Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14541 til 14560 af 109300
-
tyverier..hva si'r man?
Forumindlæghvad siger man på engelskmany thefts were committedellerthere were a lot of theftsellerevt noget andet??hvad lyder mest rigtigt?? -
Korrekt dansk?
ForumindlægHejsa!Ville lige høre om, hvad der er korrekt dansk. Hedder det logos-appel, logosapellen eller logos appel.?Håber nogle kan hjælpe mig med dette. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHvad betyder dette citat på dansk og i overført betydning: "Coelum non animum mutant qui trans mare currunt" (Horats)? -
Hjælp til et par sætninger
Forumindlæg1)Unas de las personas principales se llama Inés y tiene catorce años. 2)Durante la historia se hace una idea cómo la vida como exiliado politico afecta a los niños y a los adultos, y en esta historia Inés tiene vivido muy mal. 3)Inés quiere suicidarse, pero dice que no solamente hay una causa ... -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg har det problem, at jeg ikke kan få mig selv til at snakke i timerne, da jeg har angst for det. Kan bedre snakke når der er få i klassen, men vi er desværre mange. Jeg går i 3.g og mine karakterer er noget møg! Synes I, det vil være en god idé, hvis jeg valgte at gå op til eksamen i a... -
to sætninger
ForumindlægHej, nogen som vil kigge dette igen :) ? Maskiner som er beskrevet i teksten har en masse fremtidsfuktioner. Eksempelvis kan huset skrige en opera mens man tager et bad, kakkelovnen kan tale og sengen kan rokke dig i søvn og vække dig igen. The machines which are described in the text have a... -
Hvordan får jeg lavet en god outline omkring emnet Prom Night
ForumindlægHejsa, jeg skal have lavet en outline og mit emne er Prom Night, hvad ville være godt at have med? -
Hvad betyder..
ForumindlægEt simpelt spørgsmål: Hvad betyder anglicisme? -
Radon/radioaktivitet - mangler litteratur
ForumindlægHej studieportalen! Skal skrive studieretningsprojekt i næste uge. Jeg skal skrive om radon i fysik og matematik. Jeg er lidt ude at skide, da jeg ingen litteratur omkring emnet har endnu. På bibliotek.dk kan jeg finde mange bøger omkring radioaktivitet og radon, men har svært ved at finde ud af ... -
Historie opgave../
ForumindlægHej.. jeg skal skrive en historie opg., om granadas historie i 1490... Men problemet er bare at jeg rigtig har nogen ide, om hvad min problemformulering skal indeholde. håber I har nogen ideer, der kan hjælpe mig lidt på vej. -
hvordan , :/'
Forumindlæghvordan siger man på spansk .. og kender i en hjemmeside hvor man kan blive bedre til spansk og en online ordbog man kan bruge gratis .. :hvad hedder du :hvor gammel er du :hvor bor du :jeg går en tur :jeg har en hund :har du dyr? :tal. :grøn :gul :blond :rød :sort :blå :orange :lilla :m... -
Disposition
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med min synopsis, hvordan jeg kan skrive det og sætte det op osv wa Har valgt emnet "Terror" og under det har jeg "Terrorist Attack on a Nightclub in Istanbul" -
pund til kurs
Forumindlægheeei. Jeg forstår ikke, hvordan jeg kan lavet det om til kurs Der står følgende i opgaven: A) Hvad koster 350 pund til kurs 1400? kr. -
momentum?
Forumindlæghvad er momentum.. eller bare moment -
Heinsbergs princip
ForumindlægJeg har svært ved at forstå forkellen på delta p og delta v i Heinsbergs princip. Og forstår ikke helt om hvilken (p eller v) momentum eller velocity som er usikkerhed i hastigheden? -
Geografi hjælp!
ForumindlægJeg er i gang med en geografi opgave og jeg har brug for hjælp er der nogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål jeg har simpelthen søgt alle steder på nettet om dette spørgsmål men kan ikke finde noget spørgsmålet lyder: Hvilke betydning har det i dag at holland har været en kolonimagt? Ps er d... -
Hvor radioaktiv er din banan?
ForumindlægBananer er en god og sund fødevarekilde til kalium, som er et livsvigtigt mineral. Imidlertid er 0,0117 % af naturligt forekommende kalium den radioaktive isotop 40K, som henfalder ved udsendelse af -partikler med en halveringstid på 1,26 ⋅109 år. Dette medfører spørgsmålet: Hvor ra... -
studieretning
Forumindlæghej jeg har valgt naturvidenskabelig studieretning, men jeg har hørt af så mange at det er SYGT svært. Nogen der har / haft naturvidenskablige studieretning der kan hjælpe mig lidt : / -
Svenskere - meninger?
ForumindlægHejJeg har et spørgsmål som jeg skal bruge til min opgave. Spørgsmålet lyder som følgende: Hvad synes i om svenskere ?Alle fordomme, meninger, holdninger, udtryk om dem, alt hvad der er blevet sagt om dem rent ud sagt :P -
Lektiehjælp i Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi 8. klasse
ForumindlægHej Søger lektiehjælp til min søn (8. klasse) til Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi. Fast ugentlig timer med privatundervisning i Odense. Gerne med erfaring i undervisning.
