Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 14341 til 14360 af 39386
  • OPTAGELSESPRØVE

    Forumindlæg
    Hej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!!
  • Sker der noget hvis jeg ikke består årsprøven ???

    Forumindlæg
    Heej folkens, jeg går nu i 1.g, hvad nu hvis jeg får 00 i matematik årsprøven , kan jeg så risikere at gå 1.g om ??
  • Eksponentiel udvikling - hvad fortæller størrelsen a

    Forumindlæg
    Jeg har denne opgave i matematik, hvor jeg virkelig ikke kan finde ud af, hvad man kan sige størrelsen a fortæller i de tre eksponentielle udviklinger. Har vedlagt et billede.
  • Hjælp mig!

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg er en pige der ikke kan bnoget matematik hvordan kan jeg blive bedre til det. når mine lærer er nogen røvhuller? please hjælp. :D
  • Grundbogs anbefaling

    Forumindlæg
    Nogle der kan anbefale en god grundbog til Matematik A for HF, som dækker hele pensummet? Den skal også have øvelsesopgaver med facit.
  • Brug for hjælp asap!!!

    Forumindlæg
    Heyo, jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Der er et billede linket til som forklarer det hele. :D Værdsætter al hjælp!!!! https://gyazo.com/139b8ed122b5dd5868fdbefa4867bc68
  • Potenser og rødder

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har nogle gode, og let forståelige noter, om potenser og rødder i matematik? jeg har pt om regneregler.
  • Terminsprøve 2015 engelsk A

    Forumindlæg
    Jeg har lige været til terminsprøve tidligere i dag, men er fuldtstændig på bar bund omkring hvordan det gik! Engelsk plejer at være min stærke side - men i dag har jeg ingen anelse om hvilket karakter som bør blive givet for min besvarelse. Er der nogen som gider at tage sig tid til at se den i...
  • Fysik opgave!!

    Forumindlæg
    En xylofon er et musikinstrument, der består af en række træstave. Når man slår på en af stavene, udsendes der en tone. I en simpel model er stavene udformet som rektagulære stave med højden h og længden L. Når træstaven anslås, fremkommer der en tone med frekvensen f, hvor: f=1,028*(h/L^2)*v og ...
  • FSA DANSK 2009

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har skrevet en stil af de 5 underemner, som tilsvarer Folkeskolens afgangsprøve 2009 i dansk? 1 - Gengæld 2 - "Ungdum" 3 - Oversvømmelsen 4 - Rockeren og trailerkongen 5 - Pigen med klumpfoden - Det vil være mega fedt, hvis en af jer herude har og...
  • En der en der vil rette min oversættelse fra dansk til engelsk.

    Forumindlæg
    Er der en sød sjæl der vil rette min oversættelse. Det er det danske jeg har oversat til engelsk. Den er ikke spor lang. Tak på forhånd. =) Jeg har vedhæftet filen:
  • Tysk på højniveau

    Forumindlæg
    Jeg overvejer at vælge tysk på højniveau (Fortsættersprog) næste år... Er der nogle der ved hvordan sværhedsgraden er i forhold til 2.g's? Og hvor stort er pensum? Tak!
  • Differentialligning + punkt

    Forumindlæg
    Hey. en integralkurve til differentialligningen: dx/dy = (y / (y-1)) går igennem punktet P(1,2) Bestem en ligning for tangenten til denne kurve i punktet P.. hjælp please
  • Jeg har brug for hjælp.

    Forumindlæg
    er der nogen der kan komme med ide til at blive bedre ytil at skrive stil
  • ligning + faktorisering

    Forumindlæg
    Bestem samtlige løsninger til følgende ligning ved hjælp af en division og en sfterfølgende faktoriseringx3-3x2-4x+12=0 idet x = 3 er en løsninghvordan løses denne?
  • Bryder det med SP vilkår?

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået hjælp her inde til en spansk afl. via nogle rettelser af mine spanske sætn. ?. Hvis det er snyd ville jeg sætte pris på at mine indlæg blev slettet, da en dreng fra klassen har ondt i ***** og truer med at sige det til min spansk lærer. :) Mvh Søren
  • eksamen maj 2005

    Forumindlæg
    hey,ville lige høre om der ikke er nogen der har en eksamens opgave i dansk niveau a fra maj 2005???har temlig meget brug for den!!skal nemlig aflevere i morgen.mange tak på forhåndmvh cfc4ever
  • Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d...
  • Konkurrence- og deltagelsesdemokrati

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. \n\nJeg er ved at skrive en samfundsfagsaflevering. Den handler om konkurrence- og deltagelsesdemokrati. Jeg er ved at gøre rede for de to begreber men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg skal gå i dybden med det. Hvad kan jeg skrive om? Hvis jeg bare kan få nogle oversk...
  • Rapport

    Forumindlæg
    Hej,Jeg skal til at lave min første Biologi rapport, så jeg tænkte på om der ikke var nogen der gad at kigge på den/rette den????Der er nemlig også nogle ting jeg lige skal have på plads....Malfoyps. Det haster (som altid) da jeg skal aflevere den på fredag...

Søgninger relateret til matematik aflevering