Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14561 til 14580 af 163701
-
f(x)=b*a^x a og b er positive tal. Tallet b har samme værdi for de to funktioner. bestem b
ForumindlægHjælp, hvordan udregner jeg dette, når jeg ikke har konkrete tal? -
SRP Vejledning - Kemi A og Biologi B HTX
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal til at skriv mit SRP projekt i denne kommende måned og jeg er lidt i tvivl omkring mit fokus område. Mine to fag er Kemi A og Biologi B hvor jeg har valgt emnet ''Gift i naturen''. Jeg vil gerne komme ind på hvordan krybdyrs toxiner kan anvendes t... -
yde efter evne og nyde efter behov - hvad hedder det på engelsk??
ForumindlægHeey :) Er der nogen der ved hvad yde efter evne og nyde efter behov hedder på engelsk? På forhånd tak! -
bestem vinklen mellem vektor A og C, når A =(-2 over 3) og c= (2a-b)
Forumindlægpleass hjælp -
skriv på formen a^n*b^m eller a^n*b^n*c^p - lyder opgaven på
Forumindlæg(ac)4*(ac3*cb4)6*c7*a9*(cb)11 mit umiddelbare gætte ville være at gange det hele ud af parenteser og bare forkorte det. men så ender jeg ud med nogle "+"er. f.eks. a2+a3 hvordan regner jeg så det ud? jeg er helt lost? -
SRP - problemformulering Afsætning A/Psykologi B
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at skrive SRP her efter vinterferien, og vi er i gang med at formulere en kind-of problemformulering til vores lære som de kan gå ud fra for at få lavet en problemformulering der går i den retning vi gerne selv vil have den. Jeg har bare nogle problemer med det, jeg har v... -
De vigtigste begreber`?
ForumindlægHvad kan være de vigtigste begreber inden for faget engelsk? Hvilke ting er de mest vigtigste at kunne? -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
eksamenskuller
Forumindlæghvis man har fået virkelig dårlig karakter til eksamen som jeg kun bestået(lærens begrundelse at jeg var nervøs og det ikke var særlig sammenhængende), så er mit spørgsmål hvis jeg var dumpet kunne jeg så tage den om? (uden at tage hele året om?) -
NOGEN DER VIL TJEKKE OM JEG HAR LAVET ENGELSK OVERSÆTTELSE RIGTIGT? ( TAK PÅ FORHÅND )
ForumindlægVi meddeler Dem herved, at den ovennævnte ordre nu er klar til forsendelse. Ifølge Deres instrukser har vi pakket varerne i stærke eksportkasser, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Vi regner med at afsende Deres ordre med m.s. MANAGUA, som forventes at ankomme til London den 2 april ... -
TEP - Historie / Engelsk (Dansk vestindiske øer)
ForumindlægHey SP Jeg er igang med at skrive TEP, som er et tværfagligt eksamensprojekt på andet år, VUC HF. TEP'en bliver udarbejdet i form af en synopsis på max. to sider, som bare skal indholde stikord til fremlæggelsen af den til eksamen til sommer. Jeg har valgt at det skal være Historie (da jeg ... -
r u m f a n g et a f en k e g le
ForumindlægHej jeg er en 7 klasses elev og jeg skal aflevere en opgave imorgen hvor jeg har et problem. svar hurtig Sprøgsmål: hvordan finder man rumfanget afen kegle -
Er der nogen der har lyst til at hjælpe mig og rette min engelsk stil.
ForumindlægEr der nogen der har lyst til at hjælpe mig og rette min engelsk stil. Jeg har forsøgt at rette det så godt som mulight så jeg regner ikke med eg har nogen fejl den her gang. jeg vil have hælp for en sikkerhedskyld. -
Homoseksualitet perspektivering Engelsk Eksamen i USA måske anden minoritet som er undertrykt hjælpe? ^^
ForumindlægKan i finde på noget Homoseksualitet perspektivering til noget over i USA. måske noget med en anden minoritet som er undertrykt -
Er der en venlig sjæl, som er god til engelsk, der kan rette en kort tekst?? :)
ForumindlægTak på forhånd! -
Engelsk - Jeg skal skrive ca. en side om historien om da dødstraf blev afskaffet i England.
ForumindlægSom jeg har skrevet i overskriften, så skal jeg skrive ca. en side om da dødstraf blev afskaffet i England, nogen der har nogle links eller nogle idéer til hvad jeg kan skrive? :-) -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg har det problem, at jeg ikke kan få mig selv til at snakke i timerne, da jeg har angst for det. Kan bedre snakke når der er få i klassen, men vi er desværre mange. Jeg går i 3.g og mine karakterer er noget møg! Synes I, det vil være en god idé, hvis jeg valgte at gå op til eksamen i a... -
ønsker hjælp til at komme i gang, ´dansk / engelsk..
Forumindlægjeg skal skive en dio i engensk og dansk. - den skal være redegjort for et forhold i england og for det samme forhold i danmark. analysere en film eller bog om emnet.. og så kan jeg ikk finde på mere.. noget som har ideer?? (: og nogen som evt har et forslag til en problem formulering.. er lidt b... -
Engelsk: næsten samme ord forskellig betydning??
ForumindlægHej Hvis et ord er næsten det samme manage manageble eller lignende er der så "regler" sådan man hurtigt ved hvilken ordklasse ordet er i hvis uanset hvis man ikke ved hvad ordet betyder?????? (plejer altid at komme disse til FSA i engelsk, og &#2... -
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig?
