På Forhånd TakkeR..!Christian -
Svimmelhed
ForumindlægJeg har i læseferien oplevet flere perioder med svimmelhed. Jeg er besvimet to gange og bliver nærmest svimmel hver gang jeg rejser mig fra siddende og liggende tilstand. Det sortner og jeg kan ikke finde rundt før der er gået 5 minutter.Tror I det har noget at gøre med, at jeg sidder så meget ne... -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
Hvad betyder 1.g?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et ret simpelt spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med. Jeg har klaret det dårligt (i hvert fald under forventning) her i de to første standpunktskaraktere på stx, 1.g...Det har slidt på min selvtillid og motivation. Jeg får af vide at jeg bare skal gøre det bedre ... -
dansk afgangsprøve!
Forumindlæghej 9.klasser :) Gik det godt til jeres afgangsprøver? Hvad valgte i? Jeg valgte reportagen og er selv meget tilfreds med det færdige resultat, men senere opdagede jeg at jeg havde omkring 4 små stavefejl og så tænker jeg bare, gør det en kæmpe forskel eller skal jeg ikke være nervør for ... -
International linje stx
ForumindlægHej :) Jeg overvejer lidt at skifte studieretning sådan så jeg kommer ind i den klasse som har valgt Samf-sprolig studieretning ( International klasse) Nu når det er en international klasse , rejser man meget rundt :) Jeg vil lige spørger om man har de samme muligheder som alle de andre klasser... -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
komme videre
ForumindlægHej Jeg går på HG og jeg skal op i eø eksamen. Med en optagelsesprøve, lykkes det mig at komme ind på HF. Hvis jeg ikke kommer til EØ eksamen, sker der/forhindre det at jeg kommer på HF ?? Eller har HG noget med HF at gøre.. Fx: hvis jeg får 00 til eø eksamen, kan jeg så ikke komme på HF, da je... -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ... -
Poststrukturalisme/Socialkonstruktionisme
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende narrativer.' Jeg skal skrive en opgave på 20 sider hvor det er mine analytiske evner der skal vurderes. Jeg skal via nogle fortællinger, analysere subjektiverings- og positioneringsmuligheder frem. Jeg har i mit teoriafsnit gennemgået diskurs, position og ... -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har en ide om hvilke emner som muligvis kunne komme til den skriftlige eksamen 2.g. Et emne kunne vel godt være noget om religions forskelle tænker(Muhammed sagen). -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
HVORDAN GIK DET SÅ?
ForumindlægNu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig? -
Kan jeg stadig blive student?
ForumindlægJeg skal op til den sidste eksamen i 3g d. 26. Jeg har dog ikke været op til NV prøven i 1 g. Kan jeg stadig blive student. -
Karaktervægtning
ForumindlægHej. Hvis man afslutter et fag på C-niveau, så vægter det 1, ikke? Vil det så sige, at hvis man har været til eksamen i det fag, at årskarakter tæller for 0,5 og eksamenskarakteren tæller for 0,5?
