Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14441 til 14460 af 20009
-
Kort spørgsmål! - hjælp hurtigt!-
ForumindlægHvordan siger man"Og at befolkningen overhovedet ikke kan klare sig selv"Det er lige det der med "at klare sig selv" jeg ikke kan få vendt ordentligt, så hvis en kan skrive sætningen på tysk, vil jeg blive rigtig glad.Hilsen Stine -
Én sætning, jeg syntes er svær..
ForumindlægHej Studi-brugere...Jeg har lige én enkelt sætning på dansk, som jeg ikke kan formulere/oversætte til tysk. Er der nogen, som kan hjælpe mig?Blandt dem, der er blevet ramt, er fiskeren Peter Jensen, hvis historie fortælles i den følgende tekst.Håber på hjælp til den...På forhånd tak. -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en tysk stil på 189 ord som jeg gerne vil have hjælp til at rette. Håber virkelig at der er nogen kloge mennesker der ude der gider at hjælpe mig med det. Mange tak på forhånd :) -
Analyse + fortolkning af "Dead poets society" (Døde poeters klub)
ForumindlægEr der nogen der skulle ligge inde med en analyse og fortolkning af filmen "Dead Poets Society" (dansk: Døde poeters klub) Analysen må meget gerne være på dansk, men hvis du har en på tysk eller engelsk ville det og være super :) På forhånd tak for hjælpen. Med venlig hilsen Louise -
Operation Barbarossa
ForumindlægHej jeg er midt igang emd min srp, jeg såt med et spørgsmål der lyder Med udgangspunkt i "Hossbach-notatet" ønskes en redegørelse for den tyske Krigsførelse, især efter iværksættelsen af "Operation Barbarossa" Nu er det sådan at jeg har gjordt rede for den tyske krigsførelse... -
Hvilket led i sætningen?
ForumindlægSe på mig, skat, og svar mig ærligt.Jeg har denne sætning, som jeg skal oversætte til tysk..hvilket jeg godt kan finde ud af, hvis jeg bare vidste hvilket led "mig" er i sætningen...Hvordan kan man se det..??(udsangsleddet der er, står jo i bydemåde (se))På forhånd tak -
..Fransk? O_O
ForumindlægHey, hvis der lige var en der gad oversætte de her 2 linier til dansk? (Jeg har mine 5 års tysk på bagen, men intet fransk, og skulle lige bruge det til min hp):Un lien ... Peut être déjà vu, je ne sais plus.O_O -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal have oversat det her stykke til tysk, og håber på at der er en af jer som vil hjælpe mig. Det skal oversættes: " Hun vil have at det skal være på hendes måde. Hun vil have hendes vilje og hun gør det der passer hende. Så ja, det stemmer i virkeligheden "... -
Hvordan oversætter man...
ForumindlægHejsa :) Hvordan skriver man: Hun arbejder på markedet, hvor hun altid betrager ham mens han går forbi. Det er nu mest den sidste del jeg gerne vil have oversat til tysk. Er der nogen der kan hjælpe mig? :) -
Hvor mange eksamer?
ForumindlægJeg går på hhx, og er på 2 år. Jeg har afsluttet Matematik c, men kom ikke op i det. I år afslutter jeg følgende Tysk Erhvervscase VØ Samfundsfag Hvor mange af dem skal jeg op i? nogle der kan svare på det? -
Enkelt sætning - oversættelse
ForumindlægHej, jeg har en sætning, som jeg behøves hjælp til. Hvordan vil i oversætte denne sætning til tysk: "Stasi meddelser, at hvis hun sladrer, vil de sørge for, at hendes datter aldrig vil blive læge." Tusind tak på forhånd. :-) -
brugen af 'sie sind'
ForumindlægBruger man tredje person flertal fx i tyske film osv. for at det skal være formelt, for at man skal være høflig eller hvordan? fx når personer afhøres bruger de "Sie sind.." osv. i stedet for 'du bist'. -
Et par spørgsmål om Berlinmuren..
Forumindlæghej..jeg skal snart op i mundtlig tysk årsprøve..vi har haft noget om berlinmuren men der er stadig noget jeg ikke forstår ved det..lidt hjælp kunne blive godt..1.hvorfor har man endelig bygget berlinmuren?2.hvorlang tid har den været der?3.hvorfor blev den revet ned igen? -
Hjælp til rettelse!
ForumindlægHej derude...!Jeg trænger rimelig meget til en hjælpende hånd mht. rettelse af tysk aflevering! Jeg har det på højt niveau, så det blir vel ca. hver uge! Betaling er jeg med på...!Skriv hvis du er interesseret!Mvh. Milla! -
En forfatters indflydelse?
ForumindlægHeYHvad kan en forfatter - altså hvor stor en indflydelse/rolle kan en forfatter have på folk? Disse spørgsmål er jeg blevet stillet i i tysk.. men kan ikke en gang svare på det på dansk :-SNogle der har nogle idéer? -
Hvordan siger man .--
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med mig, at oversætte dette til tysk. Det her: Fordi jeg sytes, at jeg ved en del om østrig,og fordi at jeg har været på skiferie dernede med min klasse. Hilsen Louise.. -
Analysering haster hjælppp:(
ForumindlægHej derude.. Jeg har en tysk aflevering jeg har oversat så i behøves ikke at rette den.. Men jeg vil bare have hjælp til analysering i den danske sætning jeg har analyseringet anltså sat verberne, er der nogen som gider at se på det om det er godt nok :) skal aflvers imorgen haster virkelig -
oversættelse
Forumindlægheej ., nogen som er gode til at rette., har nogle sætninger som jeg skal oversætte og er ikke særlig god til tysk ., nogen der kan hjælpe ?? kan ikke sætte dokumenten ind så vis jeg kunne få en email og sende til ville de være perfekt ., plizz ., -
Oversættelse af sætning
ForumindlægJeg står og mangler noget hjælp til at oversætte denne sætning i tysk, den skal afleveres senere idag og det er den eneste sætning jeg står og mangler. "I sætter jer der, og jeg sætter mig her. -
Lidt hurtig hjælp! :-)
ForumindlægHej :-) Jeg har de her to spørgsmål i historie, som jeg ikke kan finde ud af. Nogle der kan hjælpe ?? :-) Hvordan forløb det danske retsopgør? Var det retfærdigt/ kunne man have gjort det på andre måder?? Hvordan behandledes de tyske flygtninge i DK fra 1945-1949? Hvordan kan vi forholde ...
