Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14381 til 14400 af 63055
-
Beregn
ForumindlægHej allesammen :D Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan finde ud at regne. Opgaev lyder sådan: Beregn, hvor meget af vandet fra nedbør på parcelhusgrunden der siver til grundvandet???? -
Oversættelse hjælp
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med og oversætte det her til engelsk ? Security: Når vi arbejder sørger vi altid for og have det rigtige sikkerhedsudstyr. På føderne går vi med sikkerhedssko hvor der er metal i så hvis man sku tabe noget nedover dem gør det ikke ondt. Bukserne og trøje går vi altid med no... -
ENGELSK EKSAMEN I MORGEN! HJÆLP!
Forumindlæghey igen jeg har en veninde som virkelig har brug for hjælp! hun skal op i morgen og ved ikke hvad hun skal sige, er ikke søde at hjælpe? ;D er her det hun har: Main topic: fight for civil rights (The USA) My topic: Black’s rights. Why did I choose this subject: Because I think it could be... -
polært og upolært molekyle?
ForumindlægHej alle er der lige nogen der kan give en hurtig forklaring på hvad et polært og upolært molekyle er ? :D -
Forberedelse til Matematik B
ForumindlægHey. Jeg gik ud af folkeskolen med flotte karakterer i 2008, hvorefter jeg gik på Teknisk Skole og blev færdiguddannet Web-integrator i april 2010. Nu starter jeg så på Aalborg Universitet på "1-årigt adgangskursus til ingeniøruddannelserne", hvor jeg starter med Matematik på B (Svarer ... -
hjææælp!!
ForumindlægJeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal snart op i eksamen og jeg kan ikke fnde ud af at skrive stil!! Jeg er simelthen så dårlig til at finde på en historie, eller til at beskrive hvad der er sket....jeg plager normalt at få 4 i karakter, jeg vil så gerne højer op, men ved ik ´hvad ... -
Isoler
Forumindlægh*v^2+t*(h*v)=s*1 skal isolere t og v en der kan hjælpe? -
mundlig engelsk eksameprodukt
Forumindlægskal lave et udkast til min eksame i mundeligt engelsk vi har godt nok forskellige emner at vælge imellem men er alligevel helt blank. min første gang jeg skal op til eksame hvordan kom i igang -
Hvad er sandsynligheden for, at summen af øjentallene er mindre end 6, hvis du kaster med to terninger?
ForumindlægSom titlen siger - Hvad er sandsynligheden for, at summen af øjentallene er mindre end 6, hvis du kaster med to terninger? I må meget gerne sige svaret og hvordan jeg regner det ud. Skal have lavet det inden corona-ferien slutter. Kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg regner det ud :( -
Det HASTER!!
ForumindlægHeej alle. Jeg skal aflevere min synopse imorgen, og jeg er lidt i tvivl på min perspektiveringsområde. Skal man perspektivere til samme tekst/tema eller til f.eks. den samme slags litteratur?? f.eks fra en artikels form til en anden artikels form?? -
"Spinder" Cecilie Eken. HJÆLP :-)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til afgangseksamen i dansk, og mit fordybelsesområde er identitetsrejse. Jeg har valgt teksten "spinder" af Cecilie Eken, og ville høre om nogle af jer, har arbejdet med den og måske ville give mig lidt hjælp. Tak på forhånd. Mia -
Hurtig spørgsmål omkring Projekt rapport
ForumindlægJeg eri den forløbende uge i gang med min projektopgave, jeg er dog meget i tvivl om hvordan man laver rapporten. Skal man gå direkte ind i og svar i ens rapport om problemformuleringen, eller skal man skrive om hvordan vi har arbejdet i den forløbende uge F.eks indledning, Metode og produkt? Tak... -
får 7 i mat og vil gerne være læge??
Forumindlægkan man godt blive læge.. når man kun får 7 i matematik? :/ -
Er det svært at få 12
ForumindlægJeg spørger bare af nysgerrighed. -
statistik
Forumindlægheei. er der nogen som kan forklare hvad middeltal er i statistik. Hvordan beregner man det. har også et andet spørgsmål. jeg forstår ikke helt hvad de mener med denne opgave. A) hvor mange procent af elever havde under 5 sygedage? det er 4 elever, men hvordan regner jeg det ud i procent? -
Transformer
Forumindlægnår man sætter jænvstrøm til primærspolen, ker der så en spændingsforskel i begge spoler? -
Kommunisme og kapitalisme
ForumindlægHeeeeejjj Nogle der kan forklare mig op kommunismen og kapitalismen.. og hvornår de fandt sted, hvorfor de fandt sted.. osv.Håber i kan hjælpe mig (: ps. vis i kender noget til facismen så også det (: -
Hjælp til emnevalg! - hvd.Emne - Mennesker og udvikling
ForumindlægHej :-) Vi skal snart til at skrive projektopgaver.. Er ikke helt klar over hvad jeg skal skrive om.. Vores hovedemne er 9;Mennesker og udvikling9;. Og hvis nogen af jer har nogle gode råd så skriv dem endelig.. Og hvis I ved, hvad der kunne være rigtigt godt og have med i selve opgaven ... -
Hvad er effektiv spænding
ForumindlægHej Nogle der kan hjaelpe mig med, hvad effektiv spænding er? Tak !! <D -
forbedre engelsk
Forumindlægheeij. Jeg er ikke særlig god til engelsk, og vil derfor forbedre det. Er der nogen som kender hjemmesider, hvor man kan høre tekster og svarer på spørgsmål ud fra teksten. eller os andre sider, hvor man kan læse og forbedre sin grammatik. på forhånd tak.
