Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14301 til 14320 af 39512
-
HA.jur vs jura
ForumindlægJeg har i længere tid været overbevist om, at en HA.jur med cand.etellerandet overbygning var det jeg ville. Men her på det seneste er øjnene faldet på jura på uni, som et alternativt. Jeg synes at begge former lyder spænende, da jeg både intereserre mig for økonomi og jura. (kunne godt tænke mig... -
SSO emne
ForumindlægHej, jeg sider og skal ahve valgt emne til SSO i morgen på HF b.niveau. Jeg ved jeg ville skrive i matematik da jeg synes det er spænende, men hvad er endelig spænende? ja jeg synes bare det er selve matematike som er interesant, synes ikke lige der er et specifikt emne. Kan godt lige det med at... -
Gratis lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg vil blot lige gøre jer flittige studerende opmærksom på et nyt og helt gratis initiativ for alle jer der har problemer med matematikken. Det drejer sig om en gruppe erfarne gymnasielærer.. Min storbror er selv en adjunkt i matematik og en af de frivillige gymnasielærere bag initiativet :... -
Definition af "bestået"
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ønsker at komme ind på en uddannelse der har matematik b som et af kravene. Nu forholder det sig imidlertidigt sådan, at jeg til den mundtlige eksamen i matematik b fik 5 og til den skriftlige fik 9.Når der så står at "Specifikke adgangskrav er matematik og en... -
Hjælp tak hurtigt
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i matematik på c niveau i morgen, og skal have det på B-niveau i 3.g, vil den karakter imorgen så komme på mit eksamenspapir? -
Mundtlig eksamen - hvor lang tid
ForumindlægHej! Hvor lang tid har man til forberedelse og eksamination i 3-årigt højniveau i matematik på gymnasiet? I tvivl om det er 30 min. eller 24 min.? -
HJÆLP!! MMatematik flex c
ForumindlægHej derude. Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik C på flex modul 1,2 og 3 selvfølgelig mod betaling. Virkelig VIGTIGT! -
HILFE.
Forumindlæger der nogle der har nogle notater med matematik på A niveau på 1.g plan. Jeg går i 9.ende og jeg vil se hvor svært/let det er ,om jeg vil kunne følge med.. -
Årsprøve
ForumindlægSkal man også bevise sætninger i skriftlig matematik årsprøve (A-niveau 1.g)? Eller er det udelukkende opgaveregning man testes i? -
HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:) -
uvm?
Forumindlæghey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der.. -
uden hjælpemidler
ForumindlægHej er der nogen der ved nogenlunde hvilke formler man skal kunne uden hjælpemidler til matematik 1-årig A-niveau?? På forhånd tak -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
help
ForumindlægEr der nogen herinde der sidder med retteark/udregninger/svar til matematik maj-juni 2007. Det er den der handler om Operaen. Jeg tilbyder gerne penge for det! -
Terminsprøve
Forumindlæghej, Jeg skal op i terminsprøve snart. Og vil virkelig gerne forberede mig til matematik: problemregning. Er der nogle gode hjemmesider som i kender, så jeg kan øve mig. Det er meget vigtigt for mig. Tak ;) -
Asienstudier - Japan
ForumindlægHej alle, Jeg har som mange andre færdiggjort min HTX, og vil nu drage videre til et universitet, så snart jeg er færdig med at arbejde som lærervikar i mit sabbatår. Spørgsmålet er dog: Er det muligt at uddanne sig som lærer i eventuelt engelsk (senere hen matematik) i Japan med denne bachelor... -
økonomi vs. mat-øk
ForumindlægHej! Jeg overvejer pt. hvilken videregående uddannelse, jeg skal tage, men har nogle spørgsmål: Er økonomi-uddannelsen mere politisk orienteret på KU end i Århus, og er der mere matematik det ene sted? Jeg kan rigtig godt lide matematik og har derfor også overvejet mat-øk på KU, men er i tvivl om... -
SSO, tilrådeligt?
ForumindlægHej alle.Jeg overvejer at skrive SSO i matematik. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, hvis I gad skrive jeres positive/negative erfaringer med at skrive i matematik.Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om nogen har skrevet om pi? Kan det anbefales?Mvh Sabrina
