Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 14341 til 14360 af 40404
-
HJÆLP!!!NOGEN DER KAN TJEKKE OM JEG HAR LAVET OVERSÆTTELSEN RIGTIGT???? (TAK PÅ FORHÅND)
ForumindlægTekst som skal oversættes: Zidane startede sin proffesionale karrier i klubben der hedder Cannes. Han har spillet i de efterfølgende klubber: Cannes, Bordeaux, Juventus og Real Madrid. Han har været 110 millioner EURO værd og har været kåret til verdens bedste spiller tre gange ( i 1998, 2000 og ... -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
NOGEN DER VIL TJEKKE OM JEG HAR LAVET ENGELSK OVERSÆTTELSE RIGTIGT? ( TAK PÅ FORHÅND )
ForumindlægVi meddeler Dem herved, at den ovennævnte ordre nu er klar til forsendelse. Ifølge Deres instrukser har vi pakket varerne i stærke eksportkasser, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Vi regner med at afsende Deres ordre med m.s. MANAGUA, som forventes at ankomme til London den 2 april ... -
Hjælp til tysk!! Jeg skal: 1. Schreibe über die Tätigkeiten der Zivildienstleistenden?
ForumindlægØhm aner ikke helt, hvad det er eller, hvad man skal skrive. Nogen der vil hjælpe på fohånd mange tak ! -
hjælp til tysk anaylse af "mach die augen zu und spring"
ForumindlægSidder lige nu til en 24 timers eksamen, hvor jeg skal lave en analyse af teksten "mach die augen zu und spring" - er der nogle der ligger inde med en analyse eller resumé af denne tekst der vil hjælpe??? -
tysk rett! help mee now!!! skal aflevere d. 3 jan
ForumindlægManchmal kann ich nach der Schule nehmen zu Einkauf mit meinen Eltern oder Freundin. Und ich spiele Handball und Fussball. Wenn ich wil sich entspannen, lese ich Bücher und wenn ich habe Zeit spiele ich auf meine Guitarre. Das zu Hause, tanze ich wenn ich bin glücklich. Ich höre viele Musik ... -
Aller sidste tysk stil nogensinde!! Assistance!
ForumindlægHej! Når jeg er (heldigvis) nået til det punkt hvor jeg skal skrive min aller sidste tysk stil ! Jeg er super glad, men jeg vil også rigtig gerne gøre det godt, da det har en stor indflydelse på min karakter. Jeg er absolut ikke en ørn til tysk, men jeg håber at nogle af jer derude er, for jeg vi... -
TYSK - RETTELSE AF 200 ORD?? søger DIN hjælp!
ForumindlægGodaften Studieportalen. Jeg har en tysk afl på 200 ord der skal rettes igennem. Jeg ville blive taknemmelig hvis der var en som gad rette og evt markere mine fejl så jeg kan lære af disse. Filen er vedhæftet! Vh. -
Tysk aflevering - skal sendes inden 00.00 i aften
ForumindlægVil i ikke hurtigt rette min stil igennem!! Den skal afleveres inden 00.00 i aften, er ved at dø af skræk. Normalt er jeg god nok til tysk, men min hjerne er gået helt i sort. -
Mundtlig tysk (B) - Mord und Totschlag
ForumindlægHey! Håbede på, at nogen lagde inde med referater eller resuméer af Der Haarschnitt, Der Ausflug eller Riss im Schnee? Jeg skal nemlig op til mundtlig tysk (B-niveau) imorgen, og skal kunne perspektivere til nogle af disse. Dennis. -
hjælp! nogen der kan hjælpe mig med at rette en tysk opgave.??
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at rette min tysk opgave igennem. det ville jeg sætte virkelig meget pris på.det skal allerhelst være imorgen i tidsrummet fra kl. 13.00 -14.30.håber der er nogen der vil give mig en hånd med det. kontak mig venligst.... -
Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen
ForumindlægHejsa folkens Jeg skal til tysk eksamen imorgen, og jeg har brug for lidt hjælp.... er der nogen af jer der har haft om Geschäft ist Geschäft, hvis i har kunne i så ik være søde og sende jere noter hvis de er Computer skrevet? På forhånd tak! -
Tysk- komparation eller den stærke bøjning (uden artikel)
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvornår der skal bruges skemaet komparation og den stærke bøjning når det gælder tyske adjektiver. Hvad er forskellen? Das ist ein schweren Job, aber die Stille macht es schön - hvorfor schön og ikke schöne? -
MUNDTLIG TYSK EKSAMEN - SOS - mod betaling
ForumindlægHej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på b-niveau! Jeg bor i midtjylland, og kan kontaktes på mail; [email protected] -
Er der en sød sjæl der vil rette min TYSK aflevering?
ForumindlægHej Er der en sød sjæl der vil rette min tysk aflevering? Den er ikke så lang, omfanget er 3/4 side. Jeg har selv svært ved at se mine fejl så håber virkeligt at der en sød sjæl derude der vil hjælpe mig.. -
Rettelse af eng oversættelse hvis i keder jer en fredag aften:)
ForumindlægHalløjsa :)Ja keder du dig og har du lige lyst til at kaste et hurtigt blik på min engelsk oversættelse, så ville jeg blive glad:)Gamle Levi's dør ikke — de falmer bareLevi Strauss, cowboybuksernes fader, blev født i Bayern i Tyskland, men rejste i 1853 til USA for at søge sin lykke i guldmin... -
Not influenced by any one author - oversæt lige det præcist tak
ForumindlægHey gutter, jeg sidder lige og skriver 3. års opgave om Douglas Adams. Så har jeg lige det her citat. Adams: I’d like to do a mystery story or a detective story – not influenced by any one author – as soon as you do that you become a parodist, and I’m not a parodist Betyder det at han ikke vil... -
HASTER. Jeg vil meget gerne bede om hjælp til en engelsk oversættelse. Det ville jeg blive mgeget glad for.
ForumindlægGreenpeaces Historie Greenpeace blev dannet i 1971, da en lille gruppe canadiere besluttede at stoppe USA’s atomprøvesprængninger på den lille ø Amchitka ud for Alaska. De lejede en gammel fiskerbåd ved navn Phillys Cormack, og sejlede ud til testområdet. Selvom de ikke nåede frem i tide, da de... -
Rettelse af fransk stil med dansk oversættelse
ForumindlægJeg har skrevet en stil omkring en bog der hed Banlieues. Hvis der er nogle der kunne rette fejl i den franske del, ville jeg blive lykkelig!! Jeg har den danske oversættelse med, så i kan forstå mig. Jeg har også lavet paranteser hvor jeg er i tvivl? På forhånd tak. A: Banlieues er en b... -
Rette spansk oversættelse plus tekst
ForumindlægHej er der nogen der har overskud til at rette min spanske oversættelse og tekst igennem en smule?: <p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: 150%"><span lang="ES-SV" style="font-size: 12.0pt;line-height:150%;m...
