Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14401 til 14420 af 18958
  • Den tyskevelfærdstats udvikling

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har brug for lidt hjælp, har uden held prøvet at finde informationer omkring den tyske velfærdsstat udvikling, men det har synes umuligt! Tænkte om der var nogle der ved noget omkring udviklingen, eller ved hvor man kan finde nogle oplysninger?
  • Oversæt 1 sætning

    Forumindlæg
    Hvordan skriver jeg dette på tysk; Jeg tror at Martha vil rejse langt væk, og ikke komme tilbage igen. Jeg tror ikke det er en af hendes almindelige rejser, hvor hun kommer hjem igen.
  • Besser essen - besser leben!

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg sidder her med en tysk stil, som stort set er færdig. Er MEGA i tvivl om der er mange grammatiske fejl? Har virkelig brug for hjælp, bare til at finde nogle af fejlene :) Nogen der gider/har tid til at hjælpe?
  • Stærke verber..

    Forumindlæg
    Hej derude (; Mm, nogen der lige gider kigge noget tysk igennem for mig. Det er noget med nogle stærke verber osv, som jeg ik har helt styr på.. SKRIV LIGE EN PRIVAT BESKED TIL MIG, HVS I GIDER q; Så sender jeg min mail..
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hej...Jeg er igange med at lave noget tysk, så jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvordan man soger følgende:1) Drengens klassekammerater er efterhånden ret gode til tysk.2) Når alt kommer til alt tager hun benene på nakken.-Lonny
  • 2 sætninger hjææælp !!!

    Forumindlæg
    hey folkens håber lige der er nogle der kan hjælpe mig med disse 2 sætninger der skal oversættes til tysk 1: allerede en måned før jul faldt den første sne 2 ; også i dag har uwe siddet ved skrivebordet hele eftermiddagen tak på forhånd
  • hurtigt spørgsmål vedr analyse!

    Forumindlæg
    heeeeejhvis der på tysk står "Mit zehn Jahre fährt sie nach..."hvad er "mit zehn jahre" så i sætningen?jeg vil mene at det er forholdsordsled, men er ikke sikker( 2) skal der ikke både være "bølgestreg" under forholdordsled og biled?)
  • HVILEN VELFÆRDSMODEL ER MEST BÆREDYGTIG

    Forumindlæg
    Hjælp:) Jeg skal skrive et oplæg omkring hvilken velfærdmodel der er mest bæredygtigt i fremtiden? Jeg skal her have fokus på det danske og tyske velfærdssytem? Håber der er nogle der ved noget omkring det, jeg har virkelig gjordt alt nu!
  • En god ide?

    Forumindlæg
    Er der nogle gode forslag til hvad et tysk højniveau hold på 8 tøser kan læse???Emner, tekster, forfattere...?Håber i vil komme med nogle ideer, som jeg kan undersøge nærmere...
  • hvordan si'r man?

    Forumindlæg
    hej..hvordan siger man.."fordi hun kom forsent hjem igår aftes." på tysk?mit eget bud:weil sie gestern (nacht?) zu spät nach Hause gekommt hat.
  • Adjektivernes blandet bøjning

    Forumindlæg
    Hejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge...
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lige et spørgsmål angående om tysk. "hun køber den=Sie kauft die/das eller es" Hvad skal jeg bruge? Die,das og es betyder "Den og det." hvonår bruger man hvad? Forklare det, så jeg kan forstå det. Tak på forhånd.
  • Bøjning af "kommen"

    Forumindlæg
    Hej. Når man bøjer at komme på tysk i datid, så hedder de kam i 3. person ental. Men hvis jeg nu skal skrive det i 1. person flertal, hvad hedder det så? Hedder det sie kammten? eller er der nogle specielle regler for det? Håber I kan hjælpe.
  • hjælp til Oversættelse

    Forumindlæg
    Kære medlemmer og venner.. jeg har fået en tysk opgave for.. og jeg vil meget gerne ha lidt hjælp til den .. så hvis en af jer kan hjælpe .. så vil det være sååå godt..\nsåå plzzzz hvis i kan hjælpe så svar hurtigst muligt... tak på forhånd.
  • SOS

    Forumindlæg
    Hej folkens.\n\njeg sidder her kl. 23.00 og har problemer med at oversætte nogle sætninger fra dansk til tysk.\n\nEr der nogen der kan hjælpe mig?\n\nJeg skal aflevere det i morgen :-((
  • hjælp :)

    Forumindlæg
    Hey derude.. Er der nogen gode tyskeksperter, der har lyst til at rette min tysk oversættelse.. Jeg har selv prøvet.. Jeg sender oversættelsen via.jeres indbakke Håber du/i gider :) På forhånd tak...
  • Shweiz hjælp

    Forumindlæg
    Skal finde informationer om schweizBY: Lugano, geneve og BernKan squ ikke finde noget? har i haft opg om Schweiz...vil de være perfekt hvis i siger eller indlægger det?Ps: gode hjemmesider, vil da være perfekt :DDet vil være fedt, hvis det er på tysk =D
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg har lige en sætning, der driller mig lidt i en tysk oversættelse.Die Lust an der Freiheit der Mittel spielte auch eine Rolle. Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvad der menes? Lidt hjælp ville være tiltrængt...På forhånd tak!Mvh Jens
  • Stil om filmen "Der Untergang"

    Forumindlæg
    Vil nogen plaese rette denne opgave for mig? - Den skal afleveres på onsdag og jeg har siddet og brugt laaaang tid på den, men tysk er bare ikke min stærke side. Det er denne stil som skal redde mit 7-tal..!på forhånd takAnton
  • Marthas Kleine Reise

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg sidder med en tekst der hedder "Marthas kleine Reise" ,jeg har forstået handlingen i grove træk, men jeg ville hører om der er nogen der har TYSKE noter til teksten som de evt. har lyst til at dele.. På forhånd mange tak