Privatlærer

Lektiehjælp i Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi 8. klasse

25. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Hej

Søger lektiehjælp til min søn (8. klasse) til Dansk, Tysk og Fysik/ Kemi. 

Fast ugentlig timer med privatundervisning i Odense.

Gerne med erfaring i undervisning.


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. juli 2017 af Mathias7878

Har I evt. prøvet 'MentorDanmark'? Vil helt sikkert råde jer til at bruge det i stedet for at finde en tilfældig person til at undervise din søn :) 'MentorDanmark' tilbyder privat lektiehjælp i diverse fag, og de har nogle rigtig kompetente lektiehjælpere! :)

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
25. juli 2017 af Mathias7878

Se evt: https://mentordanmark.dk/

- - -

 

 


Svar #3
25. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Har snakket med Mentordanmark, men må tilstå at jeg ikke var imponeret. Jeg foretrækker, en person med undervisningserfaring (evt. tidligere lærer), fremfor at blive undervist af en 18 årige til skyhøjepriser. 

Men tak for hjælpen :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. juli 2017 af Justitia

#3 
Du undervurderer de unge ansatte hos Mentordanmark. 


Brugbart svar (1)

Svar #5
25. juli 2017 af Tyskundervisning (Slettet)

Nej, han undervurderer ikke de unge undervisere. De har på ingen måde samme erfaring eller niveau som en universitetsuddannet!

Brugbart svar (0)

Svar #6
26. juli 2017 af Justitia

NO SHIT! Men skal man nu være uddannet fra et universitet for at blive folkeskolelærer? Jeg er af den overbevisning at en studerende, som for nyligt har afsluttet gymnasiet med et snit på 10,5 - eller derover - besidder evner til at yde en fortrinlig undervisning til folkeskoleelever. 

Hvis jeg skulle vælge i mellem en folkeskolelærer og en "superstudent" (som medierne så populært kalder de unge gennemsnit), så havde jeg valgt sidstnævnte. 


Brugbart svar (1)

Svar #7
26. juli 2017 af Justitia

Har du svært ved at læse Tyskundervisning? Eller har du svært ved at forstå, hvad du læser? 

Hvor påstår jeg, at unge studenter har samme erfaring og niveau som en universitetsuddannet?


Brugbart svar (0)

Svar #8
26. juli 2017 af Isop

Du kan evt. tjekke tutoren.dk

Svar #9
26. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Tusind tak igen :-)


Brugbart svar (0)

Svar #10
26. juli 2017 af Jerslev

#9: der er også privatlærer.dk.
- - -

mvh

Jerslev


Svar #11
27. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Privatlærer.dk virker vist ikke længere?


Brugbart svar (0)

Svar #12
27. juli 2017 af Mathias7878

#11

Nej, tror det er blevet lukket ned.

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #13
27. juli 2017 af Jerslev

Interessant. Det var jeg faktisk ikke klar over, og jeg har endda en annonce liggende derinde. Ærgerligt.
- - -

mvh

Jerslev


Brugbart svar (0)

Svar #14
28. juli 2017 af HawkLane

Har I evt. også kigget på dk.care.com?


Brugbart svar (1)

Svar #15
26. august 2017 af Stygotius

Justitia,

Desværre er en folkeskolelærer meget langt fra at være universitetsudddannet. Gid det var sådan.

Samtlige sproglærere i fokeskolen er fuldstændigt inkompetente og ude af stand til at undervise i sprog. De ved INTET om sprog; det gælder dansk, engelsk, tysk og fransk. 


Brugbart svar (1)

Svar #16
26. august 2017 af Stygotius

P.S.

Når jeg siger at alle folkeskolelærere i sprog er komplet uegnede til deres arbejde, mener jeg selvfølgelig ikke alle lærere  -kun  99,8% af dem.


Brugbart svar (0)

Svar #17
27. august 2017 af Justitia

Hvilket jeg er fuldstændig velvidende om.


Brugbart svar (0)

Svar #18
07. juni 2018 af Daniela246 (Slettet)

Hej, jeg kan se det er muligvis ikke længere aktuelt, men nu findes der også meetnlearn.dk 


Brugbart svar (0)

Svar #19
07. juni 2018 af Tyskundervisning (Slettet)

Jeg fatter ikke, hvorfor Mentordanmark skulle være så fantastisk med underbetale helt unge mennesker, som på ingen måde har den erfaring hverken fagligt eller pædagogisk, som en universitetsuddannet har. Og hvorfor bliver der skrevet, at det ikke er godt at finde en “tilfældig” person? Jeg kan til enhver tid fremvise dokumentation for min universitstitel og har mere end 25 års erfaring, og mine kursister får altid meget flotte resultater. Sådan en gang opreklameret pladder med Mentordanmark!

Brugbart svar (0)

Svar #20
07. juni 2018 af Tyskundervisning (Slettet)

Og superstudent eller ej - deres kompetencer er stadig meget begrænsede, idet det faglige niveau på gymnasiet er meget lavt. Dette gælder også for de såkaldte superstudenter! De har svært ved st følge med, når de starter på universitetet pga. det lave niveau i gymnasiet.

Forrige 1 2 Næste

Der er 23 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.